Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zamiennik katalizatora - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje :( w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ?

Opublikowano

Ktos wspawał cała rure i to jest odpowiedz. Utnij koncowke i wspawaj tak jak jest ewenetualnie po Bozemu byloby dorwac druga taka koncowke lacznika i zrobic to jak nalezy.

Opublikowano

silnik z PD chyba mają jednolitą rurę, bynajmniej w passacie b5 FL tak jest

Opublikowano

AVF/AWX nie maja jednolitej rury, jest dokladnie tak (laczenie sruby+flansze) turbo -> rura z siatka tlumiaca drgania + katalizator (to sie nazywa downpipe jakby co ;) ) -> i juz dalej wszystko jest w jednym kawalku, srodkowy i koncowy.

Opublikowano

Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje :( w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ?

wszystko masz ori, u mnie też tak jest, do zamiennika musisz dokupić fragment rury z flanszą lub wykorzystać/dospawać rurę ze starego kata :hi:

Opublikowano

witam ,u mnie było to samo czyli jednolita rura :)

odpowiednie docięcie i spawanie i jest ok :good:

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu .

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu .

Witam,

Ja montowałem dziś zamiennik od Pana Gruchota do AJM-a i pasowało wszystko w 100% bez spawania, wszystko na śruby. Tak więc nie każdy egzemplarz z tego modelu tak ma . A dźwięk turbawki bez kata , bezcenny :evil:

Opublikowano
tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje

99% polskich stacji diagnostycznych

Opublikowano

Najlepiej wypruć kata w środku i wspawać rurę do środka. Z zewnątrz bez przypałowo, wewnątrz przelotowo :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

Oczywiście że tak. :wink4:

...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć. :wink4:

Opublikowano

Oczywiście że tak. :wink4:

...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć. :wink4:

Z tego co mówisz wynika, że nigdy tego nie robiłeś i nie masz o tym zielonego pojęcia. Żeby wspawać w puszkę po kacie rurkę musisz albo porozcinać puszkę z każdej strony i później tą puszkę pospawać (będzie to wyglądało okropnie), lub wyciąć puszkę, wspawać rurkę, rozciąć od dołu puszkę, nałożyć na rurkę i pospawać wszystko do kupy. Dlatego uważam, że nie watro bawić się w wstawianie rurki w puszkę. Poza tym nie miejcie diagnostów za debili, przecież oni sprawdzają dziennie dziesiątki aut i dobrze wiedzą jak wygląda kat w danym aucie i widzą czy coś było z nim robione, w dodatku po wjeździe na kanał wali z wydechu, że aż w oczy szczypie. Jak już ktoś wcześniej powiedział, na stacjach diagnostycznych nie doczepiają się jeżeli nie ma kata więc nie widzę sensu cudowania z wydechem.

Opublikowano

A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat.

Opublikowano

A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat.

musisz syto popsikać jakimś odrdzewiaczem, bo tak to ciężko odkręcić, no i najlepszy i jedyny dostęp jest z poziomu kanału

Opublikowano

Bez kanału lub podnośnika to chyba ciężko to zrobić o ile w ogóle się da :tongue4:

Nie bawiłbym się w odkręcanie. Ciachaj i tyle :wink4:

Opublikowano

Bez kanału nie da rady :thumbdown:

Opublikowano

a tak po kolei to od czego zaczac i jak to rozbierac?

kanalu nie mam pod domem tylko podnosnik dosc wysoki :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...