Tomek 40 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ?
zgredek27 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ktos wspawał cała rure i to jest odpowiedz. Utnij koncowke i wspawaj tak jak jest ewenetualnie po Bozemu byloby dorwac druga taka koncowke lacznika i zrobic to jak nalezy.
lapek85 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 silnik z PD chyba mają jednolitą rurę, bynajmniej w passacie b5 FL tak jest
maciejski Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 AVF/AWX nie maja jednolitej rury, jest dokladnie tak (laczenie sruby+flansze) turbo -> rura z siatka tlumiaca drgania + katalizator (to sie nazywa downpipe jakby co ) -> i juz dalej wszystko jest w jednym kawalku, srodkowy i koncowy.
Daimos Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam , kupiłem ten zamiennik katalizatora http://www.allegro.pl/item1000048119_katalizator_zamiennik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html , ale okazało się że nie pasuje w moim A4 nie ma tej flanszy za katalizatorem , jest jednolita rura aż do złącza przed tłumikiem . Spotkał się ktoś z was z czymś takim ? Nic w Polsce nie było robione z wydechem , czyżby niemiaszki coś namieszali ? wszystko masz ori, u mnie też tak jest, do zamiennika musisz dokupić fragment rury z flanszą lub wykorzystać/dospawać rurę ze starego kata
czaja77 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam ,u mnie było to samo czyli jednolita rura odpowiednie docięcie i spawanie i jest ok
Tomek 40 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu .
dizell Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi , okazało się że wszystko jest oryginalne i ten model tak ma. Skontaktował się też ze mną p. Gruchot producent tych zamienników i zaoferował pomoc w rozwiązaniu problemu . Witam, Ja montowałem dziś zamiennik od Pana Gruchota do AJM-a i pasowało wszystko w 100% bez spawania, wszystko na śruby. Tak więc nie każdy egzemplarz z tego modelu tak ma . A dźwięk turbawki bez kata , bezcenny
kris_lpgcars Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 powoli zaczynam nie rozumiec jedni wywalaja kata inni znowu chca go miec za wszelka cene gdzie tu jest sens
dzygit Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje
MAGIC87 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje 99% polskich stacji diagnostycznych
Ambro Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Najlepiej wypruć kata w środku i wspawać rurę do środka. Z zewnątrz bez przypałowo, wewnątrz przelotowo :naughty:
Ambro Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Oczywiście że tak. ...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć.
Pretor Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Oczywiście że tak. ...ale jeśli ktoś sam będzie spawał rurę to patent z wspawaniem jej w kata zapewnia że na pewno będzie wszystko pasować no i nie trzeba nic mierzyć. Z tego co mówisz wynika, że nigdy tego nie robiłeś i nie masz o tym zielonego pojęcia. Żeby wspawać w puszkę po kacie rurkę musisz albo porozcinać puszkę z każdej strony i później tą puszkę pospawać (będzie to wyglądało okropnie), lub wyciąć puszkę, wspawać rurkę, rozciąć od dołu puszkę, nałożyć na rurkę i pospawać wszystko do kupy. Dlatego uważam, że nie watro bawić się w wstawianie rurki w puszkę. Poza tym nie miejcie diagnostów za debili, przecież oni sprawdzają dziennie dziesiątki aut i dobrze wiedzą jak wygląda kat w danym aucie i widzą czy coś było z nim robione, w dodatku po wjeździe na kanał wali z wydechu, że aż w oczy szczypie. Jak już ktoś wcześniej powiedział, na stacjach diagnostycznych nie doczepiają się jeżeli nie ma kata więc nie widzę sensu cudowania z wydechem.
dariodario Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat.
Ambro Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Ja jak wymieniałem to mi ją wycieli i wspawali nową.
mech15 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 A ja z innej beczki. Chcę wymienić plecionke. Ale że mieszkam gdzie mieszkam taka usługa by mnie kosztowała 150 euro. Ale jak sam się do tego zabiore tzn odkręce kat i wezmę do pracy to te plecionke wymienia za kawę. I tu moje pytanie. Czy łatwo to odkręcić?jak najłatwiej ją wyciągnąć wymontowac?dzięki za odpowiedzi. I przepraszam jak był już taki temat. musisz syto popsikać jakimś odrdzewiaczem, bo tak to ciężko odkręcić, no i najlepszy i jedyny dostęp jest z poziomu kanału
Ambro Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Bez kanału lub podnośnika to chyba ciężko to zrobić o ile w ogóle się da Nie bawiłbym się w odkręcanie. Ciachaj i tyle
dariodario Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 a tak po kolei to od czego zaczac i jak to rozbierac? kanalu nie mam pod domem tylko podnosnik dosc wysoki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się