narty_jezusa Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam serdecznie. Zerwał sie klin na wałku rozrządu co doprowadziło prawda do konieczności regeneracji głowicy Wszystko bylo by ok, aczkolwiek nie mam znaku na kole pasowym ani na wałku rozrządu i teraz pytanie co z tym fantem zrobić. Jest jakiś prosty sposób zeby poskładać to samemu, czy musze wiezc moja audianke do mechaniora (dodam ze to ostateczność) Na metalowej obudowie kolo walka rozrządu jest dziura, najprawdopodobniej jest to znak aczkolwiek nie ma go na kole z reszta to i tak nie ważne bo klin zostal zerwany i wszystko jest przesunięte. Czy miejsce w ktorym jest rowek na klin jest tym "znakiem"? Prosiłbym o szybka odpowiedz bo juz mnie opony swędzą zeby wyjechać na drogi
seba1-2 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 przecież są na forum schematy jak ustawić rozrząd, wałek rozrządu ma ma końcu wycięcie w które wkłada się płaskownik blokadę, pompę wtryskową blokujesz bolcem a wał ustawiasz na zero [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:34_________________________________________________oooooooo [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:36_________________________________________________w lewym górnym rogu zdjęcia widać wałek i jego blokade[br]Dopisany: 06 Maj 2010, 18:37_________________________________________________dodam że tą blokadę zakłada się po ściągnięciu pokrywy zaworów od strony grodzi samochodu czyli akumulatora
Frimuś Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Tak jak kolega napisal i jest na zalaczonym obrazku . Sam ostatnio z takiego schematu ustawialem sobie rozrzad bo znakow niebylo !
michalutp Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Na wałku rozrządu nie ma żadnego klina, jest tylko rowek wycięty, koło na od wałka jest gładkie, zakłada się to na stożek, pamiętaj koniecznie żeby śrubę mocującą posmarować klejem do gwintów, i ustawić kąt wtrysku pompą. Pozdr
narty_jezusa Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 dzieki za podpowiedzi, a powiedzcie mi teraz czy jest to tak rozwiazane ze ten walek mozna zablokowac tylko w jeden sposob?
ALBINEK Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Jest tylko to jedyne miejsce z tyłu wałka do zablokowania.Używa się do tego blokad jedna na wałek druga na pompe wtryskową.Wał ustawiasz na znaki na kole zamachowym poprzez wziernik.Mieszkam w Bradford jak masz z tym problem pisz na PW.
narty_jezusa Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 wszystko poskladane, gra i buczy Jeszcze raz dzieki za porade
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się