michalplock Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 tom77 i wszystko jasne. amen no niestety kolega cos nie bardzo chce pomoc ... zostaje allegro bo w klepie na miejscu koplet kolo 700zl. wyjdzie... A mam pytanie jeszcze.... ZDJECIE... jest wyraznie napisane ze wymieniac rozrzad co 120tys. mam nalatane rowno 80 tys... ?? Wymieniac czy moge zrobic chociaz 10 tys jeszcze... ??
sołtys85 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 tom77 i wszystko jasne. amen no niestety kolega cos nie bardzo chce pomoc ... zostaje allegro bo w klepie na miejscu koplet kolo 700zl. wyjdzie... A mam pytanie jeszcze.... ZDJECIE... jest wyraznie napisane ze wymieniac rozrzad co 120tys. mam nalatane rowno 80 tys... ?? Wymieniac czy moge zrobic chociaz 10 tys jeszcze... ?? Jak to Tomek pomóc nie chce??? Pisałes do niego? Może mail nie doszedł. Ja kupowałem od niego rozrząd 2 tyg temu i cenowo wyglądało to tak. -pasek Gates, Conti 153 zęby-60 zł -napinacz paska rozrządu INA 138 zł -rolka kierunkowa INA 56 zł -napinacz hydrauliczny Ina-190 zł -pompa wody SKF-138 zł -uszczelki pok. zaw. Erling kpl. 55 zł
michalplock Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 moze nie doszedl ale watpie bo i sms-a mu pisalem nie odpisal... nie wiem moze nie mial czasu... co do tego przebiegu nie wiecie jak sie ustosunkowac ??? chodza opinie ze najlepiej przy 80-90 tys wymieniac a ksiazka mowi o 120... a co myslicie o tym zestawie... ?? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlumik-1-8-20v-t-audi-a4-a6-passat-i1396382774.html
martinno Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 moze nie doszedl ale watpie bo i sms-a mu pisalem nie odpisal... nie wiem moze nie mial czasu... co do tego przebiegu nie wiecie jak sie ustosunkowac ??? chodza opinie ze najlepiej przy 80-90 tys wymieniac a ksiazka mowi o 120... a co myslicie o tym zestawie... ?? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-tlumik-1-8-20v-t-audi-a4-a6-passat-i1396382774.html Witaj W książce jest napisane że wymiana co 120 tyś. ale chyba jeśli robisz to w ASO na ori częściach. A tak po za tym to jeszcze się zębatki zużywają po których chodzi pasek i dodatkowo się bardziej zużywa. Jeśli nie chcesz ryzykować zmieniasz wcześniej,twój wybór.Co niektórzy zmieniają co 60 tyś.z obawy że pasek pęknie.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 jak juz słychac to łańcuch rozrzadu tez mozna wymienic mam jeden ori do ''oddania"
sołtys85 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Kolego jak masz ori rozrząd to mozęsz śmiało zrobić na tym rozrządzie 120kkm. Ja miałem rozrząd w 100% oryginalny każda rolka, pasek, napinacz oraz simering miało znaczek Pompa wody super cicho pracowała, a w dodatku miało aluminiową uszczelkę (podobno wymienia się ją co drugą wymianą paska rozrządu). Pasek ze znaczkiem audi był na oko solidniej wykonany i podczas wyginania go i ściskania kombinerkami (zęby na zewnątrz) nie pękł ani sie nie rozwarstwił. Jak sie patrzyło na koła rozrządu to pasek i jego gumowę zęby idelanie pasowały do metaowych kół, bez szczelin. Stary pasek był grubszy od nowego continentala. Według znajomego, który utrzymuje sie z wymian rozrządu spokojnie możana było na tym śmignąć jeszcze te 30kkm. W trakcie wymiany rozrząd miał najechane 90kkm.
michalplock Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 jak juz słychac to łańcuch rozrzadu tez mozna wymienic mam jeden ori do ''oddania" ostatnio wlasnie sie przysluchalem silniczkowi .... i wlasnie lancuch slychac dosyc wyraznie ile kolego chcesz za niego i co to za ori ?? http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-audi-vw-seat-nowy-oryg-i1407764454.html?? moze ten ??
f1mlody Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 no ja tez tak patrze co tu sie narobiło ale kolega Robert ma racje i juz wszystko jasne :> co do ząbkow dzis zdjołem obudowe i luknołem, siedzi 153z dzieki bardzo Pozdrawiam idzie 153 ale zalezy jaki masz napinacz jak nie chydrauliczny to bedziesz musieł wymienic bo juz nie robia rolek pod ten napinacz i wtedy pasek 152
szczuraz Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 panowie bo ja zgłupiałem ... AEB ma pasek i łańcuch ? Jestem po 12 godzinach pracy więc może nie zarejestrowałem . Oświećcie mnie . Jeżeli ma ktoś screena z etki byłbym wdzięczny .
Mariusz90r Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Z książki wynika że pasek napędza jeden wałek, który jest połączony łańcuszkiem z drugim wałkiem Nie mam niestety dostępu do skanera więc może ktoś inny wrzuci fotkę jak to wygląda.
martinno Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 panowie bo ja zgłupiałem ... AEB ma pasek i łańcuch ? Jestem po 12 godzinach pracy więc może nie zarejestrowałem . Oświećcie mnie . Jeżeli ma ktoś screena z etki byłbym wdzięczny . Tak ,ma pasek i łańcuch który napędza drugi wałek rozrządu.
WIŚNIA Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Znam ten ból też wymieniłem pasek itd.a teraz przyszedł czas na łańcuch napinacz orginalny podobno kosztuje troche sianka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się