Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kontrolka ESP po montażu HID


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

domjenick podsuń jeszcze gdzie zmieniałeś kodowanie bo o tym też myślałem.

zmiana kodowania w elektryce 00011-dla sedana ,bez czujników-zmienia gospodarkę prądem

:wink4:
Opublikowano

ups.sprawdze jak wroce z wawy.

Opublikowano

Witam. U mnie podobnie z hidami slim cyfrowe (made in china).. Co jakiś czas a ostatnio coraz częściej wyskakują błędy no i jeden żarnik coraz częściej nie załącza się.. po przeczytaniu waszych przejść powiem wam że idę to zaraz wywalić póki elektronika nie zaczyna pokazywać rogów. Mam je około 2 miechów..jedne z tańszych ale widze że i z tymi droższymi są problemy. Powiedzcie mi jak by było z oryginalnymi przetwornicami VALEO http://allegro.pl/item1053785053_przetwornice_valeo_audi_seat_vw_d1s_nowe.html ..da sie to podłączyć + żarniki..będzie śmigać? albo też przetwornice dedykowane do toyoty lub lexusa http://allegro.pl/item1058934557_przetwornica_przetwornice_d4s_toyota_lexus_is_nowe.html. To już nie made in china

Opublikowano

Na tych japońskich też komuś błędami siało :gwizdanie:

Opublikowano

Ja mam hdi i nic sie nie dzieje morze jakąś wadliwa partia koleś tak samo zamontował i nic się nie dzieje maniłem problem z kontrolkom esp ale najpierw wymieniłem czujnik przy pedale stop a potem moduł pod kierownica bo się jakiś styk przepalił :kox:

Opublikowano

U mnie nie zaświecała się tylko kontrolka ESP ale wraz z nią ABS, WYKRZYKNIK i ja na wyświetlaczu BRAKE..dzisiaj ide to wywalić i założę żaróweczki ala ksenon :)..P.S nie ma sensu przepłacać u kupować te Philipsa blue vision gdyż w moim przypadku i mojego kumpla który jeździ nowym leonem..żaróweczki te świeciły tyle samo co te za 30 zł w hipermarketach czyli około 4-5 miesięcy, a świecą nawet ładniej niż te philipsy..to są moje przejścia..u innych z tego co czytałem potrafią świecić nawet rok.. Jak zamontuje system świateł dziennych takie jak w B7 to znacznie dłużej pewnie wytrzymają..

Opublikowano

U mnie nie zaświecała się tylko kontrolka ESP ale wraz z nią ABS, WYKRZYKNIK i ja na wyświetlaczu BRAKE..

w takim przypadku albo jest winny słaby akumulator,lub przebicie na przetwornicy
Opublikowano

U mnie nie zaświecała się tylko kontrolka ESP ale wraz z nią ABS, WYKRZYKNIK i ja na wyświetlaczu BRAKE..

w takim przypadku albo jest winny słaby akumulator,lub przebicie na przetwornicy

To jak skwitujesz to, że w moim przypadku aku byl nówka varta silver dynamic (na chodzie do dziś) i sprawdzalem 2 zestawy HIDow??

:kox:

Opublikowano

To jak skwitujesz to, że w moim przypadku aku byl nówka varta silver dynamic (na chodzie do dziś) i sprawdzalem 2 zestawy HIDow??

:kox:

pewnie do tego nie zmieniłeś kodowania i nie zmieniona była gospodarka prądem :wink4:
Opublikowano

To jak skwitujesz to, że w moim przypadku aku byl nówka varta silver dynamic (na chodzie do dziś) i sprawdzalem 2 zestawy HIDow??

