Flyer Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 turdzi, niezle... ale w stosunku do norweskich zarobkow
KOval81 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Panowie - koszt sprężyn tymczasowo mnie nie obchodzi, bo mam zamiar wykorzystać swoje 1BE. Wracając do tematu - turdzi, ja również żałuje, że nie ma AGX, bo podobno bardzo sensowny sprzęt nie znalazłem chyba negatywnej opinii. Teraz do rzeczy, bo już trzeba coś zmienić powoli, autko obniżyć i niech się dobrze prowadzi :gwizdanie: Poniżej podam opcję jakie pozostawiłem sobie jako wybór ostateczny i ostateczne ceny jakie udało mi się uzyskać: 1. Monroe Reflex (do sportowego zawieszenia - cokolwiek to znaczy) - ok 1100pln/kpl 2. SACHS Super touring (również do sportowego zawieszenia) - 1000pln/kpl 3. KONI SPORT - jedyne chyba o krótszym skoku, regulowana twardość, gwarancja rozruchowa (używane 23000km poza polskimi dziurami ponoć) - 600pln: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=999405731 - człowiek czeka na moją odpowiedź.. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy - pierwsze dwie dość komfortowe i zapewniające dobre prowadzenie autka (szczególnie po założeniu krótszej, progresywnej sprężynki), trzecia myślę bardzo opłacalna, jeśli stan techniczny się zgadza z tym, co twierdzi sprzedający. Oczekuje podpowiedzi i to szybkich i sensownych :gwizdanie:
mpoloo Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jeżeli coś to wniesie do dyskusji to posiadam B5. Jakiś czas temu wysypały mi się amorki i założyłem Bilstein'a B6 do seryjnych amorków. Jakieś 20tys.km później poszły do nich sprężyny H&R -30mm. Przejechałem na tym jakieś 8tys.km. Jak do tej pory nic mi nie stuka i puka (tak jak sugerowali koledzy odnośnie Bilstein'a B6). Jak najbardziej mogę polecić te amorki. Szczególnie w konfiguracji z sprężynami H&R jeździ się super - autko nie jest aż tak bardzo twarde i o niebo lepsze prowadzenie.
siemian Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jeżeli coś to wniesie do dyskusji to posiadam B5. Jakiś czas temu wysypały mi się amorki i założyłem Bilstein'a B6 do seryjnych amorków. Jakieś 20tys.km później poszły do nich sprężyny H&R -30mm. Przejechałem na tym jakieś 8tys.km. Jak do tej pory nic mi nie stuka i puka (tak jak sugerowali koledzy odnośnie Bilstein'a B6). Jak najbardziej mogę polecić te amorki. Szczególnie w konfiguracji z sprężynami H&R jeździ się super - autko nie jest aż tak bardzo twarde i o niebo lepsze prowadzenie. chyba sprężyn :mysli:
turdzi Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 turdzi[/b], niezle... ale w stosunku do norweskich zarobkow wiesz , po tym jak komplet PD kosztuje 10K , czy pompa wtryskowa do twojego ...14K to uwzam to wrecz za promocje , ale oczywiscie to nadal duzo kasy bez wzgledu na zarobki...
KOval81 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Chłopy - do rzeczy proszę, bo nam się markiet robi z poważnego tematu.
mystic.pl Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Monroe Reflex to jest ten amor który idzie seryjnie pod zawieszenie 1BE Jak juz pisałem, w innym temacie na polskie drogi polecam Bile B6 Sport + springi 1BE do tego stabilizatory or RS4 i będzie Pan zadowolony mam i sobie mega chwalę zapodaj jeszcze felgi mocno odsadzone i w zakrętach czujesz jak być porsche jechał .... no prawie
KOval81 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Jestem właśnie po rozmowie z solidnym mechaniorem, mającym pojęcie w dziedzinie zawieszenia i stanowczo odradzał mi amory Monroe Powiedział, że całkiem niedawno zalała go fala reklamacji - ponoć ładnie wyglądają przez pierwsze 30-40 tyś., a później sypią się na potęgę. Pozostaje mi jakiś SACHS chyba, nowe Bilstein'y B6, KONI SPORT, albo znalazłem ofertę na 1BV (same nowe amory) za ok 1500-1600pln Jest jeszcze opcja minimalnie używanego gwintu AP za ok 1400pln (nowy 2400pln) - ponoć dość komfortowy.. Kolejna, to zestaw amortyzatorów marki FK-Automotive, wspomnianych w pierwszym poscie - sportowe z regulacją twardości - 1200pln/kpl I ot zagwozdka :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jest jeszcze opcja minimalnie używanego gwintu AP za ok 1400pln (nowy 2400pln) - ponoć dość komfortowy.. gwint odpuść stanowczo , to nie jest zawias na polskie drogi , zresztą komfortowy i gwint te pojęcia sie wzajemnie wykluczają.Szkoda auta a przede wszystkim budy.
