rafalekx Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Mam styczność z prawie identycznym pojazdem jak Twój tylko że w innym kolorze, ale silnik, rocznik i kolorystyka/wyposażenie wnętrza identyczne Ktoś z rodziny ma. I na temat tych 75 KM powiem tyle: W mieście silniczek radzi sobie bardzo dobrze i pali mniej jak 1Z czy AFN, natomiast na trasie jeśli się jedzie przepisowe 90 km/h i nie trzeba nic wyprzedzać też da się jechać, ale jak trzeba coś wyprzedzić lub się nam śpieszy to niestety brakuje. Ponieważ ja głównie robie trasę a nie miasto i prędkość trochę wyższa niż przepisowa + częste wyprzedzanie, więc z tym silniczkiem bym się męczył, ale każdy lubi coś innego i np. mój brat jest zadowolony z użytkowania tego silnika, bo głównie jeździ po mieście Ładne autko i na bank zadbane, bo przebiegu też pewnie dużego nie ma Skąd pochodzi? Belgia? Holandia?
zdzis Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Belg. Lata właściwie po mieście bądź tereny podmiejskie czyli się nie poszaleje. Rocznie wieksze trasy to łącznie max 2000km :/ więc spisuje się znakomicie. Ifaktem jest że po mieście pali on naprawde oszczędnie. Na trasie wychodzi nieco gorzej. I sam styl jazdy robi wiele. Ojciec go oszczędza i przydusza i w 5 sie zmieścić nie może. Ja znacznie dynamiczniej i pali znacznie mniej... Jak jechałem z gościem on b7 z silniczkem 3 literki to troszkę serce go bolało jak na stacji płacił drugie tyle :> A przy okazji ten silnik wszystko przepali i nie zakaszle, nie boi się gorszego paliwa
rafalekx Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 A przy okazji ten silnik wszystko przepali i nie zakaszle, nie boi się gorszego paliwa Ale ten silnik różni się tylko mapą (ekologiczny i ekonomiczny ukłon od Audi i seria aut przygotowana właśnie na kraj taki jak Belgia ) W innych krajach ciężko o AFFa i może jeszcze ma coś innego ale tak na serio to jest dokładnie taki sam silnik jak 1Z (90KM), może wtryski inne, ale tego nie powiem, bo nie wiem - mechanikiem nie jestem i nie grzebałem przy tym silniku. Z tego co widziałem to nawet turbina jest chyba taka sama jak w 1Zcie. Jak jechałem z gościem on b7 z silniczkem 3 literki to troszkę serce go bolało jak na stacji płacił drugie tyle :> Nic dziwnego... To serce tak samo by go bolało jak byś jechał 1Ztem (90KM), albo AFNem (110KM), bo różnice w spalaniu w tych silnikach będą bardzo niewielkie (biorąc pod uwagę taki sam styl jazdy). Ale ogólnie wydaje mi się że charakterystyka (mapa) silnika AFF jest przygotowana właśnie na miasto, a AFN bardziej na trasę Stąd może być różnica w spalaniu w mieście, ale tak jak mówię jeżdżąc podobnie różnica w spalaniu będzie niewielka.
zdzis Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Dokładnie różnica jest niewielka. Podobno wtryski inne i komp do zmiany + przeprogramowanie. Jakieś pogłoski chodziły że przełożenia w skrzyni niby inne ale ile w tym prawdy... A turbo nie wiem czy nie jest po prostu inaczej ustawione i takie samo... Belgia Holandia, tam troche inna mentalność i zapotrzebowanie na takie autka. I w sam raz na polskie drogi Powstaną autostrady, zmienię samochód :> Ja bym to określił jako duży samochód miejski
rafalekx Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 Ja bym to określił jako duży samochód miejski Ważne że Tobie sie nim dobrze jeździ Ja bym nie potrafił :gwizdanie: Mi czasami mało 135 kunia i 312 niutków Czyli praktycznie około 2 x tyle co u Ciebie przy tej samej masie
zdzis Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Hehe czuje się smycz to akurat wiem... Ale jak się przesiądę do golfa to to chyba kolczatka :>
topor Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 fajny kolorek, i fajna baza na mody, szkoda ze silniczek najsłabszy. MIałem kiedys ibize SDI i po miesiacu uzytkowania mialem dola... ;(
rookie Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Miałem ten silnik i jest praktycznie bezobsługowy, wymieniasz olej, paski i śmigasz, żadnych innych problemów. Taki silnik kręci milion km. Więc pod tym względem jest świetny. Natomiast radości z jazdy nie ma żadnej. Ot, wygodna taczka. Miałem, sprzedałem i kupiłem 110 KM. Ale auto bardzo ładne. No i zawsze Audi.
