bogumilt 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Gratki za udanego swapa... Turbo jest naprawde zacne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Fotostory Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików: Turbo z kolektorem gotowe do montażu: Turbo na wozie: Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy): Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 co to jest tłumik szmerów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Taka platikowa pucha przed wlotem do turbo od ic. Pewnie juz nie masz jak BRD montowałes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n. Na nim też jest metalowy "bałwanek", to jest właśnie tłumik szmerów przepływu zwany też "aerodynamicznym tłumikiem hałasu". Poczytaj: http://www.tdi-tuning.pl/tools/CRCR/cr38.JPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Aa to w AVF było inaczej. GUardian wstawiał fotki jak to u nas wygladało. Tłumik szmerów był na osobnym wężu obok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nie no chyba nie, bo przecie jaro pisał że ma ten tłumik a w miejscu tamtego elementu jest drugi IC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Siemian czytaj uważnie dwa posty wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 aaaa to chyba coś takiego mam... Ja mam troszke inaczej zrobione, ponieważ nie wymieniałem tej rury co biegnie w pasie przednim. Rure pomiędzy tą rura a IC mam dorabianą, ale na węzu od turba coś takiego chyba jest..[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:26_________________________________________________ Siemian czytaj uważnie dwa posty wyżej wiem wiem, wyskoczyło mi to dopiero jak napisałem [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:26_________________________________________________a tak przy okazji, sory za OT, ale co to jest ten element który w BLB znjduje się w miejscu drugiego IC. Słyszełem że jest to jakiś akumulator powietrza czy coś takiego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 a tak przy okazji, sory za OT, ale co to jest ten element który w BLB znjduje się w miejscu drugiego IC. Słyszełem że jest to jakiś akumulator powietrza czy coś takiego.. Tłumik pulsacji ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wiem że może zadaje głupie pytania, ale nie mam kogo spytać, a Ty się na tym znasz. :) To dlaczego w takim razie nie ma tego w BRD?[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 11:36_________________________________________________obiecuje że to juz ostatnie pytanie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bo jest na wężu w postaci aerodynamicznego tłumika drgań, a w BLB/AWX/AVF był w miejscu drugiego IC jako tłumik objętościowy. Fazą przejściową było wkładanie do węży w turbinach z szybkozłączką (np. BPW) przejściówki z szybkozłączki na wąż z wbudowanym wewnątrz tłumikiem przepływu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 aaa to już wszystko wiem. Dzięki jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 aaa to już wszystko wiem. Dzięki jaro czarna magia co nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dobra robota,nie podoba mi sie tylko ta srebrna śrubka przy tłumiku na 10 kluczyk. Chwilówka bo ASO nie dostarczyło na czas oryginalnych śrub, a nie miałem czasu jeżdzić za M6x50-55 z łbem na imbus i ocynkowaną po całej Warszawie. Dojdą oryginalne śruby to zmienię bo druga to śruba do mocowania pompowtrysku tylko obcięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Fotostory Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików: Turbo z kolektorem gotowe do montażu: Turbo na wozie: Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy): Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC: i jest tak jak w fabryce się im nie śniło profi roota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 sa mechanicy i jest inżynier jaro :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jeśli turbina jest tak dobra, to również CAHA ma spory potencjał, correct? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 CAHA to całkiem inny silnik z absolutnie odmiennym sposobem zasilania w paliwo i z DPF. Nie da się tego porównywać wprost, tak samo jak AFN z założoną turbiną od BRD nie da się porównać do BRD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jaro - gratuluje kolejnego ciekawego moda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się