Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmmm... jeszcze raz sprawdze. A nic innego nie wchodzi w gre? czujnik? wymieniałem go nie na zimnym silniku wiec moze on, chociaz z drugiej strony nie ma bledu na vagu.

Opublikowano

Sprawdż dokładnie jeszcze raz. Po nocy dodatkowo zrób log 007 na nieodpalonym silniku przed pierwszym uruchomieniem.

Opublikowano

przygazowalem go teraz i przy okazji log dynamiczny zrobilem i to sam, strach był. Przy kroccu może i jest delitanie cieplejszy ale moze to byc wina goracego bloku. Im dalej od krocca tym bardziej neutralny. Teraz łapał 63C. Przed wczoraj 66,6C ehhhhh

q9iM0.jpg

Opublikowano

stawiam na termostat. U mnie nawet sam plastikowy króciec jest chłodny.

Zrób jeszcze log z samego rana i spróbujemy dać ci dobrą diagnozę.

P.S. Ja zawsze robie logi dynamiczne sam. :decayed:

Opublikowano

ok, zrobiony log na zimno przed uruchomieniem.

q2BO9.jpg

Opublikowano

I wszystko jasne - padł czujnik

Opublikowano

hmmmm... czyli po pracy jade po nowy. Polecasz jakieś firmy? W IC?

Opublikowano

w czujnikach nie mam doświadczenia. Ostatnio do tdi seata kupowałem ori.

Opublikowano

Jak zmienisz czujnik pokaz log 007 stat na zimnym i na max rozgrzanym motorze.

Opublikowano

okej. Jednak najpierw przeczyszcze styki el. od czujnika moze gdzies tam nie łączą, ale w sumie nie mam błędu na vagu. Jeśli nie pomoże jade po czujnik.

---------------------------------------------------------------------------

raczej nic nie pomogło czyszczenie, wiec jutro kupie czujnik i wtedy zobaczymy.

---------------------------------------------------------------------------

banshee wielkie dzięki, po wymianie czujnika temperatury pokrywają się okrutnie :kox:

w 1 temacie umieściłem logi, narazie statyczne bo padam z nóg. Postaram się jak najszybciej zrobić dynamiczne. Pzdr.

Opublikowano

No teraz jest OK z temperaturą, ale...

Widzę, że EGR nie pracuje...

Zaślepiłeś go?

Opublikowano

hmmm... nie zaślepiałem, chyba że poprzedni właściciel, ale raczej nie. Powinienem mieć jutro używke EGR więc zamienie go.

Opublikowano

Ściągnij wężyk nastaw log w BS i sprawdź palcem czy zasysa powietrze, jak komp będzie go przestawiał. Jak zasysa to masz zanieczyszczony EGR lub niesprawny.

Opublikowano

Ok, raczej jest niesprawny bo olej puszcza, jutro bede mial niby sprawny od forumowicza jednego, podmienię i wtedy zobaczymy. Dzis postaram się zrobić jeszcze ten log bez wezyka

Wymieniłem EGR, zrobiłem log BS 003, znajduje się w 1 poście.

Co możecie powiedzieć o logach?

Opublikowano

EGR OK.

Jeżeli te logi są teraz zrobione od nowa to teraz z kolei nie pasuje mi coś w kanale 023, czego wcześniej nie było!!

Twoje minusowe BIPy (oczywiście mieszczą się w normie -30 do +30)...Hmmm :mysli:

Niech ktoś inny co bardziej zna się na BIPach oceni je, bo z tego co ja kiedyś wyczytałem to wartości ujemne świadczą o: kiepskie paliwo, coś się dzieje z listwą elektryczną, nie dopływa dostateczna ilość paliwa. Chyba, że coś pokręciłem.

Opublikowano

logi były zrobione przed wymianą egr. Jedynie 003 BS po wymianie. Jeszcze raz zrobię logi, na 023, 3 wartość za bardzo odbiega od reszty, i to mnie martwi...Paliwo ostatnio było tankowane na shellu.

--------------------------------------------------

Logi statyczne wrzucone po wymianie egr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...