fazi1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam mam problem z autem mk4 bo powyżej 3 tys. traci moc jak by wchodziło w tryb awaryjny, proszę o info czy przepływka do wymiany albo czy turbo do czyszczenia ?? Dynamiczne: Log (1 - 003) Log (0 - 011) grupy Basic Settings: Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004,004) Log (1 - 011) statyczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 014,018,023)
przemik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Auto niedogrzane. Termostat lezy. Brak logów dynamicznych -010, 008, 004
fazi1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 na desce mam 90 stopni więc dziwne, a ile powinna wynosić temperatura w grupie 000 ?? I tak już zamówiłem przepływomierz wiec nie będę robił więcej do puki go dziś nie zamontuje
antonio Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 już zamówiłem przepływomierz oryginał czy zamiennik??
fazi1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 taki sam jak siedział bosch : 0 280 217 121/ VW 06A 906 461
antonio Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 na desce mam 90 stopni więc dziwne statyczne 007 72,9 st C
fazi1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 aha to pojezdze trochę i go pomęczę może się zagrzeje do 90 i wypluwa mi czasem taki błąd : 1 Fault Found: 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-10 - - - Intermittent log z wczoraj i tam widać ze osiąga 83.6 wiec musiałem go dziś za krotko nagrzać Log (12 - n/d)
przemik Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 aha to pojezdze trochę i go pomęczę może się zagrzeje do 90 i wypluwa mi czasem taki błąd : 1 Fault Found: 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-10 - - - Intermittent log z wczoraj i tam widać ze osiąga 83.6 wiec musiałem go dziś za krotko nagrzać Log (12 - n/d) Masz jakis niefabryczny alarm ?
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground P1538 - 35-10 - - - Intermittent przy takim błędzie silnik w trakcie jazdy gaśnie lub nie można go uruchomić a dodatkowo objawia się to brakiem zapalenia i zgaśnięcia kontrolki świec żarowych podczas nieudanej próby uruchomienia silnika, przyczyną najczęściej jest niekontaktujący przekaźnik z numerem 109 na jego obudowie. Wyjmij przekaźnik i pilniczkiem lub papierem ściernym oczyść dokładnie jego nóżki a jeśli to nie pomoże to zdejmij z niego plastikową obudowę i lutownicą popraw w nim luty na jego płytce drukowanej - problem ustąpi.
fazi1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 o to najnowsze logi które jeszcze pachną o to logi dynamiczne po wymianie przepływki: Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (1 - 008) Log (0 - 010) Log (4 - 011) resztę grup uzupełnię w miarę szybko, a co do termostatu to gdzie on jest w tym silniku ALH ?
przemik Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Troche kijowe te logi... nie bylo pełnej łychy....
fazi1111 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 był pełny but, trzeba z nich bo więcej na razie nie będę go męczył bo jestem chory
Sztomel Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a co do termostatu to gdzie on jest w tym silniku ALH ? zaraz pod pompą wtryskową, w plastikowym króćcu bloku silnika na który wsunięty jest dolny wąż idący od chłodnicy. Zdejmujesz wąż z króćca, odkręcasz dwie śruby mocujące króciec do bloku i wyjmujesz go, wychodzi razem z termostatem i następnie przekręcasz termostat o niewielki kąt w lewo i wychodzi z króćca. Monataż w kolejności odwrotnej.
spanky Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 co ten kat dynamiczny taki lichy ...
Sztomel Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 był pełny but jednak nie był pełny but bo widać to po wskazaniu wciśnięcia pedału gazu w grupie 010 oraz po wartości dawki paliwa wg życzenia kierowcy w grupie 008 oraz zadanemu ciśnieniu doładowania w grupie 011, chyba że nie jest prawidłowo skalibrowany potencjometr pedału gazu - wejdź w Vagu w grupę 002 (silnik na biegu jałowym i musi być rozgrzany do temp. minimum 80*C), w pierwszym polu jest wskazanie wolnych obrotów a w drugim polu musi być wskazanie 0% (bez wciśnięcia pedału gazu), w trezcim polu musi być wskazanie 010 (wskazanie wyłącznika obrotów biegu jałowego). Następnie wciskaj lekko pedał gazu i obserwuj pola wskazań 2 i 3, wartość % wskazania w polu 2 musi ciągle wzrastać aż pokaże 100% przy pełnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę a w 3 polu wartość musi się zmienić na 000 - jeśli nie uzyskasz takich wyników to potencjometr pedału gazu należy wymontować i wyregulować.
fazi1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 okey sprawdzę to dzięki za sugestie
spanky Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 problem widac jak na dloni a wy szukacie wiatru w polu ....
LAKIER88 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Wymiana przepływki Ci nic raczej nie da miałem taki problem okazało sie ze trzeba było przesmarowac sztange bo za małe miała ruchy prysnąłem dobrze wd40 rozruszałem lekko i problem ustał auto nie łapało trybu awaryjnego sztanga znajduje sie zaraz koło turbiny jeśli to nie pomoze to pewnie zapiekły się kierowniczki w środku w turbinie i bez czyśczenia raczej nic nie zdziałasz powodzenia napisz jak coś zrobisz z tym pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się