Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Pomocy jaki rozrząd ile zębów 150, 152 czy 153


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tom77 i wszystko jasne. amen :good:

no niestety kolega cos nie bardzo chce pomoc ... :( zostaje allegro bo w klepie na miejscu koplet kolo 700zl. wyjdzie... A mam pytanie jeszcze.... ZDJECIE...

jest wyraznie napisane ze wymieniac rozrzad co 120tys. mam nalatane rowno 80 tys... ?? Wymieniac czy moge zrobic chociaz 10 tys jeszcze... ?? :mysli:

co_120tys.jpg

Opublikowano

tom77 i wszystko jasne. amen :good:

no niestety kolega cos nie bardzo chce pomoc ... :( zostaje allegro bo w klepie na miejscu koplet kolo 700zl. wyjdzie... A mam pytanie jeszcze.... ZDJECIE...

jest wyraznie napisane ze wymieniac rozrzad co 120tys. mam nalatane rowno 80 tys... ?? Wymieniac czy moge zrobic chociaz 10 tys jeszcze... ?? :mysli:

co_120tys.jpg

Jak to Tomek pomóc nie chce??? Pisałes do niego? Może mail nie doszedł. Ja kupowałem od niego rozrząd 2 tyg temu i cenowo wyglądało to tak.

-pasek Gates, Conti 153 zęby-60 zł

-napinacz paska rozrządu INA 138 zł

-rolka kierunkowa INA 56 zł

-napinacz hydrauliczny Ina-190 zł

-pompa wody SKF-138 zł

-uszczelki pok. zaw. Erling kpl. 55 zł

Opublikowano

moze nie doszedl ale watpie bo i sms-a mu pisalem nie odpisal... nie wiem moze nie mial czasu... co do tego przebiegu nie wiecie jak sie ustosunkowac ??? chodza opinie ze najlepiej przy 80-90 tys wymieniac a ksiazka mowi o 120... :mysli:

a co myslicie o tym zestawie... ??

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlumik-1-8-20v-t-audi-a4-a6-passat-i1396382774.html

Witaj

W książce jest napisane że wymiana co 120 tyś. ale chyba jeśli robisz to w ASO na ori częściach.

A tak po za tym to jeszcze się zębatki zużywają po których chodzi pasek i dodatkowo się bardziej zużywa.

Jeśli nie chcesz ryzykować zmieniasz wcześniej,twój wybór.Co niektórzy zmieniają co 60 tyś.z obawy że pasek pęknie.

Opublikowano

jak juz słychac to łańcuch rozrzadu tez mozna wymienic

mam jeden ori do ''oddania"

Opublikowano

Kolego jak masz ori rozrząd to mozęsz śmiało zrobić na tym rozrządzie 120kkm. Ja miałem rozrząd w 100% oryginalny każda rolka, pasek, napinacz oraz simering miało znaczek :audi:

Pompa wody super cicho pracowała, a w dodatku miało aluminiową uszczelkę (podobno wymienia się ją co drugą wymianą paska rozrządu).

Pasek ze znaczkiem audi był na oko solidniej wykonany i podczas wyginania go i ściskania kombinerkami (zęby na zewnątrz) nie pękł ani sie nie rozwarstwił. Jak sie patrzyło na koła rozrządu to pasek i jego gumowę zęby idelanie pasowały do metaowych kół, bez szczelin. Stary pasek był grubszy od nowego continentala. Według znajomego, który utrzymuje sie z wymian rozrządu spokojnie możana było na tym śmignąć jeszcze te 30kkm. W trakcie wymiany rozrząd miał najechane 90kkm.

Opublikowano

:polew: no ja tez tak patrze :) co tu sie narobiło ale kolega Robert ma racje i juz wszystko jasne :> co do ząbkow dzis zdjołem obudowe i luknołem, siedzi 153z dzieki bardzo Pozdrawiam

idzie 153 ale zalezy jaki masz napinacz jak nie chydrauliczny to bedziesz musieł wymienic bo juz nie robia rolek pod ten napinacz i wtedy pasek 152
Opublikowano

panowie bo ja zgłupiałem ... AEB ma pasek i łańcuch ? Jestem po 12 godzinach pracy więc może nie zarejestrowałem . Oświećcie mnie . Jeżeli ma ktoś screena z etki byłbym wdzięczny .

Opublikowano

Z książki wynika że pasek napędza jeden wałek, który jest połączony łańcuszkiem z drugim wałkiem :wink4:

Nie mam niestety dostępu do skanera więc może ktoś inny wrzuci fotkę jak to wygląda.

Opublikowano

panowie bo ja zgłupiałem ... AEB ma pasek i łańcuch ? Jestem po 12 godzinach pracy więc może nie zarejestrowałem . Oświećcie mnie . Jeżeli ma ktoś screena z etki byłbym wdzięczny .

Tak ,ma pasek i łańcuch który napędza drugi wałek rozrządu.

ancuch.jpg

Opublikowano

Znam ten ból :naughty: też wymieniłem pasek itd.a teraz przyszedł czas na łańcuch :wallbash: napinacz orginalny podobno kosztuje troche sianka :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...