Gość Murzyn Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 kat - to byla diagnoza ASO (wiadomo kto w 99% pracuje w ASO) ja poza 1 zaleceniami obstawiam WG lub (...) powstrzymam sie
Elberoth Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 Diagnozy z ASO ... A tak na poważnie. Zakładając, że kat jest zwalony (teraz nalezoło by określic co to jest "zwalony" kat - czy jest to kat zapchany, czy też taki, który stracił swe właściwości "czyszczące"; zakładam że to pierwsze, bo to drugie skutkowało by stosownym komunikatem i było łatwe do ustalenia) to skutkiem powinno byc zmniejszenie przepływu powietrza mierzone w g/s przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu doładowania. A tu mamy jednoczesny spadek przepływu ze spadkiem doładowania. A jakie wartości sa w Blocku 032 ?
Elberoth Opublikowano 12 Lipca 2007 Opublikowano 12 Lipca 2007 O tyle zmieni, że będziesz jeździł z zapalonym Check Enginem :-) Co do cewki - jeżeli nie wypadaja ci zapłony (można to sprawdzic w Blocku 014, 015 i 016) to raczej wszystko jest OK.
alvaro Opublikowano 12 Lipca 2007 Opublikowano 12 Lipca 2007 Elberoth jeździła nie jeździł Brynia to jedna z niewielu ozdób naszego Klubu czyt. KOBITKA !!!
Elberoth Opublikowano 12 Lipca 2007 Opublikowano 12 Lipca 2007 Elberoth jeździła nie jeździł Brynia to jedna z niewielu ozdób naszego Klubu czyt. KOBITKA !!! A to sorry Check Engine Light (CEL) pojawia sie dopiero po kilkuset km. O tym czy doładowanie wróciło na swoje miejsce mozna sie przekonać dopiero analizując logi. Wrażenia po wyjęciu kata są zawsze takie, że auto wydaje sie jechac szybciej. Ile z tego zawdzieczamy podświadomości/zwiekszeniu głosności auta, a ile przyrostowi mocy to juz zupełnie inna sprawa. U mnie po wyjęciu zdrowego KATa wzrost mocy maksymalnej był zerowy, natomiast mock w zakresie 5.5-6.5k obr wzrosła o ok 5KM.
poziek Opublikowano 13 Lipca 2007 Opublikowano 13 Lipca 2007 Brynia zrób ponownie logi. Pojawi Ci się check engine niedługo. Potem jak go skasujesz to będzie się pojawiał coraz częściej. Mnie wyskakuje co dwa dni. Czasami nawet dzień po skasowaniu błędu. Trzeba nauczyć się z tym żyć do czasu aż tuner Ci tego nie wyłączy. Nasz ulubieniec z grodu kraka 5 razy próbował ja wyłączyc i nadal ja mam
Elberoth Opublikowano 13 Lipca 2007 Opublikowano 13 Lipca 2007 Stan cewek możesz sobie sprawdzić w Blockach 014, 015 i 016. Jak nie masz misfires to znaczy że wszystkie cylindry chodza OK. Jeżeli masz jeszcze jakieś oryginalne cewki, to warto je wymienic tak czy inaczej. Lubią sie psuć. Te nowe są juz w zasadzie bezawaryjne.
Ivo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 odswieze troche starego kotleta :> mam ten sam problem co Brynia opisany tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b6_bfb_prosba_o_analize_logow-t62280.0.html Mozesz napisac jak sie Twoja przygoda skonczyla? Dzis umówie sie na wizyte obrzezania katalizatora mysle ze moj poprzedni wątek mozna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się