jnx Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Turbinka nie ładuje. zrobiłem logi o to one : sorki że nie mam JPEG'ów ale ten mój komp do niczego się nie nadaje, zawiesza się przy printscreenie próbowałem jeszcze ze stronką vaglog.rtnet.pl ale krzaczki po wgraniu plików mi wyskakują :/ http://www.speedyshare.com/files/22143747/Logi.zip co myślicie ?
AudiB4 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Turbo pompuje tyle co suszarka do włosów,i być może przez to przepływka leży i kwiczy http://www.a4-klub.pl/smf/b6_19_tdi_avf_analiza_logow_avf-t4091.0.html; to dla porównania
banshee Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Po pierwsze auto niedogrzane. 2. Kąt synchronizacji do regulacji i to szybko, bo wartośc jest duża. 3. Brak sterowania turbiny. Uszkodzony N75, nieszczelne wężyki podciśnieniowe, dziura w dolocie lub nie rusza się sztanga. Do sprawdzenia. Jak uporasz się z niedoładowaniem i kątem synchronizacji wrzuć ponownie 007, 008, 003, 010 i 011 dynamiczne.
jnx Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Auto na blacie miało 90 stopni.. Jak wyregulować kąt synchronizacji ? To chyba będzie musiał zrobić już ktoś z fachem w ręce.. Sterowaniem turbinki zajmę się dziś, ale wydaje mi się że jakby N75 był padniety to by przeładowanie było bo by nie zbijał.. Jeszcze sprawdzę luzy na wirniku..
dziadek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Auto na blacie miało 90 stopni.. Jak wyregulować kąt synchronizacji ? To chyba będzie musiał zrobić już ktoś z fachem w ręce.. Sterowaniem turbinki zajmę się dziś, ale wydaje mi się że jakby N75 był padniety to by przeładowanie było bo by nie zbijał.. Jeszcze sprawdzę luzy na wirniku.. Kąt synchronizacji: Trzy śruby na kole pasowym rozrządu. Żadna filozofia. Odkręcasz przestawiasz minimalnie w prawo bądź lewo (dokładnie poszukaj na forum) i tyle. Sprawdzasz i jak dalej źle to powtarzasz operację. Gdzieś słyszałem że jest na forum taka opcja która wyszukuje różne tematy ale głowy nie dam
banshee Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 to ładnie - robota żadna. Za to ten kąt w 004 sobie skoryguj i wymień termostat. To co pokazuje blat (90st.C) nie ma nic do rzeczy. Gdyby każdy patrzył tylko na blat nie powstałby VAG Było wałkowane milion razy Możesz wrzucić logi po wymianie N75?
jnx Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 jak tylko go zamontuje to zrobie. narazie czekam na dostawe - 139zł za sztuke u mnie w mieście. zrobiłem przeszczep z mojej audiczki i poszedł jak burza. brakowało podciśnienia z zaworu, sprawdziłem luzy na wirniku i gruszkę i tam wszystko okej. teraz trzeba się wziąść za ten termostat i kąt synchronizacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się