Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny problem - narywa na jalowym = pierdzi z wydechu, nie wiem o co kaman. Myslelismy, ze cewki, ale zalozylem komplet nowych i nadal to samo... TUNING POWODUJE CHOROBY SERCA. Serio! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

DV nowe. Przeplywka stara, nie sprawdzalem jej, vaga nie mam pod reka. Jest jeszcze podejrzenie na dwumas, bo szarpie przy ruszaniu i przy przyspieszaniu potrafi zlapac dolek w mocy pomiedzy 2-3 tys obr.

Po odpieciu przeplywki bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wyglada:

Booster, ale czemu przeplywka skoro po jej odpieciu jest nadal problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przepływka była by sprawna to po jej odpięciu zauważył byś zmianę pracy silnika, jeżeli zmiany nie zauważyłeś to znaczy, że raczej jest uwalona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob loga dynamicznego przeplywki bedzie widac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Booster, no nie wiem... pamietam jak kiedys mialem problem z wiazka od przeplywki, jezdzilem na odpietej i auto nie pracowalo w ten sposob ;) wiec raczej problem jest gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi takj jakby nie palił na jeden gar to moze być moduł zapłonu.

no chodzi tak jak widac na filmie. Na jalowym sobie przerywa, podszarpuje, podczas jazdy wzglednie normalnie.

Faluje mi tylko boost, ale to moze byc po prostu oddzielny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedys w AEB podobne objawy , u Tomka pod sklepem wymieniłem cewke , potem świece , a na koniec podjechałem na Piaseczyńską i tam stwierdzili ze moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam , ze VAG nie pokazał nic , na Piaseczyńskiej podpieli VCDSa i wyszło szydło z wora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięks. Tak, czy siak muszę szukać trochę w ciemno. Zacznę od modułów, potem świece.


Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem rano moduły, przez 8km do pracy nie czułem żadnego narywania, zobaczymy dalej :P

chodził równo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chodzi w miarę równo, nie prycha z wydechu jak wcześniej. Ale pojeżdżę jeszcze i poobserwuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mordo do mogę wziąć VCDS w week i Ci podepniemy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmienie modulow bylo dobrze tylko 1 dzien. Za kare stoi u Rogala. Dzis ma go zbadac.

Profilaktycznie kupilem nowe swiece i przeplywke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...