Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista Modułów Komfortu 46 z Opisem Funkcji wymiana kodowanie


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Patrzyłem właśnie w tym temacie i widzę, że ostatnio był spocik łódzki, więc nie wiadomo kiedy następny.. Będę śledził.. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czytam to i zamiast być mądrzejszym to wiem coraz mniej... :naughty: Powiedzcie mi czy moduł BG mogę zamienić na CE? Chcę uruchomić elektrykę szyb z tyłu i pakiet oświetlenie (przestrzeń nóg)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu - sugerując się tym co tu się działo ostatnio, powinien zadziałać (to samo "drzewko" więc centralka zamków ta sama). Fabryczny alarm sobie wykodujesz więc nie będzie problemu - jedyne co to nie wiadomo czy na tym modelu odpalisz korby. Na wszelki wypadek spróbuj dogadać się ze sprzedawcą modułu...

...niestety dopóki nie potwierdzimy pełnej funkcjonalności wszystkich modułów, zawsze będzie jakaś niepewność.

...jeśli chodzi o przypadek kolegi żbika - tutaj jest trochę inna sytuacja bo kluczyk od początku ma problemy z centralką.

Testowałem dziś w B7 moduły CB i CJ i zarówno na jednym jak i na drugim wszystkie warianty kodowania mi się zapisywały, od 0 do 3 - także wychodzi na to że wszystko obsłużą..:) Tylko mam problem z dodaniem pilotów - już różne metody jakie znalazłem na forum próbowałem i nic :kwasny:

Czy zmieniając kodowanie robiłeś SAVE a potem READ aby sprawdzić czy rzeczywiście zapisało? Tylko się upewniam ;) Jaki VAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem dziś w B7 moduły CB i CJ i zarówno na jednym jak i na drugim wszystkie warianty kodowania mi się zapisywały, od 0 do 3 - także wychodzi na to że wszystko obsłużą..:) Tylko mam problem z dodaniem pilotów - już różne metody jakie znalazłem na forum próbowałem i nic :kwasny:

Czy zmieniając kodowanie robiłeś SAVE a potem READ aby sprawdzić czy rzeczywiście zapisało? Tylko się upewniam ;) Jaki VAG?

Tak, robiłem TEST, potem SAVE a następnie READ i za każdym razem była dana wartość zapisana. Używałem VCDSa w wersji 10.6. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - uzupełniam listę :)

...tak patrzę na drzewka B7 - i coś mi podpada obsługa alarmu w module CE (nie mogę odszukać kto mi przysłał to info). Jak dla mnie pierwsze drzewko to moduły bez obsługi alarmu, drugie to 315MHz a trzecie z obsługą alarmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu - sugerując się tym co tu się działo ostatnio, powinien zadziałać (to samo "drzewko" więc centralka zamków ta sama). Fabryczny alarm sobie wykodujesz więc nie będzie problemu - jedyne co to nie wiadomo czy na tym modelu odpalisz korby. Na wszelki wypadek spróbuj dogadać się ze sprzedawcą modułu...

...niestety dopóki nie potwierdzimy pełnej funkcjonalności wszystkich modułów, zawsze będzie jakaś niepewność.

[...]

Bartek właśnie potrzebuję ten moduł aby korby zamienić na elektrykę a alarm jak sam mówisz - wykoduję. Czyli powinno być OK. :mysli: Poza tym Zależy mi na tym aby oświetlenie wnętrza samochodu miało ręce i nog. Póki co mam lamkpi ostrzegawcze i białą podłączone do krańcówki a oświetlenia wewnątrz nie ma wogóle... I chciałbym aby ktoś mi to popukładał tak jak w ORI. :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na 311.2 też nie pokazywał 61 w module AS. 704.1 już pokazał ;) Przydałoby się sprawdzić czymś "wyższym"...

kurcze problem mam żeby mi ten wyższy vag znalazł interfejs;/ w wolnej chwili do kuzyna podjade on ma vag'a bez kompa bardziej profi to dam znac.

Swoja drogą dziś ściągałem schowek pasażera bo naprawiałem ułamany uchwyt i w kostce oświetlenia schowka są 4 kable. Natomiast wykorzystane przez lampkę schowka są wylko dwa (czerwono-żółty plus i brązowa masa). Czy możliwe aby te dwa pozostałe były pod oświetlenie przestrzeni nóg?

