Flyer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Proste pytanie Czy padnięte świece mają jakikolwiek wpływ na pracę silnika / osiągi?
letallec Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Chyba żarowe, co? Bo jak zapłonowe, to nikt nie ma wątpliwości
antonio Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jeżeli chodzi o żarowe - to gdy auto masz uruchomione to nie jedynie przy rozruchu miałby problemy
Flyer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Oczywiscie, ze zarowe... zle slowo dobralem
RomanS Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jedynie przy rozruchu miałby problemy W przypadku AKE nawet i to nie bardzo. AKE na wszystkich 6 uwalonych świecach odpala przy niezbyt mocnej zimie
lesand Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 jeżeli chodzi o żarowe - to gdy auto masz uruchomione to nie jedynie przy rozruchu miałby problemy świece żarowe pracują również po uruchomieniu silnika- ECU dogrzewa silnik(zależne jest to od temp. powietrza, obrotów silnika, obciążenia alternatora itd.) jeśli świece są nie sprawne przy niższych temperaturach ma to jakiś wpływ na pracę silnika
RomanS Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 świece żarowe pracują również po uruchomieniu silnika- ECU dogrzewa silnik(zależne jest to od temp. powietrza, obrotów silnika, obciążenia alternatora itd.) jeśli świece są nie sprawne przy niższych temperaturach ma to jakiś wpływ na pracę silnika To prawda, ale zauwaz, że kolega ma AKE, gdzie ostatnie cyknięcie przekaźnika słychac ok. 0,5 minuty po rozruchu (zimą)
Flyer Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 @RomanS, mam na pewno spalone 4 swiece, pozostalych 2 nie udalo sie sprawdzic (tej zimy). Raz przy nocy na mrozie -25/30 naprawde mialem problem z odpaleniem auta.
RomanS Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 @RomanS, mam na pewno spalone 4 swiece, pozostalych 2 nie udalo sie sprawdzic (tej zimy). Raz przy nocy na mrozie -25/30 naprawde mialem problem z odpaleniem auta. Jak to "nie udało się sprawdzić"? Napisałem : "przy niezbyt mocnej zimie" -25 stopni to juz nie żarty przecież A wtryski masz 100% sprawne, brak bąbli powietrza w przewodach ? Ja poprzedniej zimy (wiemy, że była lżejsza niz obecna) zawierzyłem serwisowi Bosch-a że mam sprawne świece i większą część zimy przejeździłem z uwalonymi 6 swiecami. Nie było to odpalanie od dotknięcia no ale wiadomo, zima Jak się zorientowałem to wymieniłem swiece sam, różnica przyznaję, zauwazalna na plus
MiruK Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 mój AVF w styczniu przy -10 stopniach odpalał na dotyk przy 3 padniętych świecach, tylko dymka puszczał niebieskiego i w pierwszych sekundach troszkę nim zatelepało, sprawdziłem i tylko jedna grzała, aż sam się zdziwiłem, wcześniej miałem 1Z i przy padniętych świecach nie chciał wcale palić przy tej temperaturze
MarcinRoz Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a ja w AWX-ie odpalałem przy wszystkich spalonych temp. -8'C heheh ciężko ale zapalił Poprzednio miałem AFN-a i na dotyk palił przy -5'C z jedną sprawną świecą ale kąt wtrysku miałem ustawiony perfect
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się