Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Głośna i twarda praca silnika


MiruK

Rekomendowane odpowiedzi

zniszczony walek, to przedewszystkim utrata osiagow i wzrost zuzycia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zniszczony walek, to przedewszystkim utrata osiagow i wzrost zuzycia paliwa.

dzieki kolego za nastepna rade bo o takich obiawach siadajacego walka to nie wiedzialem.

przeciez zuzyte krzywki skutkuja zmniejszeniem otwarcia zaworow a to skutkuje pogorszonym napelnianiem oraz oproznianiem komory spalania.

jezeli zuzycie dotycz krzywek pompowtryskiwaczy zmniejsza sie skok pompowtryskiwacza a to prowadzi do zmniejszenia jego wydajnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leonikers

ja zauważyłem że faktycznie mocy troche ubyło, a spalanie mam 7,7 teraz tylko po mieście jeżdżąc. Tak mi zdiagnozowali w ASO serwis.jpg

rafcisz mam wrażenie że tak samo głośno mój pracuje postaram sie jutro nagrać swój, ale u mnie dochodzi jeszcze taki stuk jakby oleju nie było w ogóle, a jest oczywiście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zauważyłem że faktycznie mocy troche ubyło, a spalanie mam 7,7 teraz tylko po mieście jeżdżąc. Tak mi zdiagnozowali w ASO serwis.jpg

rafcisz mam wrażenie że tak samo głośno mój pracuje postaram sie jutro nagrać swój, ale u mnie dochodzi jeszcze taki stuk jakby oleju nie było w ogóle, a jest oczywiście...

ok to czekam :mysli:

i ta wymiana wałka i robocizna tyle kosztuje ?? :wallbash:

a ja myślałem że to coś koło 1000 zł. wyjdzie :wallbash:

I jeszcze jedno kolego,u mnię silniczek pracuje normalnym głosem TDI tylko tyle że głośno :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dziś jadę do mechanika, bo po pierwszym rzucie oka powiedział że dolot może być gdiześ nieszczelny bo to taki dźwięk jakby powietrze zobaczymy.

To napisz mi kolego co mechanik ci zdjagnozował,bo ja też u siebie podejrzewam że coś z tłumikiem się dzieje.Ale pisałeś że twoje autko na mocy też straciło,czyżby nie szczelny wylot miał coś też z tym wspólnego :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam te wszystkie posty dotyczace BPW i jakos sam juz nie wiem co o tym wszystkim myslec dlatego mam pytanie czy moze zeby uniknac jakis wiekszych problemow to moze odkrecic pokrywe zaworow i zobaczyc w jakim stanie jest walek i szklanki czy zle mysle :mysli: bo jesli dobrze mi sie wydaje to tak mozna to ocenic tylko sie ze mnie nie smiejcie jak cos zle napisalem bo mechanikiem nie jestem :embarrassed: ach te nasze kochane auta...dodam ze u mnie jak narazie nic zlego nie zauwazylem w pracy silnika jedyne co to jestem na etapie rozwazan usuniecia DPF-a nie chce podnosic mocy bo wystarcza mi to co mam, ale skoro DPF przynosi tyle zlego w aucie to chyba warto sie go pozbyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam te wszystkie posty dotyczace BPW i jakos sam juz nie wiem co o tym wszystkim myslec dlatego mam pytanie czy moze zeby uniknac jakis wiekszych problemow to moze odkrecic pokrywe zaworow i zobaczyc w jakim stanie jest walek i szklanki czy zle mysle :mysli: bo jesli dobrze mi sie wydaje to tak mozna to ocenic tylko sie ze mnie nie smiejcie jak cos zle napisalem bo mechanikiem nie jestem :embarrassed: ach te nasze kochane auta...dodam ze u mnie jak narazie nic zlego nie zauwazylem w pracy silnika jedyne co to jestem na etapie rozwazan usuniecia DPF-a nie chce podnosic mocy bo wystarcza mi to co mam, ale skoro DPF przynosi tyle zlego w aucie to chyba warto sie go pozbyc.

ah... te auta są teraz w tylko zagadką :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ostatnio w moim AVF pojawiło się dudnienie z filtra powietrza, silnik pracuje cicho,równo, moc jest, w temperaturze -20 pali od strzała, logi w porządku tylko to dudnienie powietrza z filtra, nie dudni z częstotliwością silnika tylko tak jakby z jednego gara (odgłos przypominający starego esa), ostatnio wymieniałem olej (jak zwykle ten sam Motul Specific brany od elemanteur'a) no i kilka dni póżniej się zaczęło.

