Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Montaż turbiny 03L145702E do silnika 2.0 TDI 16 V PD


jaro4444

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy temat, szkoda ze dopiero na niego natarfilem. Wszedzie szukalem sposobu na moje BRD zeby z dolu sie lepiej zbieral, moze to wlasnie bylby ten sposob? Bo teraz jezdze bez filtra i ma w przyblizeniu taki dol jak lubie, ale moze to turbo byloby lepsze i to z filtrem? Co myslisz Jaro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n.

do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ?

nie jest taki sam jak 790N a mi wychodzi,ze tez jest od BRD

ma ktoś możliwość sprawdzenia tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemian masz prawy IC od BRD i turbo BRD? Jak tak, to masz też pewnie wąż 8e0 145 790n.

do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ?

nie jest taki sam jak 790N a mi wychodzi,ze tez jest od BRD

ma ktoś możliwość sprawdzenia tego

Bierzesz wąż 8E0 145 790N, rozpinasz zaznaczoną strzałką opaskę (ostroźnie, by nie uszkodzić węża!!!), odrzucasz to co jest przekreślone, zostawiasz to co z "V" i podłaczasz z jednej strony do tłumika szmerów przepływu, z a drugiej do IC.

d461ad1628a3505bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porządku ale pytałem:

do jakiego turbo jest wąż o nr 8E0 145 790J ?

szukam właśnie węża od BRD a już druga osoba twierdzi ,że 790J jest od BRD a wiem,ze nie jest on taki sam jak 790N

więc dlatego pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle wychodzi tylko po zmianie turbiny i korekcie softu? Byly jeszcze jakies inne mody? Jaki kod silnika ma ten silnik? (jezeli jest to inny jak w opisie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie CAHA ciszej swiszczy niz BRD

Tak samo pojękuje i świszcze. Ale ładuje jak wściekła od samego dołu. :evil:

Tyle wychodzi tylko po zmianie turbiny i korekcie softu? Byly jeszcze jakies inne mody? Jaki kod silnika ma ten silnik? (jezeli jest to inny jak w opisie...)

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159133.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajna sprawka... :gwizdanie: 375Niutkow przy 2000obr... Niezle ten dol masz poprawiony! A spalanie podczas lansu sie moze tez poprawilo? Zauwazyles roznice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje kotleta :gwizdanie:

Moze ktos mnie oswieci czy jest jakas roznica miedzy 03L145702 E V288 a 03L145702 E V255 bo jestem na etapie kupna :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również odgrzeję kotleta... :decayed:

Czy 03L145702H podejdzie zamiast BRD, tak jak powyżej koledzy zaprezentowali 03L145702E ?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką mają aktualnie u mojego "dystrybutora części" :cool1: Na swoją właściwą BRD lub z końcówką E musiałbym czekać...

A tak właściwie to zostawać przy BRD czy zamienić na tą od CAHA jeśli już musiałbym zamawiać?

Wydaje mi się że te od CAHA to lepsza dostępność i łatwiej trafić coś świeższego niż tą od BRD. ale znowu przeróbki itp.

do tego jest jeszcze na końcu ww. numeru oznaczenie V 320, 350 czy 360 czyli 03G 145 702 H V360 ale najlepiej jest brać tą z najwyższym V czyli V360 bo jest najświeższa.

Jeśli wybiorę BRD to podejdą wszystkie wersje V 320, 350 czy 360 bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Mam pytanko. Mam na oku turbinke 03L145702D a tutaj cały czas jest mowa o 03L145702E. Jak jest różnica? Czy do SWAPA do mojego silnika podejdzie z literką D?

---------- Post dopisany 30-09-2012 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2012 at 09:39 ----------

:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytalem wszystkiego i moze to bylo powiedziane ale:

a4b7 z fabrycznie montowanym silnikiem CAHA (czy tez inne odmiany 2,0tdi CR) nazywa sie seat exeo. Jest tam identyczny kolektor wydechowy jak przynajmniej w a4b8 ale inny wydech (bo i buda przeciez inna niz b8)

Krotko: kolektor + wydech z exeo bedzie pewnie ksztaltem plug&play do a4b7 (moze i b6) - jako alternatywa dla dopasywania flanszy wydechu b7..

Po stronie "dolotu" jest pewna roznica... a4b8 ma z tego co wiem fmica, exeo ma 2 intercoolery (ale nie identyczne/blizniacze jak np 2.5v6tdi!) a a4b7 zamiast intercoolera "po stronie pasazera" ma jakis "tlumik????"

e653d787a3f755e1m.jpg

9983dcbeff079d95m.jpg

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt tego tłumika to ok. 130plnów - nowy z ASO. :wink4: Odpowiecie mi na moje poprzednie pytanko? :naughty:

---------- Post dopisany 05-10-2012 at 09:12 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2012 at 09:27 ----------

A co powiecie na temat turbiny 03L145701E?

W temacie jest ...702E :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...