wasermann Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Samochód vw passat B5 1998r. AHU 90 kM.silnik był troszkę nie dogrzany miał temp. 72,9,ale deszcz zaczynał padać trzeba było rozpocząć testy :evil:Mam uwagi do grupy 011 BS.Bo dźwignia tutaj jest pod turbo,dochodzi wężyk,a pracy nie było.Położenie pedału przyspieszenia,ciśnienia w kolektorze ssącym,dawce paliwa,przepływce w teście 000. dynamicznej.Ale turbo ok,przepływka też,ale nie mogę się rozeznać z grupą 004,004 BS?ktoś wyjaśni bo są różnice.Kąt wtrysku troszkę wyższy BS.Proszę o ewentualne poprawki i swoje spostrzeżenia.a i niech ktoś wytłumaczy grupy 018 i 023. Statyczna-MB http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/660c45361e4a8f0a.html-000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c5e8caf34c24500.html-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/263149ae7319305d.html-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84690037e7af59b8.html-004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3f7d91d03e97cd0.html-007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83ebb36ceea30b78.html-013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83ebb36ceea30b78.html-018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da861892aa2ae553.html-023 statyczne- BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/678893718572028a.html-000 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99305ace651cc689.html-003 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95a8f1a51f7e601c.html-004 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40d4c6ce8bbf2b48.html-011 BS Dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8854107ccaecab9.html-000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d2a7afd675ef135.html-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9fbb377e01e010a.html-003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c2f39a22e87abc9.html-004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc7f68e13cec8a60.html-008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77e979732b3dda33.html-010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edbf20134c30717b.html-011 -011
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 wymien filtr powietrza i termostat ....
wasermann Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 a mogę zapytać dlaczego termostat?bo nie było 80 stopni w gr. 007 poz. 4?pisałem w poście że wskazówka nie doszła do 90 stopni na desce. A filtr dlatego,że w gr 010 poz są skoki masy zasysanego powietrza?A gr 011BS-nie powinny być większe różnice w ciśnieniu doładowania na ON OFF zaworze?Spanky proszę o odpowiedź w celu nauki.
MiruK Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 nie wiem czy to przez filter ale widać że przepływka nisko mierzy, poza tym coś ci noga z gazu spadała
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Kat wtrysku wyprzedzony,termostat zmien,dawke na 2.8-3.0 ustaw,przeplywka zle mierzy.
wasermann Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wiadomo,ze to nie mój samochód.Ale wiedziałem że kąt wyprzedzony,pedał gazu gosć miał na max-coś chyba nie halo z potencjometrem przy pedale gazu.Co do dawki to gdy miał 3 to zostawiał łunę.Tak samochód się zwija jak na 90 kM-to tylko AHU.Przepływka nie ogranicza mocy auta- gr 008.Ale warto zmienić filtr tak jak sugerował Spanky :good:Dzieki za dyskusje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się