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 ... albo znalazłem ofertę na 1BV (same nowe amory) za ok 1500-1600pln Amortyzatory montowane seryjnie przez audi w 1BE/1BV to właśnie monroe. Pomyśl czy warto za takie płacić tyle kasy, dopłacisz ok. 200 zł i masz porządnego Bila B6 Sport Poszukaj na allegro, powinno być nawet jeszcze taniej: http://allegro.pl/listing/search.php?string=Bilstein+B6+Sport+Audi+A4&from_showcat=1&category=0
Cristoforo Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 właśnie z tym porządnym bilem b6 to juz tylko mit został
mystic.pl Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 właśnie z tym porządnym bilem b6 to juz tylko mit został Myślę, że problemy mogą być jak ktoś montuje bez pomyślunku B6 do gleby większej niż -20mm. Producent podaje max -30mm. Ja mam na 1BE i póki co nie narzekam, i mam nadzieję, że nie będę musiał zrobiłem na nich już 14kkm.
Zmija Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 witam mam takie pytanie czeka mnie wymiana amortyzatorow z tylu zawieszenie mam obnizione tylko nie wiem ile;/ bo zostalo po porzednim wlascicielu mi to pasowalo i tak zostalo sprezyny sa koloru zoltego czy kolor ten oznacza ze sa to sprezyny obnizajace tyle i tyle? i teraz mam pytanie czy ladowac tam zwykly amortyzator czy te z lini sport (sa chyba do -30mm)a jak moje jest jeszcze nizsze to nic nie bedzie? jak moje auto stoi obok brata (ma seryjny zawias) to jest dosc spora roznica
elmo814 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zmija na poczatek zapoznaj sie z tematem --->http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6b7_oznaczenie_sprezyn_i_amortyzatorow-t66166.0.html, nikt na oko nie powie co co ty tam masz( właź pod autko zobacz jaki masz zawia ,zapoznaj sie z wątkiem i rozwiane zostana twoje watpliwości),
KOval81 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 właśnie z tym porządnym bilem b6 to juz tylko mit został Myślę, że problemy mogą być jak ktoś montuje bez pomyślunku B6 do gleby większej niż -20mm. Producent podaje max -30mm. Ja mam na 1BE i póki co nie narzekam, i mam nadzieję, że nie będę musiał zrobiłem na nich już 14kkm. W przypadku Bilstein'a B6 problem jest w tym, że podnosi autko o ok 10mm ze względu na swoją sztywność.Jak założę sobie sprężyny 1BE, które mam obecnie, to będę miał autko wyżej niż teraz (64 cm tył, 66 cm przód), a to nie jest zamierzany efekt wizualny :gwizdanie: Poza tym strasznie narzekają użytkownicy na Bilstein'a spoza Niemiec , a na allegro niestety nie wiadomo, co się trafi (Zerkopol - 600pln/szt odpada)
Flyer Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Moi mechanicy tez odradzali mi bilsteina... ponoc nie na polskie drogi
KOval81 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 no i bądź Pan mądry i kup sobie nowe amory Skończy się na tym, że założę jakiś używany gwint, KONI, albo zakupię SACHS Super Touring bo pieprzonego Monroe'a też klną
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Dlatego nie ma co sie specjalnie sugerowac niektorymi opiniami... jeden poleci, inny nie i tak w kolko. Skoro mystic chwali B, to moze sie skusisz?
mystic.pl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Panowie nie wiem o czym mówicie z tym bilem, naprawdę. Auto stoi norma jak na zawiasie 1BE, nic nie poszło do góry, wiem bo mierzyłem przed i po montażu. Pomiar wysokości od ziemi do szczeliny, w której łączy się element progu z błotnikiem z przodu i tyłu auta. Moim zdaniem są to bdb amortyzatory do seryjnych zawieszeń o obniżeniu od standard do max -30mm. Jak, ktoś chce większą glebę to raczej nie są dla niego, tutaj lepszym wyjściem jest jakiś pro kit Eibacha lub H&R. No i trzeba jeszcze pamiętać, że nie sam amortyzator pracuje w zawieszeniu. Jak są powybijane lub kończące się wahacze, tuleje, stabilizatory to nie spodziewał bym się jakichś szokujących efektów na plus po montażu tylko nowych amorów. Po montażu, jeśli wiemy, że geometria auta jest w porządku to i tak koniecznie trzeba ustawić zbieżność i pochylenie kół. Nie chcę sie tu wymądrzać i oczywiście nikogo nie chcę namawiać na bilsteiny, bo jaki miałbym w tym interes, każdy kupi amor pod siebie, i jeśli będzie to dobrej klasy amor to na pewno sprawdzi się dobrze, ale naprawdę polecam się przejechać na takim zestawie jak mój, @KOval81 jak byś był w szczecinie to polecam
Flyer Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Po wymianie amorow trzeba zawsze ustawiac zbieznosc/nastawienie kol? btw, jak ustawialem kiedys zbieznosc, to podawalem dokladnie zawieszenie jakie siedzi w aucie - teraz mam sprezyny z 1BV, a amory z 1BE - i co zrobic z tym fantem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się