evul Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 W lutym roku bierzącego nabyłem cztery kółka, które wygladały mniej więcej tak: -silnik 131PS AVF, skrzynia HCF, napęd 6S -kolor szara perła F5 -ori zawias -20mm -18'' 9-cio ramienne ori fele S-line na 225/40 ZR18 Ventus Sport -lato -15'' stalowe na zime 185/55 Micheline -fabryczne webasto sterowane z menu, brak pilota -solar dach -automatyczne fotochrom lusterka zewnętrzne + wewnątrz -pikowana kiera 3-ramienna plus gała zmiany biegow -skórzana dźwignia ręcznego -czujnik zmierzchu -auto poziomujący bixenon ze spryskami -comming home -podłokietnik tył -ESP/ASR -ori BOSE -Concert II radyjko -bluetooth ori wersja A -fabrycznie dymione szyby -fotele sport z wysuwaną częścią przednią, regulacją odcinka lędźwiowego -gniazdo w bagażniku -wzmacniana podloga bagażnika -alu relingi Wykonane modyfikacje: -box na 174PS/415Nm -manetka FIS -tempomat -RNS-E Navi -podświetlany podłokietnik przód -nowa ori szyba przednia -alu listwy dekoracyjne wewnątrz -klubowe ramki na blachy Planowane mody: -podsufitka S-line -bumpery przód i tył S-line -lotka na klapę S-line -multifunkcyjna kiera 3-ramienna skóra -wydech na dwa dyfuzory -zimowy felunek 16''-17'' -zmieniarka CD ori -montaż wyższego modułu bluetooth -uchwyt na kubki podłokietnik tył Powoli i do przodu. Z miejsca chciałem podziękować Siemianowi, Protonowi oraz Czakiemu za rady, czas oraz instalację i diagnostykę podczas wykonywanych prac Fotek kilka ponizej, coś na nich widać więc na początek musi wystarczyć.
Gik Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 całkiem przyjemna, fajne wyposażenie... poza zewnętrznym S-Line to nie widzę nic, co by tutaj brakowało. Gratulować furaka!
jedrekx Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 [/b] -podsufitka S-line -bumpery przód i tył S-line -lotka na klapę S-line :good: poza tym ładne autko
soolek Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Ja bym się chromu z grilla i listewki pozbył, byłoby jeszcze lepiej jak dla mnie.
Pawlo 2004 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 box na 174PS/415Nm Jak to sie ma rozumieć?? Program czy taki box z allegro? Poza tym furacz pierwsza klasa no i kolor słuszny
evul Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 seria z fabryki wyszla z okolo 145 koniami i stad ta moc na koniec gdzies tutaj podobny AVF tez sie poniewiera
KOval81 Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Ale moc masz zmierzoną na rolkach, czy na "oko" podajesz, bo ja nie bardzo widzę opcję wsadzenia box'a z podniesieniem momentu o nawet 60-70Nm :gwizdanie: jak moc jest do przyjęcia, to moment raczej mało możliwy.... Poza tym furka bardzo ładna - prawie taka sama jak moja, więc złego słowa nie powiem
evul Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 podalem wartosci ukazane na wykresie z hamowni, bajek nie opowiadam
Flyer Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Do tej pory widzialem tylko 2 auta z 400-405nm po samym sofcie [1.9TDI]
wrclaguna Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 podalem wartosci ukazane na wykresie z hamowni, bajek nie opowiadam wklej wykres i wszystko bedzie wiadomo :gwizdanie:
evul Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 wykres na samej gorze w tym tygodniu/poczatek nastepnego montaz zderzakow przod i tyl
PIXI Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 Fura Kolego :gwizdanie: ..... Nm kładą mnie na łopatki ... Ciekawe czy sprzęgło wytrzyma i jak długo ;(
