cocoo24 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 nowy temat bo w poprzednim podłączeniu nikt mi nie pomógł , mam parktronik, poprzedni własniciel nie zdążył założyć i biore się za to ja, mam wyprowadzoną jedną kostke, nie wiem co dalej, nie widze zadnego modułu, proszę o pomoc od czego zacząć, czy mogą być czujniki bez modułu, bo każdy czujnik ma za sobą dosyć dużą kostke poniżej foto mam 4 sensory i tylko tą kostkę która jest na foto, co dalej [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2010, 08:03_________________________________________________HALOOOOOOOOOOOOOO czy naprawde nikt nie może mi podpowiedziec co dalej [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2010, 08:24_________________________________________________mam czujniki oryginalne audi 4BO 971 883, nie moge znaleść takiego zestawu, może mi ktoś podać nr sterownika do tego i głośniczka
f16mysliwiec Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Poradziłeś sob9ie z tym park tronikiem ?
cocoo24 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Opublikowano 11 Października 2010 nie, nie ruszałem tego., ale chciałbym to zrobić
f16mysliwiec Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A4/1998/218/57/2635101/ Centralka : 4B0919283 Głośniczek : 4B0919279 Czujniki : 4B0919275 http://www.passatplus.de/umbauteile/pdc/index.htm
cocoo24 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 dzięki , tylko ze ja mam czujniki 4BO 971 883, ta centralka 4B0919283 i Głośniczek : 4B0919279 bedzie ok??
f16mysliwiec Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 - Gumowe osłony sensorów (4szt.) 4B0 971 883 Czujniki maja inne numery takie jak w postach wyzej!!![br]Dopisany: 12 Październik 2010, 12:01_________________________________________________http://passat-vw.blogspot.com/2008/11/pdc-parktronik.html[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 12:03_________________________________________________http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=37493[br]Dopisany: 12 Październik 2010, 14:59_________________________________________________Wczoraj doszedł do mnie moduł do PDC 4B0 919 283 Poniżej fotki z pracy dorabiania wtyczek i wiązki oraz przekodowania z Z A8 automat na A4 Manual
jacb82 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 i jaki efekt koncowy? zapodaj foto;)
f16mysliwiec Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 i jaki efekt koncowy? zapodaj foto;) Mam już zrobione 2 wiązki, w środę będę w garażu to popodpinam wszystko i porobię fotki gdzie się popodpinałem Ogólnie to bardzo prosta sprawa
krzysieqakces Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 zrobisz jakieś krótkie fotostory całej operacji? :gwizdanie:
Góral.tz Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 a mógłby ktoś zapodać odległości między czujnikami jak jest w ori bo ja chce u siebie wywiercić otworki.
f16mysliwiec Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 PDC Założone wszystko śmiga, wszystko podłączone jak Ori Tylko biperek mam z kompa od Biosu heheh musze kupić jakiś większy Pozatym Jestem Mega zadowolony pięknie piscy jak napotka przeszkodę i wszystko vagiem można regulować [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 17:00_________________________________________________Co do samego montażu to : Moduł jest pod tylnym siedzeniem w ori miejscu, Wiązka zrobiona według powyższych schematów. Plus po kluczyku zaczerpnięty z pompki centralnego zamka (pin nr.2 ) Plus wstecznego podpiety pod lampę tylną Diag. Podłączone prosto pod wtyk OBDII(najkrótsza droga) Minus z Masy obok. [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 17:13_________________________________________________Fotki co gdzie leży dodam jutro Jakby ktoś chciał podłączyć u siebie służę pomocą
cocoo24 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 oki instalacja gotowa, teraz podłączenie kolego F16 poproszę o pomoc diagnostyka pod który kabelek podpiać plus po stacyjce podłączam do kostki pompki, który pin? plus wstecznego podłączam pod światło cofania, który to kabelek, czy podłączyc bezpośrednio w uchwyt żarówki
f16mysliwiec Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 oki instalacja gotowa, teraz podłączenie kolego F16 poproszę o pomoc diagnostyka pod który kabelek podpiać plus po stacyjce podłączam do kostki pompki, który pin? plus wstecznego podłączam pod światło cofania, który to kabelek, czy podłączyc bezpośrednio w uchwyt żarówki Więc tak diagnostyka pod zielony, plus wstecznego bierzesz miernik i sprawdzasz gdzie jest i podłączasz a jeśli chodzi o plus po stacyjce to u ciebie jest to kostka T12 © Pin nr 2 http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf Kostka C
cocoo24 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 oki instalacja gotowa, teraz podłączenie kolego F16 poproszę o pomoc diagnostyka pod który kabelek podpiać plus po stacyjce podłączam do kostki pompki, który pin? plus wstecznego podłączam pod światło cofania, który to kabelek, czy podłączyc bezpośrednio w uchwyt żarówki Więc tak diagnostyka pod zielony, plus wstecznego bierzesz miernik i sprawdzasz gdzie jest i podłączasz a jeśli chodzi o plus po stacyjce to u ciebie jest to kostka T12 © Pin nr 2 http://www.digakom.com/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf Kostka C dzieki kolego, jutro działam[br]Dopisany: 28 Grudzień 2010, 23:20_________________________________________________mam coś takiego, od czego zacząć VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 919 283 P Component and/or Version: arkingsystem A4 RDW D18 Software Coding: 00014 Work Shop Code: WSC 00114 2 Faults Found: 01543 - Parking Aid Warning Chime (H15) 28-00 - Short to B+ 01546 - Sensor for Parking Aid: Rear Mid-Left (G204) 31-00 - Open or Short to Ground[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 17:39_________________________________________________oki aż wstyd przed f16 zostało mi tylko to VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 919 283 P Component and/or Version: arkingsystem A4 RDW D18 Software Coding: 00114 Work Shop Code: WSC 00114 1 Fault Found: 01546 - Sensor for Parking Aid: Rear Mid-Left (G204) 31-00 - Open or Short to Ground
Michał Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 odgrzeję kotleta Panowie i jak wygląda podłączenie sterownika 4B0 919 283 do kostki czujników z tego zdjęcia? chce wyrezać wiązkę między wtyczką ze zdjęcia, a modułem PDC... niestety nie mam schematu Poza tym jak to możliwe że cztery czujniki mają tylko 6 pinów w kostce? masy są wspólne czy jak?
