dawid24 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam!!! Koledzy mam problem z porannym odpalaniem i odpalaniem na ciepłym silniku :/ mianowicie rano po całej nocy jak auto stoi musze je pokręcić jakies 4 sek i dopiero załapie ale ciężko, przy kolejnym odpaleniu na zimnym silniku już jest ok, ale problem powraca znowu przy zagrzanym silniku :/ ciężko pali, a niekiedy załapie i zgaśnie i odpalam drugi raz :/ dodam że mam wymienione świece, filtr paliwa i zaworek zwrotny na filtrze paliwa ale to nie pomogło przy rozruchu Koledzy co może być jeszcze przyczyną? za Informacje bardzo dziękuje
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 vag pokazał jakies błędy??Może czujnik temperatury szwankuje...
dawid24 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kolego Vag nic nie pokazał :/ mam wymieniony również rozrząd - może źle jest ustawiony (ale tj tylko moje przypuszczenie) nie mam zielonego pojęcia co może być
lesand Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeśli zaczął źle odpalać po wymianie rozrządu to tam powinieneś szukać przyczyny, sprawdź kąt synchronizacji
zdzis Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 j/w Wielu lipnych mechaników robi to na oko, a potem odpalić nam nie chce... bo myślimy że musi być dobrze... A jeśli sam robiłeś też mogłeś sie pomylić więc lepiej sprawdzić.
sylweeq79 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 witam no ja mam podobny problem lecz rozrząd nie był wymieniany. rano pali super lecz po rozgrzaniu muszę go trochę pokręcić żeby zapalił a na biegu jałowym kołysze silnikiem.
ArkadiuS Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 witam no ja mam podobny problem lecz rozrząd nie był wymieniany. rano pali super lecz po rozgrzaniu muszę go trochę pokręcić żeby zapalił a na biegu jałowym kołysze silnikiem. przy rozgrzanym silniku dłużej odpala i to raczej norma, a o kołysaniu na jałowym dużo jest na forum i tu problem najprawdopodobniej w PDkach. Sprawdź korekcje,a wcześniej poczytaj o tych tematach na forum, czyli :szukaj:
akjam Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Do tego bujania to trzeba się przyzwyczaić... Jeśli chodzi o długie kręcenie to może być początek końca pompy olejowej - ktoś na forum właśnie o tym wspominał... Później był już SWAP na inną jednostkę. :gwizdanie: Tak jak koledzy wyżej wspominali. Prze forum a znajdziesz sporo tematów na temat bujania, pompy, wałków wyrównoważających...
dawid24 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 Koledzy a podpowie mi ktoś jak się ustawia kąt synchronizacji w moim silniku??? przypomnę że mam 2.0 TDI (silnik BLB) 140 koni...
mirop22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ja tez podepnę się do prośby o podpowiedź Jak ustawić ten kąt w silniku gdzie są 2 wałki rozrządu jak np. BLB
Musashi Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ja tez podepnę się do prośby o podpowiedź Jak ustawić ten kąt w silniku gdzie są 2 wałki rozrządu jak np. BLB trzeba miec odpowiednie blokady walu korbowego oraz kol rozrzadu. ustawianie rozrzadu na rysowane znaki to bezsens. kat synchronizacji grupa004 poz 4 powinien byc w okolicy zera
mirop22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ok mam dostęp do blokady wału i dwóch czpieni którymi blokujemy wałki rozrządu (rozrząd świeżo po wymianie) lecz brakuje mi wiedzy co do ustawienia kąta synchronizacji. W grupa004 poz 4 po wymianie paska mam na biegu jałowym od 1,5 do 2 niby w normie ale chciałbym ustawić ok 0
ArkadiuS Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ok mam dostęp do blokady wału i dwóch czpieni którymi blokujemy wałki rozrządu (rozrząd świeżo po wymianie) lecz brakuje mi wiedzy co do ustawienia kąta synchronizacji. W grupa004 poz 4 po wymianie paska mam na biegu jałowym od 1,5 do 2 niby w normie ale chciałbym ustawić ok 0 musisz wyregulować wałek ssący na tyle skutecznie, aby mieć 0,0 - prosty zabieg.
mirop22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 a mogę prosić o więcej szczegółów ? tak jak chłop krowie na rowie
ArkadiuS Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 a mogę prosić o więcej szczegółów ? tak jak chłop krowie na rowie Zaznacz sobie położenie wałka, najlepiej jakimś jasnym mazakiem tak abyś potem mógł powrócić do ustawienia pierwotnego. Klucz w łapę i kręcisz walkiem ssącym (stojąc przodem do auta wałek po prawej) sprawdzając grupę 004 i tak do skutku. Uważaj bo mały ruch i duża zmiana. I tak jak pisał Musashi kąt powinien być w okolicy zera.
mirop22 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Dzięki wielkie ja wrócę z wakacji zaraz się za to zabieram
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się