hardy Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, Ogólnie pierwszą partie robiłem 3x, bo mi odcinało turbo. Dodam że zaślepiłem wczoraj egr i odłączyłem wężyki. Co do grup 001, 003, 004 robiłem je razem i jedna partia jest na 3 biegu, a duga na 4. Przy 3ce wyższe obroty wchodziły. DYNAMICZNE : STATYCZNE : (nie wiem czemu nie wyszły mi kompletne, jak bedzie trzeba, to zrobie je jeszcze raz) Zapieczona ? Pozdrawiam.
PAWEL69 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Logi nie czytelne Z tego "haosu" widać że turbina nieżle jebła powietrza,to bardzo niezdrowe Wężyki które odłączyłeś domniemywam że są od zaworu EGR.... Zaślepiłeś je po odłączeniu? Generalnie po zaślepieniu EGR nie ma potrzeby odłączania wężyków P.S. popraw te logi bo polecą do kosza,generalnie zrób na początek BS 011,tylko porządnie .
hardy Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wężyki całkowicie wywaliłem, według tego schematu Ogólnie to przed zaślepieniem już brak mocy był zauważalny, lecz myślałem że to przez niesprawny egr. Ogólnie rzecz biorąc to z racji tego iż coś jest nie tak wolałbym dynamicznych już nie robić, bo to auto powyżej 3tyś tak zamula, że aż mi go szkoda.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 20:32_________________________________________________Znalazłem przyczynę odcinania turbiny. Zrobiłem ponowne logi dynamiczne, update`owałem je w pierwszym poście. Turbo kręci się już do samego końca, ale dalej mam wrażenie że mimo wszystko autko jest słabsze.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:17_________________________________________________btw, mógłby ktoś na pw podrzucić jak zarejestrować vag`a ? :]
PAWEL69 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Turbo kręci się już do samego końca, ale dalej mam wrażenie że mimo wszystko autko jest słabsze. Z logów nie wynika żeby coś było nie halo..no może oprócz tego że turbina późno się budzi do życia... Potrzebne BS-y 011 A co było przyczyną? Ja podejrzewam nieszczelność w podciśnieniach nał ączeniu z zaworkiem zwrotnym[trójnik] Jeżeli dobrze przypuszczam to sprawdź jeszcze raz dokładnie wszystkie wężyki,wymień popękane,sparciałe ,twoim zdaniem [podejżane] Wymień ewentualnie filtr powietrza.
hardy Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Mój zawór od turba ma 3 mimo iż na rys widnieją dwa. Przy usuwaniu zbędnych wężyków zaślepiłem to trzecie wyjscie i to było przyczyną :] Mówisz, że ewentualna nieszczelność w podciśnieniach może powodować późniejszą pobudkę turba ? Która grupa pokazuje przepływomierz ? Filtr powietrza wymieniany 1k km temu. Co do BS, to podeślij ktoś na PW jak zarejestrować vag`a.
hardy Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 .. ale mogło by być lepiej ? ;] Planuje w tym roku go zavirusować i chciałbym usunąć wszelkie niedociągnięcia.
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeśli masz Vaga w wersji 311.2 N to poszło na PW.
hardy Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Akurat używam 409-1, ale właśnie znalazłem do tej wersji co trzeba. Jak jest ktoś chętny to pisac pw :][br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 00:35_________________________________________________Witam, Zrobiłem logi BS11 i nie wiem czemu ale jest odwrotnie niż opis w diagnostyce na forum. link: http://vaglog.rtnet.pl/kaceha15_11337.html 99.6 - oznacza jakas nieszczelnosc, co moze powodowac pozniejsze budzenie sie turba ? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się