Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Niebieskie Cabrio 1.8T - nowy grill bez logo i czysta klapa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie dołujcie już czlowieka ;]

ale mi sie jeszcze rzucilo w oczy to co napisaes ze wystrzelila tylko poducha pasazera. a po czym to stweirdziles? przeciez kierownica którą masz teraz w aucie na pewno nie pochodzi z niego oryginalnie, wiec po prostu ktos ubrawia przeszlosc auta i mowi dokladnie to co chcesz uslyszec...

przy sprawnym ukladzie poduszek nie ma mozliwosci wystrzalu samej poduszki pasazera., no chyba ze kierowcy byl niewypal. ale skad mozesz to wiedziec , skoro zapewne nawet nie widzales oryginanej kiery z tego auta...

Opublikowano

a wiem to stąd:

30.jpg

i kontynuując temat to miałem sprawdzić skrzynię i automat to TIPTRONIC czyli zdaniem wielu z piszących w tym temacie rzecz niemożliwa przy FWD a jednak

fura jest super i zakochałem się w niej po uszy :-) ale to pewnie akurat maniaków audi nie dziwi :-)

[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 22:39_________________________________________________

oczywiscie nic nie sugeruje, probuje tylko wyjasnic ze z racji specyfiki tego auta nie interesowalbym sie autem na ktore chocby cien padal ze mogloby byc mocnej walniete, a palaki to wyraznie sugeruja, do tego dochodzi jeszcze poducha i napinacze pasow.

dodałem zdjęcie z wnętrza, poduszka wywalona, poduszka i napinacze wymienione na nówki

to co piszesz traktuję jako Twoją dociekliwość a nie coś złego

rzeczywiście wystrzelenie pałąków daje powody do myślenia ale skoro nic więcej nie wskazuje na dachowanie czy inne latanie to obstawiam na błąd / złe zachowanie czujek, może samochód wywinął oberka zanim przywalił, wersji pewnie jest wiele ale prawdy już się i tak nie dowiemy

ważne jest to że samochód naprawił fachura który sprzedał przez autoauto już masę samochodów rodem z usa i nigdy nie było na niego choćby jednej skargi, zawsze robił samochody na tip top i tylko na oryginalnych częściach (co oczywiście znowu potwierdził serwis audi)

pozdro i miłego wieczoru, idę spać bo przede mną jutro masa kilometrów bez dachu nad głową :-)

dodam tylko że właśnie założyłem rns-e, w weekend będę ciągnął antenę do navi i kodował całość więc pewnie jeszcze będę prosił o troszkę pomocy jak coś się nie uda za pierwszym razem :-)

Opublikowano

Tajemnicę rozwiąże vin i kody wyp. Będzie jasne co tam siedzi. Jak zapewne już wiesz, multi wymaga innego podejścia niż normalna asb.

Więc w twoim interesie jest wiedzieć napewno :cool1: . Opiekun :mysli: z komisu to kiepskie źródło informacji.

Tak czy inaczej życze bezawaryjnej jazdy i mam nadzieję, że to koniec niespodzianek. :good:

ps. zabawne jest, że jakiś czas temu oglądałem to auto i... zrezygnowałem.

ps2. działają ci ksenony tak jak powinny ? Spryski, poziomowanie ?

Opublikowano

Przede wszystkim opisałem moje własne odczucia, pokazałem film, to na prawdę wystarczy.

Jak podam vin to możecie go sprawdzić w szczegółach? Do kogo mogę się o to uśmiechnąć? :-)

Ksenony działają idealnie, i spryskiwacze i samopoziomowanie, wczoraj sprawdzałem to dokładnie.

A kiedy i gdzie oglądałeś ten samochód? Ja go kupiłem 6 dni po tym jak go wystawili do sprzedaży.

Opublikowano

to nie chodzi o wiare. tylko o to jakie skrzynie wogle ISTNIALY . faktycznie nie wiem za duzo o cabrio dlatego dopytuje.

Tobie radze polegac na kodach wyposazenia i danych z nr. VIN a nie komus kto sprzedaje Ci auto. bo tak samo twierdzil ze sprzedaje Ci b7 :cool1:

nie wiem gdzie w Cabrio jest wklejka z kodami ale na bank powinna tez byc w ksiazce serwisowej , tam bedzie kod silnika i kod skrzyni . jak to podasz to wszystko nam sie rozjasni...

i to naprawde nie moja zla wola. tylko lepiej chyba wiedziec co sie ma. tak czy inacej polecam natychmiastowa wymiane oleju. nie wazne jaka to skrzynia.

ja tylko chce zebys wiedzial jak taka skrzynie uzytkowac. a dopytuje dlatego ze to nie chodzi o zadne zamowienei czy nietypowa wersj, tylko o to ze audi nigdy NIE POSIADAŁO 6biegowego TIPtronika z napedem na przod..

juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie:

-------

EDIT

dzieki temu dowiesz sie takze jaki masz silnik w aucie bo AJL to byl silnik 1.8T do 2002 roku. a do tego ELSA twierdzi ze nigdy nie byl wkladany do Cabrio...wiec chyba jednak masz inny ;/ przpisales to w ksiazki czy dobrales wpis w profilu tylko na podstawie mocy ?

takie rzeczy naprawde warto wiedziec. a zadne odczucia i zapewnienia sprzedawcy nie zmienia etgo co jest w kodach auta;]

Opublikowano

juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie:

Otoz to :decayed:

Ogladales auto od dolu? Przy skrecaniu i parkowaniu [niska predkosc] nie czujesz takiego terkotania/przeskakiwania kol? :)

Opublikowano

Vin tu: http://www.motoverse.com/tools/vin/audi.asp

No i :szukaj: na forum, jest troche linkow. Co do ksenonow, bylem ciekaw jak im wyjdzie mieszanie instalacji i sterownika z b6 z lampami i spryskami od b7 :cool1:

Auto pojawilo sie na alledrogo, a ja wlasnie szukalem cabrio. :decayed:

Opublikowano

jeszcze raz chciałem przede wszystkim bardzo podziękować że jesteście pomocni, macie pełną rację że należy w pełni wiedzieć co się ma

dzisiaj wszystko sprawdzę zgodnie z waszymi wskazówkami

oznaczenie silnika przepisałem po mocy - dzisiaj się wyjaśni czy ma 163 czy 180 czy 5 km :-)

poniżej wynik dla vina - ten akurat miałem przy sobie

audivin.jpg

[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 10:33_________________________________________________

juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie:

Otoz to :decayed:

Ogladales auto od dolu? Przy skrecaniu i parkowaniu [niska predkosc] nie czujesz takiego terkotania/przeskakiwania kol? :)

niestety jak był na kanale to akurat załatwiałem jakieś podpisy i nie zobaczyłem go od dołu - widział go tylo mechanik od Zasady

a co do terkotania to jest, takie lekkie terkotanie przy pełnym skręcie kół

ale jak sami widzicie po vinie jest to fwd a nie awd

to samo powiedział carfax (pod spodem)

carfax2.jpg

Opublikowano

Nie wiem, czy w FWD tez jest "terkotanie", bo kazde Q je ma :kox:

Auto zagadka krotko mowiac :evil:

Opublikowano

Nie wiem, czy w FWD tez jest "terkotanie", bo kazde Q je ma :kox:

Auto zagadka krotko mowiac :evil:

no wiec ja mam multi naped przod diesel i mam cos takiego jak opisujesz wyzej

Opublikowano

I WSZYTKO ODKRYTE:

E0A = Akcja specjalna-brak

5RW = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)

2T1 = Radio z nawigacjĄ wycięcie w tablicy przyrzĄdów lub w Środkowej

8GR = Alternator

8JD = Reflektor ........ halog. z ....... gazowa

2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp.

MW9 = Silnik benzynowy 4-cyl. 1,8 l litera kodowa

2K2 = Zderzak wzmocniony

SD2 = Deviation permit w/ cover 1j0 201 488 e,has been w/o cover 1j0 201 488 c

1KD = Hamulce tarczowe tył

7AN = Alarm, sygnał back-up

0G7 = aut. skrzynia biegów tiptronic

8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.

7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego

QV8 = Cyfrowy odbiór radiowy 'sirius'

0GN = Instalacja oczyszczania gazow spal. ulev1

J0R = Akumulator

0YM = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 11

U1B = Obudowa prędkoŚciomierza z licznikiem przebiegu obrotomierz

6E3 = Podłokietniki Środkowe

CA5 = Obręcz koła ze stopów lekkich 7,5jx17

3LS = Tapicerki drzwi i boków poczta,

Q1A = Siedzenia normalne

4UB = Airbag oraz ochrona kolan

1LE = Hamulce tarczowe 288x25mm

7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu

0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435

FM0 = Model podstawowy wers.kombi l

VR0 = Without impact protection measures

4A3 = Lewo/prawo

9W0 = Bez instalacji do telefonu samochodowego

6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie,

7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd

8K7 = PrzełĄczanie Świateł do jazdy w dzień z autom.

T0L = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa

1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.

9Q2 = Komputer samochodowy

7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach

7S1 = GródŹ przeciwwir.z pojemnikiem

5SG = Lusterko zewnetrzne wypukle str. lewa

1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe

F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung

9AK = Klimatyzacja elektronicznie regulowana

7P1 = Lendenwirbelstuetze, elektrisch einstellbar fuer lewo i prawo

8Z6 = Chlodnica wody wzmocn.

