musti Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Witam.Mam mały problem ponieważ po umyciu auto gaśnie i lekko kopci a podczas jazdy ewidencyjny brak turbiny co może być tego przyczyną spotkał się ktoś z czymś takim ?
yahoo Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Ale, że jak po umyciu. Po umyciu silnika ? po umyciu opon heh. Napisz coś dokładniej
musti Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Dokładnie po umyciu całego autka a jak otworzyłem machę to pierwsza chłodnica cała mokra nie wiem co to za akcja
domjenick Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 podajesz za mało szczegółów i oczekujesz rozwiązania problemu,co na to VAG?
musti Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 podajesz za mało szczegółów i oczekujesz rozwiązania problemu,co na to VAG? Nie podpinałem vaga jeszcze ale jak wrócę z Ogólnopolskiego to podepnę i zdam relację
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 najprawdopodobniej woda dostaje sie albo do jednej ze zlaczek elektrycznych w komorze silnika, lub do obudowy ECU w podszybiu
piotrr07 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 zalany ECU dobry pomysł ale proponuje również sprawdzić czy nie jest zalany zawór N18 ten obok filtra powietrza
storm37 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Opisywalem ten problem niedawno, u mnie winny byl przeplywomierz, obecnie uporalem sie z tym problemem uszczelniajac puszke wlotu powietrza, ostatnio jak mi sie zdarzylo pomoglo suszenie przeplywki suszarka ok. 30min i problem znikl a tak to zazwyczaj trzeba bylo czekac caly dzien az auto wrocilo do swojej formy. A problem pojawial sie po myciu auta lub po deszczowej pogodzie. Objawy takie same - brak mocy, kopci, ciezko reaguje na pedal gazu, turbo startuje dosyc wysoko. Sciagnij waz od turbo i zobacz czy nie ma w nim kropel wody.
fly07 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 zalany ECU dobry pomysł ale proponuje również sprawdzić czy nie jest zalany zawór N18 ten obok filtra powietrza Racja. Trzeba uważać przy ciśnieniowym myciu. Kiedyś u mnie po "za dokładnym" myciu maski była woda w N18 - nie chciał jechać. Wytrzeć, wysuszyć - jeżeli to to , będzie OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się