grabalaba Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przy okazji zapytam, czy u Was w Audi tez nie ma oslony na pasek od alternatora i tych innych? nie ma Czy przy zmianie termostatu moge zlac ten plyn co jest w samochodzie (G12) a potem nalac go z powrotem? pewnie, ze możesz. Chyba że niedługo masz wymianę płynu, to przy okazji zmieniaj na nowy.
Voucher Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 I jaki wziac ten termostat? WAHLER, VERNET czy inny? Patrzylem na ceny w Intercarsie to kosztuja 70-80 zł. Taki sa ceny tych termostatów?
grabalaba Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 I jaki wziac ten termostat? WAHLER, VERNET czy inny? Patrzylem na ceny w Intercarsie to kosztuja 70-80 zł. Taki sa ceny tych termostatów? Najlepiej Ori O termostatach jest duuuuużo na forum. Poszukaj.
Voucher Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 A termostat w AFN-ie znajduje sie pod ta plastikowa oslona silnika?
Przemas_TrN Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 witam.jakis tydzien temu zakupilem autko i wlasnie pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to to ze temp nie dochodzi do 90st. podczas wypadu nad morze ustawilem na klimatronicu 28st i okazalo sie ze wogole mi nie grzal, wogole nawet cieplego nawiewu nie bylo.czy to wina termostatu??? koledzy a wiec ogrzewanie w samochodzie ma cos wspolnego z termostatem??
grabalaba Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 A termostat w AFN-ie znajduje sie pod ta plastikowa oslona silnika? Jak stoisz przodem do auta, termostat jest w dolnej, prawej części silnika, przykręcony na 2 imbusy. Dojdziesz po gumowych przewodach. Tu masz wszystko http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,4521.0.html
Voucher Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No dobra, to teraz kto mi wymieni ten termostat? Bo ja to ani be ani me P.S. Nie wiecie moze gdzie kupie takie poduszeczki ktore przykreca sie do tej gornej plastikowej pokrywy silnikia? Sa mi potrzebne bo ma urwane i pokrywa mi nie trzyma .
baskecior Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Uchwyty pokrywy silnika kupisz w ASO. Koszt - kilka zł.
Voucher Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Uchwyty pokrywy silnika kupisz w ASO. Koszt - kilka zł. Dzwonilem do ASO. 17zł/szt.
grabalaba Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Uchwyty pokrywy silnika kupisz w ASO. Koszt - kilka zł. Dzwonilem do ASO. 17zł/szt. No to kłaniają się szrociki... A z tym termostatem - dasz radę, prościzna
Przemas_TrN Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 termostat wymieniony:) temperatura w normie 90st:) ale ogrzewanie naddal nie dziala
baskecior Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Uchwyty pokrywy silnika kupisz w ASO. Koszt - kilka zł. Dzwonilem do ASO. 17zł/szt. Nie rozumiem w czym problem ... 34 zł i masz spokój na lata ...
Voucher Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Pozycja 49 pokazuje mi 68-69*C czyli tyle ile na desce rozdzielczej... Pozycja 51 - 90*C Co o tym myslec? VAG-a nie posiadam Wymien termostat. P.S. Czy to normalne ze podczas zalaczonej klimy slychac takie świerszczenie z silnika? Nie ciagle ale przy lekkim dodaniu gazu. U mnie tez slychac ten dziwek. Podejrzewam ktoras z rolek. I jeszcze jedno pytanie:Czy to normalne ze wszystkie kontrolki migaja po wlaczeniu stacyjki (oprocz kontrolki paliwa ktora swieci ciagle do momentu odpalenia auta) czy tez sygnalizuje to jakis blad ? Chodzi o takie zagary: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e3b72029331e3afc.html Jest ok. Skasuj inspekcję IN1. Okazalo sie ze to nie byl termostat tylko czujnik temperatury . Bylem w warsztacie, wymieniono mi termostat a tu temp. na desce i na klimie 65*C . Na VAG-u pokazywala 79,2*C. Koniec koncow wymienilem i termostat i czujnik i teraz wszystko gra :>.
grabalaba Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Okazalo sie ze to nie byl termostat tylko czujnik temperatury smiley. Bylem w warsztacie, wymieniono mi termostat a tu temp. na desce i na klimie 65*C blink. Na VAG-u pokazywala 79,2*C. Masz przykład na to, jak ważna jest informacja z Vag-a. Gdybyś na początku sprawdził temperaturę Vagiem, nie byłoby wątpliwości, że to czujnik. Swoją drogą termostat też był walnięty.
YATES Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 Doradzcie mi czy mam padnięty termostat czy czujnik.Zapalam auto,obserwuję kanał 49 i 51 na climatroniku.Na kanale 51 temperatura silnika rośnie i po około 8 minutach jazdy osiąga 90 stopni i tak pozostaje czyli wszystko w porządku.Gorzej jest na kanale 49 - po zapaleniu auta temperatura rośnie do około 70 stopni,a póżniej przez cały czas powoli spada i jak auto sie już nagrzeje to wtedy spada do uwaga ................... wartości -10. Co jest grane - termostat czy czujnik ???
lukaszr Opublikowano 20 Września 2007 Opublikowano 20 Września 2007 I jaki wziac ten termostat? WAHLER, VERNET czy inny? Patrzylem na ceny w Intercarsie to kosztuja 70-80 zł. Taki sa ceny tych termostatów? Bierz tylko oryginał w ASO. Cena koło 100 zł, ale na pewno będzie dobry. W IC mozesz wziąć inne części. Czy przy zmianie termostatu moge zlac ten plyn co jest w samochodzie (G12) a potem nalac go z powrotem? Wlewać z powrotem płyn ?? Czy Ty nie przesadzasz ?? Przecież cena płynu (a dokładniej koncentratu) jest bardzo mała więc nie ma co oszczędzać. W IC masz za około 30 zł 1L koncentratu.
nuzip2 Opublikowano 11 Października 2007 Opublikowano 11 Października 2007 Witajcie. To znowu ja, a myślałem, że problem przestanie mnie dotyczyć, ale stało się inaczej. Przejechałem na Vernecie 5300 km i zaczął się zacinać, tzn. nie zawsze jest temperatura 90. Chyba trzeba znowu wymienić? Ale czy szukać tym razem Wahlera?
Gość spedyt Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 Witajcie. To znowu ja, a myślałem, że problem przestanie mnie dotyczyć, ale stało się inaczej. Przejechałem na Vernecie 5300 km i zaczął się zacinać, tzn. nie zawsze jest temperatura 90. Chyba trzeba znowu wymienić? Ale czy szukać tym razem Wahlera? Zanim wymienisz ten termostat to sprawdź temperaturę VAG-iem. Może akurat to czujnik.
nuzip2 Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 Ale jak tą temperaturę sprawdzić, skoro nie zawsze jest źle. Pojechałem do mechanika i mówię mu o moim problemie, że czasami wskaźnik temperatury wskazuje poniżej 90. Usłyszałem odpowiedź, że może się zacina. Może on ma rację. Przejechałem dzisiaj 250 km i żadnych problemów. nie rozumiem. Co się zacina - termostat czy czujnik?
Maniusiek28 Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Skasuj inspekcję IN1. jak skasować inspekcje In1??? grzebałem ost w kodach klimy i teraz mi się wyświetla
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się