kris_lpgcars Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jak w temacie dzisiaj bawilem sie w w male eksploatacyjne zabawy typu olej i kilka innych opcji sprawdzenia i czyszczenia ale moze do brzegu od jakiegos czasu zauwazylem na mym zegarku od doladowania ze przestal plynnie chodzic w okolicach 0.5Bara tutaj maly przykladowy filmik tylko pierwsze kilka sekund to pokazuje reszta to po prostu zabawa ale opinie mile widziane wieczorem zauwazylem / mam wrazenie ze turbo nie laduje prawidlowo w pierwszej fazie pracy w rezultacie przy ruszeniu dymi przebieg 80000mil , dosc niedawno robilem logi i bylo calkiem dobrze w ubytki mocy nie narzekam nawet chce jechac w planie virus i ostatnio czepiam sie kazdej czesci coby miec pewnosc zeby wszystko ladnie cykalo bede bardzo wdzieczny za madre opinie a moze ktos to juz wczesniej przezyl na wlasnej skorze
domjenick Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jakbyś wkleił logi-pewnie więcej możnaby powiedzieć...i co ma filmik wspólnego z tematem?
kris_lpgcars Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 co do filmiku to tak jak go opisalem a co do logow to ostatnie jakie robilem nie zostaly skomentowane ale przy nich tyle nie dymil ale juz wtedy igielka drzala przy spokojnym przyspieszaniu
domjenick Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 a jakiego koloru dym sie wydobywa z wydechu?
kris_lpgcars Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 jak przygazuje na postoju przy pierwszym razie wali szaro niebiesko ale za drugim wali czarno i kazdym kolejnym przy starcie z miejsca w czasie startu wydaje sie byc szary w czasie jazdy przy przyspieszaniu nawet jak mu wkladam tak pozadnie to sie kompletnie nic nie dzieje, tylko te paskudne kilka sekund po ruszeniu , dzisiaj rano powtorzylem jazde coby potwierdzic wszystkie podejrzenia wiec przy ruszeniu z miejsca ze spokojnym dodawaniem gazu czysciutko zero dymu proba 2 start z miejsca z pedalem w podloge spora chmura dymu, proba 3 w ruchu 10do 100mph kompletnie zero dymu co bym nie robil i jak bym sie nie staral, po przejechaniu jakis 30 mil wrocilem pod dom i kolejny test na goracym silniku statycznie przygazowanie 3 razy 1 chmura niebieskiego dymu 2 niebieski z poczatku przechodzacy kupe czarnego dymu a po odpuszceniu pedalu kontynuowal dymienie przez okolo 10m sek
domjenick Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 a jak ze spalaniem oleju -zauważyłeś jakieś rewelacje?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam Doładowanie jak najbardziej prawidłowe. Jak mówisz ze po jakimś czasie pracy na wolnych obrotach silnik wali przy nagłym bucie dymem: niebieski-turbina przepuszcza, czarny- wtrysk leje. Ale jak mówisz ze niebieskawy to stawiam na turbo. Jak go eksploatujesz? Chodzi mi o silnik. Czy zachowujesz zasadu jakie są w silnikach z turbinami. Turbina na wolnych obrotach ma największe kłopoty ze szczelnością wbrew pozorom. I jak tylko coś sie dzieje ze własnie na wolnych obrotach. Pózniej przy większej pr. obr. turbiny jest ona w stanie wywalić nadmiar oleju na icka albo do wydechu. W ostatniej fazie jak umiera to wali wszystkim do silnika i jest koniec. I dlatego zakopci na niebiesko. Bo jeszcze ma siłe przepalić olej który sie nagromadził. I jeszcze pytanko czy dzieje sie tak na zimnym, ciepłym czy za każdym razem. Pozdro ZC
pauel Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 sprawdź przepływomierz, mój kumpel miał podobnie i jak się okazało to przepływomierz padł
Musashi Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 na poczatek, podmienilbym miernik masy powietrza. przyjrzyj sie rowniez napinaczowi i paskowi rozrzadu. masz dosyc duzy rostrzal kata synchronizacji od 0,5-2,2 wg mnie troche duzo. na wysokich obrotach sprawny napinacz daje odchylki do 1`
Cristoforo Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ja mam rozjechane PD jak starej babie górna jedynka przepływka w górnych obrotach już mówi papa a przy całkowitej odcince zero grama dymu czarnego czy niebieskiego
MRoger Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Sprawdź poziom oleju ! Powąchaj spaliny, palony olej ma specyficzny zapach. Sprawdź luzy na turbinie. Ja stawiam na turbinę.
kris_lpgcars Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Problem tak jakby sie znalazl ale na początek kilka odpowiedzi oleju nie bierze z okazji turlania się ostatnio po mieście w większej mierze oliwe wymieniał trche częściej rozrzad ma już trochę nastukane 30k co do turbo to szukam zaczepki żeby ja wyrzucić i wstawić z Awx i virusa zapodac a teraz co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji Temat do zamknięcia
Musashi Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji zatkales je?
MRoger Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 co do problemu to się sam zlokalizowal. Mianowicie odpowietrzenie silnika było problemem a raczej moje próby modyfikacji zatkales je? Jeśli tak to sprawdź uszczelnienia silnika
kris_lpgcars Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zatkanie byloby glupota bo w rezultacie ciśnienie z komory korbowej nie miałoby gdzie się podziac a wynik byłby marny a próba filtracji daje nieporzadany efekt wersja odstojnika daje normalny zdrowy efekt . Tak to jest jak się nie ma co robić coz poszukam sobie kolejnej części do modyfikacji i sprawdzania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się