:kox:

pewnie do tego nie zmieniłeś kodowania i nie zmieniona była gospodarka prądem :wink4:

No tak to mogłobyć to. Niestety nie wiedzialem wtedy o czyms takim. Ale chyba sie juz nie przekonam bo raczej nie bede sie w to bawil. Stwierdzilem ze nie warto. - HIDY 35W 6000k Oświetlaly droge tak samo wydajnie jak nie gorzej niz standardowe H7

Jedyny plus to wyglad chociaz jak dla mnie to 6000k zbyt niebieskie sa. :hi:

Opublikowano

HIDY 35W 6000k Oświetlaly droge tak samo wydajnie jak nie gorzej niz standardowe H7

kiedyś też miałem taki zestaw jakiegoś chińczyka-fajnie wyglądały,ale świeciły marnie-dopiero hidy lepszej jakości zaczęły oświetlać drogę porządnie-miałem już kilka zestawów-w mojej ocenie-nie ma porównania zwykła żarówka do palnika,6000 powninny świecić na biało z delikatną poświatą niebieskiego,ale dopiero w porównaniu z np 4300,jesli na pierwszy rzut oka ktoś mówi,że to niebieskie-to albo to nie jest 6000,tylko więcej,albo są jakies felerne i są zbudowane tak samo z gazem,który jest w żarówkach ICE BLUE
Opublikowano

HIDY 35W 6000k Oświetlaly droge tak samo wydajnie jak nie gorzej niz standardowe H7

kiedyś też miałem taki zestaw jakiegoś chińczyka-fajnie wyglądały,ale świeciły marnie-dopiero hidy lepszej jakości zaczęły oświetlać drogę porządnie-miałem już kilka zestawów-w mojej ocenie-nie ma porównania zwykła żarówka do palnika,6000 powninny świecić na biało z delikatną poświatą niebieskiego,ale dopiero w porównaniu z np 4300,jesli na pierwszy rzut oka ktoś mówi,że to niebieskie-to albo to nie jest 6000,tylko więcej,albo są jakies felerne i są zbudowane tak samo z gazem,który jest w żarówkach ICE BLUE

Powiem tak. Te HIDY ktore zakladalem nie mialy ŻADNEGO porownania do ori xenonow z rodzinnej A3. Byly sporo bardziej niebieskie i swiatlo bylo lichutkie. Ale zgadza sie to, ze byly od chinczyka i fajnie wygladaly :evil:

Moze kiedys sie jeszcze skusze??? Jakby nie bylo mam juz wyciete otwory w klapach od lamp zaklejone silikonem :polew:

P.S

Miales juz MOT robiony z HIDami? Czepial sie ktos?

pozdr

Opublikowano

Miales juz MOT robiony z HIDami? Czepial sie ktos?

pozdr

miałem-żadnego problemu-nawet w Serwisie Audi,nie mieli zastrzeżeń,że nie ma sprysków-ma byc tylko widoczna granica pomiędzy światłem,a cieniem,ma być kolor biały,lub żółty
Opublikowano

Witam, Panowie ja mam problem również z przetwornicami. Otóż kupiłem ostatnio zestawik HID Cyfrowe H7 Warning Canceler (Can-Bus, czyli typowo pod komputer, posiadam kolorowy między licznikami) oczywiście 5000k, z normalnymi balastami - nie slim.

Komputer oczywiście przyjął je bardzo dobrze, bez błędów, ale niestety po włączeniu jest szum w radiu (Symphony II) oraz w CB.

Poza miastem nie ma mowy bym odebrał jakąkolwiek stację radiową, w CB nieznacznie ale są szumy.

Świecą bosko w nocy, piękne równe duże pole bialutkie przed autem....

Czy zmiana przetwornic pomoże coś w szumach ? Ktoś ma namiary na inne ? Czy po prostu wyrzucić je i wrzucić np. zwykłe żarniki typu Osram Cool Blue.

Dodam że przy podłączaniu (nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców) przez roztargnienie przewód w jednym komplecie idący do palnika podłączyłem odwrotnie w balaście (po prostu się wpiął bez przeszkód) ale tylko się nie zaświecił palnik. Poza tym po próbach zamian stron również jest to samo, zarówno przy próbach tylko na jednej ze stron.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 19:50_________________________________________________Faktycznie zaczełą wywalać kontrolka od ESP.... po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do normy.