pablo_9 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Jeśli chodzi o kiere do Ciebie to ta http://moto.allegro.pl/item1001784302_kierownica_airbag_audi_a3_a4_a6_a8_s_line.html#galleryhttp://moto.allegro.pl/item1026209563_kierownica_skorzana_airbag_s_line_audi_a4_a6_a8_s4.html#gallery trójramienna podchodzi do Ciebie p&p... coś czuje, że z czasem chyba się skusisz
Coleman Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 koleszko nie wymieniales zegarow i kiery??
zdzis Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 Hehe małe opóźnienie bo tu raczej rzadko zaglądam. Nie nie wymieniałem. To oryginał. takie sprostowanie
stenio Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Mam do kolegi pytanko odnośnie cb radia które zauważyłem we wnętrzu pięknego samochodu Jakie masz radyjko, ze zmieściłeś je w tej półeczce ? Sam właśnie poszukuje radia a właśnie najlepiej by było zęby tam się zmieściło. Podrzucisz dokładny modelik a ja sobie wyszukam specyfikacji technicznej ?
Sqizzy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Mam do kolegi pytanko odnośnie cb radia które zauważyłem we wnętrzu pięknego samochodu Jakie masz radyjko, ze zmieściłeś je w tej półeczce ? Sam właśnie poszukuje radia a właśnie najlepiej by było zęby tam się zmieściło. Podrzucisz dokładny modelik a ja sobie wyszukam specyfikacji technicznej ? to jest uniden 520xl, też takie mam i wchodzi nawet w tą półeczkę pod kierownicą obok konsoli.
Perezip Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Jesli chodzi o tego unidena to bardzo dobre radio, można spokojnie je polecić Fajny środeczek masz, wieksza felga i niżej Będzie super
stenio Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 No to gites i wszystko jasne. Teraz wiem na jakie radio się nastawiać. A jeszcze pytanko odnośnie zasilania do radyjka. Osobiście nie cierpię zwisających kabli gdzie i jak najlepiej umieścić rozgałęziacz na zapalniczkę ?
Sqizzy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 No to gites i wszystko jasne. Teraz wiem na jakie jak coś się nastawiać ewentualnie. A jeszcze pytanko odnośnie zasilania do radyjka. Osobiście nie cierpię zwisających kabli gdzie i jak najlepiej umieścić rozgałęziacz na zapalniczkę ? Najlepiej jak nie lubisz luźnych kabli to znajdź miejsce w które będziesz wkładał radio i doprowadź tam kabel spod zapalniczki, wyjmij ją i dolutuj przełóż pod dechą i będzie
stenio Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 OK to teraz czekam na mikołaja z moim cb i będziemy działać z kablami. Dziex i pozdro
zdzis Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 A najlepiej podłączyć zasilanie prosto z aku, zaoszczędzimy ciut szumów i jakiś filterek do tego i gra. A co do unidena 520xl to raczej nie kupisz bo podobno straciło homologacje i jest zakaz handlu tym towarem z tego ci się orientuję. Ja dodatkowo zamontowałem sobie dwie zapalaty (rozgałęźnik) wciśnięty w półeczkę pod kier i podłączony pod kabelek co daje + po kluczyku. Dobre do navi i radyjka. Co widać na foto ale zabieram się za podłączenie filtra zakłóceń. Jak przyniesie mikołaj
szyku Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 wiesz super to masz.. jak ja lubie je w oryginale
zdzis Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 Przednie lampy poszły i ledy na dzienne. Pewnie lampy większości się nie spodobają a może jednak zmienią zdanie hehe W pierwszym poście na samym dole foto. Można komentować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się