Bart-S Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 witam ,w Audi A4 2004 mam modul komfortu 8E0 959 433 BA ,czyli oswietlenie nog,centralny ,szyby z tylu na korbke -wszystko chodzi bezblednie,szyby z przodu i szyberdach nie funkcjonuja,i teraz jest pytanie gdzie mam szukac feleru?pozdrowionka Dodatkowe opcje uruchamiasz kodując kanał 62 w adaptacji (10) sterownika komfortu. W pierwszym poście na samym dole masz opisane jak to zrobić (najlepiej zakoduj tam wartość 255 - uruchomisz wszystkie dodatki ). Gdybyś mógł jeszcze sprawdzić możliwości kodowania swojego sterownika na kanale 61 (teraz masz tam zapisaną wartość 3, spróbuj zapisać 0, 1 i 2) Procedura wygląda następująco: READ -> wpisujesz wartość -> TEST -> SAVE -> READ (napisz później, które z wartości zapisały się poprawnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 8E0 959 433 BP Korby tyl. Kodowanie w kanale 61 nie przyjmuje wartosci 2 ani 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 8E0 959 433 BA z korbami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3). Na spocie skanuje wszystkie pazdziochy w okolicy niedługo 2 sztuki amerykance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Dzięki Bart za pomoc w ramach rewanżu przetestowałem 8E0 959 433 BA : przyjmuje wszystkie wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Dzięki Bart za pomoc w ramach rewanżu przetestowałem 8E0 959 433 BA : przyjmuje wszystkie wartości Dzięki wielkie - zaraz dopisuję Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3). Na spocie skanuje wszystkie pazdziochy w okolicy niedługo 2 sztuki amerykance Mnie do tej pory udało się dorwać 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 No czyli zostało mi kupić BA. Jakie to proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Na allegro jest BD za 200zł - łykaj: http://allegro.pl/modul-komfortu-audi-a4-b6-8e0-959-433-bp-cq-bd-i1327612426.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 BD zamieni BA ? bo niby z drzewka nie wynika.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ułatwię Ci - miałem AS - zmieniłem na BA - działał, potem wrzuciłem BD - działa do dziś Jedyna różnica między BA i BD to obsługa alarmu przez ten drugi (jeśli alarmu fabryczniego nie masz, żaden problem - po prostu go nie zakodujesz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach? Ok jak będe miał troszke czasu i jak uda mi się z nim połączyć to sprawdze. Z tego co wyczytałem to moge go zastąpić AL lub AJ?? Czy jakiś inny też podejdzie?? Mam alarm i elektryke z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Z tego co wyczytałem to moge go zastąpić AL lub AJ?? Czy jakiś inny też podejdzie?? Mam alarm i elektryke z tyłu AJ to pewniak dla Twojego nadwozia. Pozostałe zastępniki dobierzesz zgodnie z listą którą masz w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach? Nie mam możliwości kodowania kanału 61, jest tylko w kanale 62 i 63. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PP84 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 czy to prawda ze modul AE zamienia sie na AJ co oznacza ze AE obsluguje komplet w B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Nie mam możliwości kodowania kanału 61, jest tylko w kanale 62 i 63. Kurcze trzeba by zapiąć jakiegoś wyższego VAGa - rozumiem, że sprawdzałeś 311.2 albo 409.1? czy to prawda ze modul AE zamienia sie na AJ co oznacza ze AE obsluguje komplet w B6? Nie. Drzewka pokazują jedynie kolejność pojawiania się poszczególnych wersji sterowników komfortu. W tym przypadku AE został ostatecznie zastąpiony przez AJ ale nie znaczy to, że oba moduły mają taką samą funkcjonalność (tak naprawdę AJ jest w pełni funkcjonalny a AE tylko częściowo - ale o tym niżej...). AE jeszcze nie wpadł nam w ręce ale biorąc pod uwagę pewną prawidłowość wychodzi na to, że ten moduł obsługuje tylko tylne szyby w elektryce (nie ma alarmu, nie obsługuje korb i pakietu oświetlenie). Wniosek jest oczywisty – AJ ze względu na funkcjonalność można zastosować w każdym aucie, dlatego jest zastępnikiem wszystkich modułów pierwszej generacji. Z kompatybilnością wstecz nie jest już tak kolorowo – dlatego trzeba sugerować się wykazem… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej 63 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Potwierdzam moduł AJ zastąpił mój stary AB.Wszystko chodzi jak marzenie.Męczyłem się z nie działającym pilotem 2 miesiące zanim nie trafiłem na Allegro na wymarzonego AJ.Są pewne delikatne problemy .Fis pokazuje na odwrót otwartcie drzwi kierowcy i pasażera z przodu.Chciąłbym pomocy w rozkodowaniu kodu 7115.Jeszcze jedno kanał 61 mam dostępny vagiem 311 kabel na USB niebieski Viaken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Kanał 61 masz dostępny ale pytanie czy przy 311.2 da się tam zmienić kodowanie (ja nie dałem rady). AJ możesz mieć zakodowany pod korby - możliwe, że tu jest problem. Dlatego jeśli dasz radę zmienić wartości w 61 to ustaw tam "0". Co do kodowania 7115... wygląda na to, że AJ masz wyciągnięty z Avanta i do tego anglika 4096 + 2048 + 512 + 256 + 128 + 8 + 2 + 1 = 7115 Przelicz sobie wszystko od początku i zakoduj poprawnie moduł (wykaz funkcji znajduje się na końu pierwszego posta). Dla Twojego auta proponuję 7754 i ewentualnie wg. upodobania dodać: +4 jeśli chcesz odpalić funkcję selektywnego zamka +16 jeśli chcesz aby zamek klapy zamykał się po przekroczeniu 5km/h +32 jeśli chcesz blokować wszystkie zamki w drzwiach po przekroczeniu 10km/h Pozostałe kodowania Twojego auta nie dotyczą (1, 128, 256 i 8192). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się