Także należy chyba wyrzucić te HIDy dla dobra elektroniki, jak zaczną robić za jakiś czas profesjonalne zestawy do prostego montażu to wtedy warto kupić...

Opublikowano

Witam, Panowie ja mam problem również z przetwornicami. Otóż kupiłem ostatnio zestawik HID Cyfrowe H7 Warning Canceler (Can-Bus, czyli typowo pod komputer, posiadam kolorowy między licznikami) oczywiście 5000k, z normalnymi balastami - nie slim.

Komputer oczywiście przyjął je bardzo dobrze, bez błędów, ale niestety po włączeniu jest szum w radiu (Symphony II) oraz w CB.

Poza miastem nie ma mowy bym odebrał jakąkolwiek stację radiową, w CB nieznacznie ale są szumy.

Świecą bosko w nocy, piękne równe duże pole bialutkie przed autem....

Czy zmiana przetwornic pomoże coś w szumach ? Ktoś ma namiary na inne ? Czy po prostu wyrzucić je i wrzucić np. zwykłe żarniki typu Osram Cool Blue.

Dodam że przy podłączaniu (nie wierzcie w zapewnienia sprzedawców) przez roztargnienie przewód w jednym komplecie idący do palnika podłączyłem odwrotnie w balaście (po prostu się wpiął bez przeszkód) ale tylko się nie zaświecił palnik. Poza tym po próbach zamian stron również jest to samo, zarówno przy próbach tylko na jednej ze stron.

Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 19:50_________________________________________________Faktycznie zaczełą wywalać kontrolka od ESP.... po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do normy.

Także należy chyba wyrzucić te HIDy dla dobra elektroniki, jak zaczną robić za jakiś czas profesjonalne zestawy do prostego montażu to wtedy warto kupić...

A zmieniles kodowanie VAGiem na xenony? Moze to pomoże... (na kontrolke ESP bo na zaklucenia wątpie)

Opublikowano

macieek, pewnie pomoże ale co z tego? wole nie mieć szumów... więc dziś wywalam zestawik-kosztował prawie 300zł, wolałbym dołożyć i mieć coś pewnego.

Opublikowano

macieek, pewnie pomoże ale co z tego? wole nie mieć szumów... więc dziś wywalam zestawik-kosztował prawie 300zł, wolałbym dołożyć i mieć coś pewnego.

Dobre posunięcie ale xeny kuszą i tak i tak :kox:

Opublikowano

macieek, spokojnie... chyba jest sposób. Podpowiedz mi jeszcze raz na temat kodowania na xenon na VAG-u ?

Jak się wszystko u mnie sprawdzi to dam Ci znać jak porządnie bez zakłóceń założyć. Czasami ludzie dobrej woli podpowiedzą ;-)

Opublikowano

macieek, spokojnie... chyba jest sposób. Podpowiedz mi jeszcze raz na temat kodowania na xenon na VAG-u ?

Jak się wszystko u mnie sprawdzi to dam Ci znać jak porządnie bez zakłóceń założyć. Czasami ludzie dobrej woli podpowiedzą ;-)

Poczytaj sobie to... zwłaszcza koniec

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140.0

Opublikowano

macieek dzięki, przed samym założeniem zmodyfikowanej instalacji zmienię ten kod i zobaczymy. Pozdrawiam[br]Dopisany: 08 Sierpień 2010, 10:41_________________________________________________macieek, będę dopiero pierwszy raz korzystał z Vag-a, bo kupiłem dopiero kabel...i w związku z tym może wiesz coś o tej zmianie krok po kroku w co kliknąć na VAG-u ? napewno światła, ale co dalej... jeszcze się nie znam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...