przemciotorun Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 a te czujniki mozna malowac?
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 a te czujniki mozna malowac? u mnie przestał działać po malowaniu, w skodzie i w B6 ma nowszego typu które mozna malować
przemciotorun Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 łłłeee to zostaje przy swoim chińczyku
f16mysliwiec Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 odgrzeję kotleta Panowie i jak wygląda podłączenie sterownika 4B0 919 283 do kostki czujników z tego zdjęcia? chce wyrezać wiązkę między wtyczką ze zdjęcia, a modułem PDC... niestety nie mam schematu Poza tym jak to możliwe że cztery czujniki mają tylko 6 pinów w kostce? masy są wspólne czy jak? dobrze kombinujesz Masy i plusy są wspólne czyli, jak patrzysz na kostkę to te dwa szersze piny to masa i plus rozróżnić je po kolorach można bo jeden jest czerwony A pozostałe cztery piny to sygnały. Następnie jeśli chodzi o podłączenie do modułu PDC to rozbierasz go i patrzysz na plytke i piny od wtyczki i widzisz tam że pewne piny się łączą tzn że albo masa albo plus a reszta to sygnały P1 - PLUS PO STACYJCE P2 – GŁOŚNIK MINUS P6 – WSTECZNY PLUS P8 – MASA P10 – GŁOŚNIK PLUS P12 – DIAGNOSTYKA PLUS MINUS Z jednej strony na kostkach jest zrobiony znaczek ( ^) , oznacza to ze wkładamy kostkę znaczkiem do góry !!!!! Instalacja Zasilania : Masę podłączamy gdzieś obok. Plus po stacyjce (ja podłączyłem do pompki centralnego zamka PIN nr 2, Kostka T12) Z tym że ja mma pompke z 96roku Stecker B (T6) / Teilenummer 443 937 733 Funktion T6 / 1 Klemme 30 / (+) ZV Pumpe T6 / 2 T6 / 3 Klemme 31 / (-) Masse T6 / 4 T6 / 5 T6 / 6 Stecker C (T12) / Teilenummer 4A0 972 883 Funktion T12 / 1 Klemme 15 / Zündungsplus T12 / 2 Schaltplus / wenn Zündschlüssel gesteckt (Kl.86s) Po stacyjce T12 / 3 Kontaktschalter Heckklappe, ZV „auf“ T12 / 4 Kontaktschalter Heckklappe, ZV „zu“ T12 / 5 Kontaktschalter Fahrertür, ZV „auf“ und „zu“ T12 / 6 Innenraumbeleuchtung || T12 / 12 T12 / 7 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi A4 T12 / 8 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi 80 / Cabrio T12 / 9 Brücke zu T12 / 7 oder T12 / 8 T12 / 10 Türkontaktschalter T12 / 11 Kontaktschalter Beifahrertür, ZV „auf“ und „zu“ T12 / 12 Innenraumbeleuchtung || T12 / 6 Rozpiska innych pompek na : http://www.digakom.com/downloads.php Plus po wstecznym podłączyłem się do lampy tylniej Diagnostykę podłączyłem się prosto w złącze diagnostyczne przy popielniczce tylniej (kabelek zielony) Głośniczek to wiadomo plus z plusem , minus minusem. Jeśli chodzi o Instalacje do czujników to : Pozostałe 4 kabelki(transmisja) podłączamy obojętnie do których pozostałych pinów(kolejność niema znaczenia) Kodowanie : Kanał 76 ?xxxx: Hak przyczepy 0 = Hak nie zainstalowany 1 = Hak zainstalowany x?xxx: Skrzynia biegów 0 = Manualna skrzynia 1 = Automatyczna skrzynia xx?xx: Dźwięk potwierdzający 0 = Dźwięk potwierdzający nieaktywny 1 = Dźwięk potwierdzający aktywny xxx?x: Nadwozie 0 = Limuzyna 1 = Variant/Kombi xxxx?: Model 4 = A4 Można wejść w Adaptacje i zmienić głos lub głośność piszczenia Adaption channel Adaption function 01 Volume adjustable in stages from 2 to 6 02 Pitch (audio frequency), adjustable in stages from 0 to 4 (500 Hz to 2 kHz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się