Szczupak Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Ja jak odpowietrzałem to przy akumulatorze masz dwa węże i tam będziesz miał na bank powietrze... Dla tego Ci nie grzeje...
Gość sledzik69 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 sprwdz czy podczas dodawania gazu czuc w przewodach krążacy plyn jesli tak to pompa oki wiec czeka cie odpowietrzanie ukladu tez sie nawojowałem z tym odpowietrzaniem ........ale ogarnołem wreszcie
v1ck Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 koledzy, walcze jeszcze z odpowietrzeniem ukladu ( modle sie zeby to bylo wlasnie przyczyna ) odkrecilem oba korki od nagrzewnicy ( te kolo aku ) ale nic sie z nich nie wydobywa, ani powietrze, ani plyn..
HarryH Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 kolego te korki to od klimy pewnie, masz dwa węże w takiej plastikowej harmonijce, ściągnij harmonijkę i na jednym wężu będziesz miał dziurkę w białym kółku ściągnij ten wąż dotąd aż zejdzie z króćca ta dziurka i wtedy pal silnik i powinno wydostawać Ci się powietrze ta dziurka, do tad trzymasz aż przy przy gazowaniu będzie leciała dużym strumieniem woda, odpowietrzasz oczywiście na zapalonym silniku. pozwodzenia
Kierownik Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Wątpie że przyczyną gotowania sie plynu jest "zapowietrzenie układu" , jezeli układ jest zapowietrzony to nie bedzie ci leciec cieply nawiew , a nie woda gotować w chłodnicy. Ja bym stawiał tylko i wyłącznie na pompe wody.
Gość sledzik69 Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 u mnie był zapowietrzony uklad a plyn podnosił mi sie strasznie tylko dziwny objaw im szybciej jechałem tym temperatura mniejsza pomimo zamkniętego termostatu a na postoju dochodziła do 110 i wywalalo płyn korkiem odpowietrzyłem i jest oki odpowietrz układ i i bedzie dobrze.....gdzies opisywałem jak najłatwiej domowym sposobem odpowietrzyc autko ..
v1ck Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 odpowietrzylem autko tak jak mowil kolega wyzej, jednak nic nie pomoglo.. wiec teraz mam dylemat czy oddawac do mechanika samochod i wymieniac pompe czy uszczelke pod glowica ? narazie stac mnie na tylko jedno w moim przypadku jest tak : na postoju autko grzeje sie do 110st podczas jazdy do nawet 120, waz gorny od chlodnicy goracy, dolny zimny. Z ogrzewania leci zimne powietrze, chlodnica od strony silnika ciepla od drugiej strony zimna.. wiec teraz pytanie do was. Uszczelka czy pompa?
Cristoforo Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 bez diagnozy nikt Tobie nie powie sprawdzaj pompe jesli nie to to uszczelka pod głowicę
janek67 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Na bank to pompa ja akurat jestem po jej wymianie a miałem identyczne problemy.Po wymianie wszystko ok temp. stoi na 90st
Kierownik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Ja też tak jak mówiłem wczesniej , stawiam na pompę wody
janek67 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A co do odpowietrzania układu to moim domowym sposobem jest odkręcić zbiornik wyrównawczy podwiesić do maski jak najwyżej zalać płynem żeby odpływ czyli ta mała rurka była zalana płynem tak żeby płyn ewentualnie cofając się nie zapowietrzał na nowo układu.Włączyć silnik i uciskać górny wąż od chłodnicy i powrotny od nagrzewnicy.Wiem ktoś powie że jest otwór w wężu wychodzącym z nagrzewnicy ale u mnie to nie zdało egzaminu więc spróbowałem inaczej i się udało .
Gość sledzik69 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 janek67 opisałes najlatwiejszy i zarazem najbardziej własciwy sposób na odpowietrznie... u mnie tez to poskutkowało
Silverse Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Zapewne masz pompe wody do wymiany. U mnie popsul sie plastikowy wyrnik. Pourywaly sie lopatki. Nie bylo obiegu wody, grzal sie i podobnie jak u Ciebie nie chcial sie przelaczac na gaz. Jak nie chce sie przelaczyc na gaz, swiadczy to o tym ze do parownik nie jest podgrzewany przez ciecz - czyli brak obiegu. Tez myslalem, ze to moze byc uszczelka, ale na szczescie okazalo sie to tylko pompa wody. Zacznij wiec od tego.
v1ck Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 okazalo w koncu ze pasek ktory napedza pompe jest luzny, ale dla swietego spokoju zlecilem mechanikowi wymiane calego rozrzadu wszystkich paskow itp i pompy, dzieki wszystkim
luki2552 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wymien pompe wodna mialem to samo...........pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się