andr3i Opublikowano 10 Maja 2010 Opublikowano 10 Maja 2010 ladne autko :gwizdanie: jak tylko zrobisz zderzaki daj zdjecie na takim felunku jak masz teraz chce ziomowczki miec u siebie tylko ze 17" max
KOval81 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 evul - a ja mam do Ciebie pytanie z nieco innej beczki. Wpisałeś w 1 poscie, że śmigasz na oponie 225/45 - chciałem właśnie do siebie sprawić coś w takim rozmiarze i zastanawiałem się, jak się na tym jeździ Jakby nie patrzył, to jest ponad 20mm różnicy w porównaniu do 225/40 (na średnicy oczywiście) i stąd moje pytanie - nic nie obciera na hopkach, albo koleinach? Bo czy komfort jest większy to chyba nie muszę pytać :gwizdanie: Jak wskazania licznika? A na koniec powiedz mi, jak się udało zrobić taki moment w AVF bo Flyer widział dwa , a ja jeszcze nie miałem okazji spotkać AVF z takim parametrem Jestem pod wrażeniem powiem szczerze
evul Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 co do opon/kół to jazda jest pierwsza klasa, odczuwalne natomiast sa wszelkiego rodzaju dziury, doklejki asfaltu, na kostce warczy niesamowicie, w koleiny jak sie wjezdza to jest chwila zanim sie z nich wykreci czlowiek - jezdzie sie jak po torach, na dziuracha ni chopkach nie ociera ani troche (z ładunkiem 5ciu wielkich chlopów plus pełen bagaznik ~600kilo+) ciagnalem sie bez jakichkolwiek otarc nadkoli Co do momentu, nie wiem jak to sie stalo, ze tak wysrubowany jest aczkolwiek mi nie przeszkadza Auto zbiera sie calkiem znosnie, nie sprawdzlaem przyspieszenia do 100tki, Vmax wynosi 228-230km/h za GPS.
tomasz_gti Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 seria z fabryki wyszla z okolo 145 koniami i stad ta moc na koniec gdzies tutaj podobny AVF tez sie poniewiera kolego mi w AVF seria wyszła 147PS i 316NM zrobili z tego w compsporcie 173PS i 368 NM takze niewiem jak u ciebie wyszło az tyle NM. Autko bardzo fajne, plany na przyszłośc na plus. Zyczę milego użytkowania
KOval81 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 seria z fabryki wyszla z okolo 145 koniami i stad ta moc na koniec gdzies tutaj podobny AVF tez sie poniewiera Dlatego właśnie i ja się dziwię - miałem serię 327Nm a poszło na 370 można powiedzieć, a gdzie te 45 mi uciekło to nie wiem kolego mi w AVF seria wyszła 147PS i 316NM zrobili z tego w compsporcie 173PS i 368 NM takze niewiem jak u ciebie wyszło az tyle NM. Dlatego właśnie i ja się dziwię - miałem serię 327Nm a poszło na 370 można powiedzieć, a gdzie te 45 mi uciekło to nie wiem Autko bardzo fajne, plany na przyszłośc na plus. Zyczę milego użytkowania Dlatego właśnie i ja się dziwię - miałem serię 327Nm a poszło na 370 można powiedzieć, a gdzie te 45 mi uciekło to nie wiem
evul Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 ja tez nie wiem jak juz zalatwie sprawe bumperami to sie wybiore na inna hamownie siemian jezdzil troszku moim zlomem wiec czuł roznice nawet w stosunku do swojego gniota
Flyer Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 A na koniec powiedz mi, jak się udało zrobić taki moment w AVF bo Flyer widział dwa , a ja jeszcze nie miałem okazji spotkać AVF z takim parametrem Jestem pod wrażeniem powiem szczerze alvaro w AWX'ie mial ponad 400nm, ten drugi tez tu gdzies na forum byl... btw, hamownia vtechu, czyli realne wskazania moga byc nieco nizsze.
KOval81 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Mimo wszystko, nawet jak podejdzie pod 400Nm to jest jak dla mnie za***isty wynik - ludzie nie osiągają takiego po BRD, FMIC i pompach AL evul - nie odpowiedziałeś na moje pytanko dotyczące opon 225/45 czekam na info.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się