Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbina po czyszczniu czy coś jest nie tak i grzanie świec


graba83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

1 Okoła 1,5 miesiaca temu dałe turbine do przeczyszczenia, po naprawie było super autko szło az było miło tak do niedzieli jadąc ok 90 km/h zrobiłem redukcje z 5 na 4 i auto zaczeło ciągnąć do ok 2600 obr/min po czym na chwile jakby przestało przyspieszac a za chwile boom ciagnie dalej na 4 i 5 aż miło na początku olałem ale ostatnio spróbowałem jeszcze raz przy wiekszej predkości i to samo. Mało tego jadac dzis z pracy spokojnie bo po nocy ok 60 na 4 zrobiłem redkucje na 3 żeby wyprzedic autobus a tu auto mi znów nie idzie mało tego poźnie mi weszło w tryb awaryjny.

2 Mam tak czasami że po przekreceniu kluczyka w stacyjce (silnik zimny) że nie słysze takiego dzwieku jakby swiece sie grzały, a na koncu powinno być te charakterystyczne pyknięcie, czasami też jest tak i na ciepłym.

Pozdrawiam i dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

1 Okoła 1,5 miesiaca temu dałe turbine do przeczyszczenia, po naprawie było super autko szło az było miło tak do niedzieli jadąc ok 90 km/h zrobiłem redukcje z 5 na 4 i auto zaczeło ciągnąć do ok 2600 obr/min po czym na chwile jakby przestało przyspieszac a za chwile boom ciagnie dalej na 4 i 5 aż miło na początku olałem ale ostatnio spróbowałem jeszcze raz przy wiekszej predkości i to samo. Mało tego jadac dzis z pracy spokojnie bo po nocy ok 60 na 4 zrobiłem redkucje na 3 żeby wyprzedic autobus a tu auto mi znów nie idzie mało tego poźnie mi weszło w tryb awaryjny.

2 Mam tak czasami że po przekreceniu kluczyka w stacyjce (silnik zimny) że nie słysze takiego dzwieku jakby swiece sie grzały, a na koncu powinno być te charakterystyczne pyknięcie, czasami też jest tak i na ciepłym.

Pozdrawiam i dzieki za odp

zrób logi i będzie sprawa jasna...teraz świece nie grzeją...za ciepło na zewnatrz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc nie wiem czy mam kat, a to bedzie miało coś wspólnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc nie wiem czy mam kat, a to bedzie miało coś wspólnego?

a mogło Ci z powrotem zasyfić suszarkę :rolleyes:

:vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli teraz problem z mocą powrócił a zwłaszcza z trybem awaryjnym to wcale nie jest powiedziane, że jest to znowu winą zmiennej geometrii ale też nie jest to wykluczone (wszystko zależy od tego kto ją czyścił i czy zrobił to jak należy), dużo też na temat przyczyn trybu awaryjnego powiedzą błędy zapisane w sterowniku silnika a zwłaszcza taki - 17965 - wtedy wiadomo od razu, że jest znowu coś nie tak ze zmienną geometrią, więc zrób o co Cię proszą koledzy a diagnoza wtedy będzie trafniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiony jestem na środe wiec bede wiedział o co biega, a tak wogóle co sie stanie jak bym wywalił katalizator, nie bedzie warczał albo stukał czy coś tam innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja za czyszczenie dalem 280 i jak znow mi krzyknie podobna stawke to go zaje..e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostroznie bym podchodzil do tego radosnego tutoriala :cool1:

Ustawiony jestem na środe wiec bede wiedział o co biega, a tak wogóle co sie stanie jak bym wywalił katalizator, nie bedzie warczał albo stukał czy coś tam innego?

sprawdz wezyki podcisnienia, byc moze ktorys puszcza, ale najpierw VAG i logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak bylm dzisiaj u jednego fachmana ktory podpjal go pod kompa i stwierdzil czujnik cisnienia doladowania na 90% bo skoro turbo jest po czyszczeniu to musi byc to ten czujnik albo wezyki do wymiany ciekawy jestem co mi powie ten co robił mi autko w środe. Generalnie bedzie auto wchodziło w tryb awaryjny nawet jak bedzie nieszczelnosc w ukladzie czy ten czujnikk nie bedzie dawal rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem jak Ty, tylko że ja nie czyściłem jeszcze turba. U mnie silnik jest suchy, brak mocy nie jest objawem stałym, czasem auto idzie jak burza, a czasem pow. 3000 obrotów ciągnie ale nie tak jak powinno, tak jak by nie było ciągu... Jedną nieszczelność w dolocie juz zlokalizowałem, problem zniknął na pewien czas, spróbuję zrobić logi dynamiczne i je wrzucić na forum, za wszelkie wskazówki z góry dziękuje, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak bylm dzisiaj u jednego fachmana ktory podpjal go pod kompa i stwierdzil czujnik cisnienia doladowania na 90% bo skoro turbo jest po czyszczeniu to musi byc to ten czujnik albo wezyki do wymiany ciekawy jestem co mi powie ten co robił mi autko w środe. Generalnie bedzie auto wchodziło w tryb awaryjny nawet jak bedzie nieszczelnosc w ukladzie czy ten czujnikk nie bedzie dawal rady?

a jak ow fachman doszedl do takiego wniosku? sprawdzal bledy czy robil logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostroznie bym podchodzil do tego radosnego tutoriala

oczywiście kolega ma rację. ale jak się ma podrygi do mechaniki to zachowując ostrożność można to spokojnie zrobic samemu uważając np na przewód oleju itp rzeczy...[br]Dopisany: 10 Maj 2010, 17:50_________________________________________________ad. tematu..

koszt tych fachmanów jest chyba o wiele wyższy niż kabelka i przeczytania tutoriala jak robić logi. tak więc kup VAG I ZRÓB SAMEMU LOGI :)

a jesli juz bedziesz u innego fachmana to niech ci podmieni N18 z N75 jesli nie czujesz się na siłach by samemu to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób logi bo tak to jak byś chodził we mgle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak

Pojechałem do gościa i najpierw posprawdzał manualnie zawory i inne bajery i są ok poźniej wziął coś w rodzaju małej pompki z wężykiem i zegarem i podpjął do turbo stwierdził że turbo trzyma za małe ciśnienie podpjął komp i wyszło takie cudo o numerze 17965. Roebrał auto i zobaczył brak katalizatora jest jakaś pucha w środku rozłożył turbine i stwierdził, że ona nadaje się tylko do regeneracji bo ma za duże wżery od sadzy i łożysko wirnika jest walnięte. Może to tak być czy chce mnie rąbnąć na kase?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam logów jeszcze nie miałem czasu zrobić nie mniej jednak podpiełem vaga i złapałem taki błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania, czy może ktoś się już z tym wcześniej spotkał?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...