4K8 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, przód i tył

4GP = Szyba czolowa (klejona, tlumiaca) z ciemnym paskien

5MG = Kierownica drewn. do poduszki bezp. drewno

N1F = Tapicerka oparcia i siedzenia skora

Silnik 170 KM (125 KW)

Reasumując jednak FWD i Tiptronic - to Ci ewenement :-)

Opublikowano

Akurat ten kod jest zle tlumaczony i oznacza tylko mozliwosc recznej zmiany biegow i w multi jest taki sam. Wíec ponad kodami masz symbole ,trzy znaki, w jednej lini we wklejcie. Po lewej sílník, po prawej skrzynia. To dopiero rozjasni sprawe... Albo daj foto wklejki.

Opublikowano

Zgodnie z kodami mój silnik to AMB (170 KM) wyszukiwarka na audiklub mówi że to jest silnik produkowany od 2001 do 2002 r. - kolejne zaskoczenie

Jak rozszyfrować skrzynię nie wiem. Szukałem po forum 2 godziny i nie znalazłem nic na temat jak to zrobić. Rozumiem, że kod to HYF.

kody.jpg

Opublikowano

Description: Transmission Assembly

A.T., CVT/SHIFTLESS, 1.8L (CODE HYF)

Czylu multi

Opublikowano

Description: Transmission Assembly

A.T., CVT/SHIFTLESS, 1.8L (CODE HYF)

Czylu multi

live is brutal, masz Multitronic. tamten kod co tlumaczyles jest chyba tak wpisany jeszcze z z czasow jak nie bylo multi.

niestety nie da sie oszukac tego ze Audi po prostu nie produkowalo aut z FWD w TIPie bo takie skrzynie zakonczyly zywot w b5.

w sumie to nic zlego z tego nie wynika dla Ciebie bo wiele osob uzytkuje je bezprobrlemowo, zwlaszcza w benzynie , ale zalecam teraz przesledzenie kilku watkow na ten temat, opisy mozliwych usterek, adatacji itp. a szczegolnie zadbac o olej (i to odpowiedni ) generalnie otworz dzial Napęd i czytaj .. guru od srzyn multi to Bart-S i jego w razie co pytaj jak masz watpliwosci.

mam nadzieje ze nalezysz do tych ludzi ktorzy wola wiedziec czym jezdza :good:

Opublikowano

super - ponownie bardzo Wam dziękuję za pomoc

oczywiście że należę do tych co chcą wiedzieć wszystko w szczegółach a ponadto dbać o to co posiadam

muszę w takim razie umówić się na wymianę oleju w skrzyni i wymianę rozrządu - za jednym razem załatwię dwa najważniejsze tematy

spadam do czytania działu napęd :-)

jeszcze raz wielkie dzięki :-) :good: :good: :good:

Opublikowano

Furka super a watek lepszy niż jakakolwiek telenowela :decayed:

Opublikowano

to jeszcze dorzucę do telenoweli fragment książki obsługi w którym jest opisane jak składać po rozłożeniu pałąki przeciwkapotażowe w sytuacji w której czujka je uruchomiła a nie doszło do żadnego dachowania - czyli samo wysunięcie pałąków jeszcze o niczym nie świadczy

fragmenty książki obsługi ad. pałąków przeciwkapotażowych:

instr1.jpg

instr2.jpg

instr3.jpg

instr4.jpg

instr5.jpg

Opublikowano

czyli juz wiesz ze pałąki po prostu ktos schowal na miejsce. ale tez nie oznacza to nic strasznego. bardzo mozliwe ze sa uruchamiane przy wystrzale poduszki nawet tak na wszelki wypadek , skoro sa wielorazowego uzytku..

co do silnika to widac na audi klub maja zle dane. silnik ten byl montowany do 2004 roku w sedanach, avantach i cabrio. a w2005 i 06 juz tylko w cabrio.

tak mowi ELSA i silnik jest jak najbardziej na swoim miejscu az do konca produkcji B6 cabrio.

co do skrzyni to z tym silnikiem wogle nie byl zestawiany naped Quattro ani skrzynia TIPtronic (co z siebie wynika), co jeszcze ciekawsze wyglada na to ze wystepowal on wyłacznie z multitronikiem, nie bylo nawet manuala (mowimy o CAbrio- bo wczesniejsze sedany i kombiaki mialy wybor).

gorzej ze tych multi jest 7 odmian w jednym roczniku i nie bardzo wiem czym sie moga roznic. do tego Twoja skrzynia wystepuje tylko i wylacznie w zestawieniu z tym silnikiem. nie wiem na ile wymienne sa poszczegolne multitroniki, ale w razie powaznej awarii to zly znak bo takie zestawienie wyglada na dosyc rzadko spotykane.

z pozytwnych rzeczy moze byc to ze ten silnik zostal zestawiony finalnie z multi to znaczy ze jego specyfika odpowiada skrzyni i dobrze znosi uzytkowanie...? nie wiem , knuje ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...