Tymbardziej sprawdze mój moduł wyżsyzm vagiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniony moduł z AD na AQ.

Drzwi tył się zamykają.

Nie mogę wejść w adaptację kanał 61 :/ kanał 62 zakodowany bez problemu.

Recode na dla mnie odpowiedni kod zadziałał bez problemu, kluczyk zakodowany bez problemu.

Adaptacja VAG 3.11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AQ to wynik dealu z alexem? :)

Problemy z wejściem na kanał 61 najprawdopodobniej są zależne od 311.2 - jeśli będziesz miał możliwość, spróbuj czymś nowszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 61 u mnie też nie jest aktywny .Może to faktycznie wina Vag 311.2.Za to mam aktywny kanał 63, w którym moge zapisywać wartości takie same jak w kanale 61, który występuje u innych.Czy w moim przypadku można uznać, że kanał 63 zastępuje kanał 61?A mój moduł to AB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanale 63 kodujesz rodzaj szyb zamontowanych w drzwiach - jest to dodatkowa informacja dla silniczków gdyby auto miało zamontowane cięższe szyby dwu-warstwowe. Nie ma to nic wspólnego z kanałem 61.

Prawidłowe wartości dla tego kanału to:

0 - standardowe przyciemnione szyby

1 - szyby dwu-warstwowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modul BD polecial do adadura :) nie dalo sie zakodowac kluczykow :confused4: ale dorwalem modul 8E0 959 433 AH :decayed: i bedzie rezanko fabrycznego alarmu :wink4: moze sie uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

dziś bawiłem się w kodowanie i adaptacje kanałów w module komfortu (wcześniej pisałem że po odczycie przez Vaga mam moduł z końcówką AJ).

Nie miałem szybek zamykanych ani otwieranych z pilocika a teraz mam :) I tu już proszę o sprostowanie - jeżeli kodujemy komfort, to czy wpisuję sumę cyferek z poszczególnych funkcji, które chcę aktywować ?

A teraz druga część dzisiejszej zabawy - ADAPTACJA kanał 61 - była 3 ja zmieniam na 2 i tu po ponownym odczycie modułu komfortu jego końcowe oznaczenie zmienia się na AH, i w tym momencie po zamknięciu fury przez pilocik wszystko ok, lecz po otwarciu odblokowują się tylko drzwi pasażera, mimo usilnego wciskania na pilocie otwarcia drzwi nic, drzwi otworzyły się od wewnątrz i tu kolejny zonk :shocked: po ponownej blokadzie pilocikiem drzwi, blokują się tylko drzwi kierowcy :wallbash:

Doświadczeni proszę się wypowiadać, i tak podejrzewam że dałem gdzieś ciała ale najbardziej mnie ciekawi ta zmiana oznaczenia komfortu z AJ na AH..

aaa jeszce jedno zmiany na kanle 61 udało się wprowadzić to poprzedniego stanu, więc wszystko śmiga jak poprzednio :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kodowanie modułu komfortu - aktywując poszczególne funkcje, dodajemy do siebie odpowiednie wartości i wpisujemy sumę.

Adaptacja funkcji komfortowych na kanale 61 działa w ten sam sposób.

Adaptacja pakietu oświetlenie i sterowania elektryką tylnych drzwi to przypisanie konkretnej wartości (0, 1, 2 lub 3).

W sprawie zmieniającego się oznaczenia sterownika komfortu - u siebie mam to samo. Kupiłem moduł BD - podłączyłem VAGa i po zmianie kodowania sterownik zmienił swoje oznaczenie na BC. Kilka osób zgłaszało taki przypadek - funkcjonalność po tej dziwnej zmianie oznaczenia pozostaje ta sama więc póki co nie ma problemu ;)

Generalnie zmieniając wartość kanału 61 z 3 na 2 wybrałeś tryb elektrycznych szyb z tyłu - których nie masz. Sterownik zgłupiał i stąd to zamieszanie. Rozumiem, że po powrocie do wartości 3 - oznaczenie modułu wróciło do AJ czy zostało AH?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...