Co radzicie ? Podejżewam któryś z popychaczy,wałek lub co najgorsze któryś zawór, czy dobrze myśle ? Miał ktoś kiedyś taki przypadek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leonikers

mam pytanie... mój problem opisany powyżej prawie się skończył. Wymeniłem: wałek rozrządu, panewki, popychacze, rozrząd, oringi na pompowtryskiwaczach.. ii.... po złożeniu do kupy zahełtał i czerwona kontrolka cisnienia oleju... pompa nie wyrabia? co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam-u mnie problem z dudnieniem jak wyżej opisywano.teraz wymieniam w aso całą hydraulikę i doszły dźwigienki zaworów a dokładniej wypadły z nich owe koreczki.jako osobny element nie występują więc całe wałeczki koszt 1300 z vat .myśle że jak PANOWIE Z SERVISU :)to dobrze złoza to już tego dudnienia nie usłyszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i jak tam wasze BPW.. udało wam się zdiagnozować przyczynę? Koledzy zarzekali się że jak uda im się poskromić decybela to napiszą o przyczynach i metodach naprawy tak więc czekam bo jestem szczęśliwym posiadaczem BPW i mój chodzi głośniej od autobusów MZK tak więc przyda się pare wskazówek. Czekam na info tylko konkretnie proszę bo od scroolowania łapa boli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też głośny był jakiś,ale go trochę wyciszyłem preparatem Militec1

Szału może nie ma,ale pracuje zdecydowanie ciszej i bardziej miękko.Tylko jakieś stuki z filtra powietrza przez pierwsze 2-3 minuty po odpaleniu na zimnym :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój też głośny był jakiś,ale go trochę wyciszyłem preparatem Militec1

Szału może nie ma,ale pracuje zdecydowanie ciszej i bardziej miękko.Tylko jakieś stuki z filtra powietrza przez pierwsze 2-3 minuty po odpaleniu na zimnym :kox:

bez komentarza. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Musashi :

źle się wyraziłem.jakieś dudnienie szczególnie w okolicy filtra powietrza było i jest,ale po wlaniu Militec1 silnik chodzi ciszej i bardziej miękko.wcześniej lałem to usrtojstwo do kilku passatów i każdy po wlaniu chodził ciszej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Musashi :

źle się wyraziłem.jakieś dudnienie szczególnie w okolicy filtra powietrza było i jest,ale po wlaniu Militec1 silnik chodzi ciszej i bardziej miękko.wcześniej lałem to usrtojstwo do kilku passatów i każdy po wlaniu chodził ciszej

a sadzisz ze ciszej znaczy lepiej? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy lepiej-tego nie wiem,ale rano na mrozie klepanie zimnego silnika tdi pd jast denerwujące,a po tym specyfiku znika,"jak ręką odjął",a do tego łatwiej zapala na mrozie(a że skutków ubocznych nie zauważyłem),więc stosuję mazidło w każdej następnej furmance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam problem z głośną pracą silnika. Głośność wydaje mi się że narastała. Nie było momentu, dnia w którym natychmiast zaczął chodzić głośniej. Miałem do wymiany sprzęgło więc przy okazji mechanik sprawdził kilka rzeczy.

Wymienione: całe sprzęgło, wytarł się wałek rozrządu i szklanki wiec wymienione na nowe, broki były wypadnięte wiec trafiły na swoje miejsca. Po za tym nie pojawiały się kontrolki dotyczące ciśnienia oleju. Olej zalany nowy. Silnik BPW 2.0 tdi. Nie pytałem o wyniki pomiarów, ale mechanik mówi, że sprawdzone i są w normie. Co może być powodem głośnej pracy silnika? :/ Jeszcze sprawdzi stan pompy olejowej, czy ona może być tego powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...