Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Wreszcie sie ogarnalem i beda niedlugo oslony carbonowe z RS4 na silnik ...a potem tylko cooler, soft, moze wydech i odkladanie kasy na 400+
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Wreszcie sie ogarnalem i beda niedlugo oslony carbonowe z RS4 na silnik ...a potem tylko cooler, soft, moze wydech i odkladanie kasy na 400+ A co za coolerki masz teraz ? myślałem, że ersowe z B7 nie będziesz na nich softa robił
Wandej Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Wreszcie sie ogarnalem i beda niedlugo oslony carbonowe z RS4 na silnik ...a potem tylko cooler, soft, moze wydech i odkladanie kasy na 400+ A co za coolerki masz teraz ? myślałem, że ersowe z B7 nie będziesz na nich softa robił cooler w rs b7?? coś Ci się pokiełbasiło
moskal Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 A co za coolerki masz teraz ? myślałem, że ersowe z B7 nie będziesz na nich softa robił w RS4 B7 jest wolnossak nie ma kulerkuf
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 A no fakt taka gafa Czyli na coolerkach z rs4 B5 nie będziesz teraz robił programu, tylko robisz FMIC'a od razu
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Mam zwykle coolerki z S4. Szkoda kasy na coolery z RS4... 900PLN, a w dolocie cieplo. W lato wystarczaja na sam soft.
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Mam zwykle coolerki z S4. Szkoda kasy na coolery z RS4... 900PLN, a w dolocie cieplo. W lato wystarczaja na sam soft. Będziesz sprzedawał obecne ? wchodzą bez problemu do B6/B7 czy trzeba coś rzeźbić ze zbiorniczkiem płynu do sprysków ? Może bym łyknął, jak by cena była spoko tylko czy będzie lepsza wydajność względem 3.0 tdi
bajk Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Nie kombinuj Zrób sobie porządnego FMIC'a.
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Obstawiam, ze masz takie same jak ja Przynajmniej jesli chodzi o wielkosc... Moje z 2.5TDI byly praktycznie takie same. Jak chcesz poprawic chlodzenie to tylko FMIC, albo rzezbienie jakichs 2 duzych bocznych (np. z Q7 3.0TDI).
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 FMIC'a nie chcę, za dużo rzeźby z chinolami przez pompę abs, która w 3.0 jest z przodu przez chłodnicą wody. No chyba, że AWE ale nie dostepne do 3.0 a tym bardziej w Europie. Jak by był AWE u nas to można by było pokombinować z orurowaniem ale niestety nie ma, zreszta cena powala. To jedyny duży cooler, który mógł bym wziąć pod uwagę. Myślę, że dwa większe smicki by rozwiązały u mnie problem wysokich letnich temperatur, bo jakichś mega mocy to ja nie przewiduję z tym motorem.
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Watpie, czy 2 wieksze pomoga... ale mozesz eksperymentowac. Zrobic boczki aluminiowe, orurowanie z kwasa i moze cos to da, ale nie wiem, czy warte zachodu.
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 No i przy chińczyku belkę trzeba wyciąć, a tego nie chcę, dlatego taki AWE był by idealny [br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:24_________________________________________________BTW Fly robiłeś jakieś hamowanko ostatnio bo widzę że Ci seria wzrosła
bajk Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 A nie możesz zrobić gdzieś na zamówienie w takich samych rozmiarach jak AWE?
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 BTW Fly robiłeś jakieś hamowanko ostatnio bo widzę że Ci seria wzrosła Nie - taki wynik byl za pierwszym hamowaniem. Drugie hamowanie zaraz po pierwszym dalo 2PS i 30nm mniej... pewnie sie zgrzał. Wymieniam wtryski na dniach (zaczynam szukac problemu w zaplonie) i moze znowu do Witka sie karne.
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 A nie możesz zrobić gdzieś na zamówienie w takich samych rozmiarach jak AWE? Musiał bym się tułać po Polsce z noclegami u nas nikt tego nie ogarnia Fly to mam nadzieję, że w końcu się uda jakieś sensowne kreski dłubnąć
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Wpadnij znowu do Warszawy do rodzinki, mamy tu dobrego szpeca, ktory robi customowe coolery na dobrych rdzeniach (nie zadne chinole). Sam planuje sie do niego wybrac... :gwizdanie: Tylko tez chcialbym zachowac belke i nie wiem, czy cos z tego wyjdzie
mystic.pl Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Wpadnij znowu do Warszawy do rodzinki, mamy tu dobrego szpeca, ktory robi customowe coolery na dobrych rdzeniach (nie zadne chinole). Sam planuje sie do niego wybrac... :gwizdanie: Tylko tez chcialbym zachowac belke i nie wiem, czy cos z tego wyjdzie No proszę, jak by tak żywcem ściągnął z AWE to było by coś. Dzięki Michał za zaproszenie, do wiosny się wyjaśni czy się zdecyduję na millteka, jeśli tak to cooler na bank, no i wizyta u Witka. EDIT: bajk pedzie dojechały jeszcze raz Big THX's
Thom4s Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Wpadnij znowu do Warszawy do rodzinki, mamy tu dobrego szpeca, ktory robi customowe coolery na dobrych rdzeniach (nie zadne chinole). Sprawdzone Polecam, sam taki mam. Tylko tez chcialbym zachowac belke i nie wiem, czy cos z tego wyjdzie Zapomnij. :gwizdanie: Nie wiem co wy z tymi belkami, w razie stłuczki lub uderzenia FMIC przyjmuje na siebie część energii.
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Opublikowano 1 Lutego 2011 Ja mam glowna obawe o to, ze w razie jakiegokolwiek zdarzenia ktos moze sie przyczepic podcietej belki.
Thom4s Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Że, niby co.... belka spowodowała stłuczkę. Obawiasz się że nie wypłacą Ci odszkodowania z AC?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się