OLO_GDA Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 nie dołujcie już czlowieka ;] ale mi sie jeszcze rzucilo w oczy to co napisaes ze wystrzelila tylko poducha pasazera. a po czym to stweirdziles? przeciez kierownica którą masz teraz w aucie na pewno nie pochodzi z niego oryginalnie, wiec po prostu ktos ubrawia przeszlosc auta i mowi dokladnie to co chcesz uslyszec... przy sprawnym ukladzie poduszek nie ma mozliwosci wystrzalu samej poduszki pasazera., no chyba ze kierowcy byl niewypal. ale skad mozesz to wiedziec , skoro zapewne nawet nie widzales oryginanej kiery z tego auta...
MatteoAlessandro Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 a wiem to stąd: i kontynuując temat to miałem sprawdzić skrzynię i automat to TIPTRONIC czyli zdaniem wielu z piszących w tym temacie rzecz niemożliwa przy FWD a jednak fura jest super i zakochałem się w niej po uszy :-) ale to pewnie akurat maniaków audi nie dziwi :-) [br]Dopisany: 13 Maj 2010, 22:39_________________________________________________ oczywiscie nic nie sugeruje, probuje tylko wyjasnic ze z racji specyfiki tego auta nie interesowalbym sie autem na ktore chocby cien padal ze mogloby byc mocnej walniete, a palaki to wyraznie sugeruja, do tego dochodzi jeszcze poducha i napinacze pasow. dodałem zdjęcie z wnętrza, poduszka wywalona, poduszka i napinacze wymienione na nówki to co piszesz traktuję jako Twoją dociekliwość a nie coś złego rzeczywiście wystrzelenie pałąków daje powody do myślenia ale skoro nic więcej nie wskazuje na dachowanie czy inne latanie to obstawiam na błąd / złe zachowanie czujek, może samochód wywinął oberka zanim przywalił, wersji pewnie jest wiele ale prawdy już się i tak nie dowiemy ważne jest to że samochód naprawił fachura który sprzedał przez autoauto już masę samochodów rodem z usa i nigdy nie było na niego choćby jednej skargi, zawsze robił samochody na tip top i tylko na oryginalnych częściach (co oczywiście znowu potwierdził serwis audi) pozdro i miłego wieczoru, idę spać bo przede mną jutro masa kilometrów bez dachu nad głową :-) dodam tylko że właśnie założyłem rns-e, w weekend będę ciągnął antenę do navi i kodował całość więc pewnie jeszcze będę prosił o troszkę pomocy jak coś się nie uda za pierwszym razem :-)
OLO_GDA Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 A mozesz zdradzic czemu uwazasz ze masz TiPa ? Dla mnie 6biegow i fwd wyklucza to co piszesz. ..
Diego Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Tajemnicę rozwiąże vin i kody wyp. Będzie jasne co tam siedzi. Jak zapewne już wiesz, multi wymaga innego podejścia niż normalna asb. Więc w twoim interesie jest wiedzieć napewno . Opiekun z komisu to kiepskie źródło informacji. Tak czy inaczej życze bezawaryjnej jazdy i mam nadzieję, że to koniec niespodzianek. ps. zabawne jest, że jakiś czas temu oglądałem to auto i... zrezygnowałem. ps2. działają ci ksenony tak jak powinny ? Spryski, poziomowanie ?
MatteoAlessandro Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Przede wszystkim opisałem moje własne odczucia, pokazałem film, to na prawdę wystarczy. Jak podam vin to możecie go sprawdzić w szczegółach? Do kogo mogę się o to uśmiechnąć? :-) Ksenony działają idealnie, i spryskiwacze i samopoziomowanie, wczoraj sprawdzałem to dokładnie. A kiedy i gdzie oglądałeś ten samochód? Ja go kupiłem 6 dni po tym jak go wystawili do sprzedaży.
OLO_GDA Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 to nie chodzi o wiare. tylko o to jakie skrzynie wogle ISTNIALY . faktycznie nie wiem za duzo o cabrio dlatego dopytuje. Tobie radze polegac na kodach wyposazenia i danych z nr. VIN a nie komus kto sprzedaje Ci auto. bo tak samo twierdzil ze sprzedaje Ci b7 nie wiem gdzie w Cabrio jest wklejka z kodami ale na bank powinna tez byc w ksiazce serwisowej , tam bedzie kod silnika i kod skrzyni . jak to podasz to wszystko nam sie rozjasni... i to naprawde nie moja zla wola. tylko lepiej chyba wiedziec co sie ma. tak czy inacej polecam natychmiastowa wymiane oleju. nie wazne jaka to skrzynia. ja tylko chce zebys wiedzial jak taka skrzynie uzytkowac. a dopytuje dlatego ze to nie chodzi o zadne zamowienei czy nietypowa wersj, tylko o to ze audi nigdy NIE POSIADAŁO 6biegowego TIPtronika z napedem na przod.. juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie: ------- EDIT dzieki temu dowiesz sie takze jaki masz silnik w aucie bo AJL to byl silnik 1.8T do 2002 roku. a do tego ELSA twierdzi ze nigdy nie byl wkladany do Cabrio...wiec chyba jednak masz inny ;/ przpisales to w ksiazki czy dobrales wpis w profilu tylko na podstawie mocy ? takie rzeczy naprawde warto wiedziec. a zadne odczucia i zapewnienia sprzedawcy nie zmienia etgo co jest w kodach auta;]
Flyer Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie: Otoz to Ogladales auto od dolu? Przy skrecaniu i parkowaniu [niska predkosc] nie czujesz takiego terkotania/przeskakiwania kol?
Diego Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Vin tu: http://www.motoverse.com/tools/vin/audi.asp No i na forum, jest troche linkow. Co do ksenonow, bylem ciekaw jak im wyjdzie mieszanie instalacji i sterownika z b6 z lampami i spryskami od b7 Auto pojawilo sie na alledrogo, a ja wlasnie szukalem cabrio.
MatteoAlessandro Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 jeszcze raz chciałem przede wszystkim bardzo podziękować że jesteście pomocni, macie pełną rację że należy w pełni wiedzieć co się ma dzisiaj wszystko sprawdzę zgodnie z waszymi wskazówkami oznaczenie silnika przepisałem po mocy - dzisiaj się wyjaśni czy ma 163 czy 180 czy 5 km :-) poniżej wynik dla vina - ten akurat miałem przy sobie [br]Dopisany: 14 Maj 2010, 10:33_________________________________________________ juz predzej biore pod uwage ze sie okaze ze masz quattro i o tym nie wiesz, niz to ze jakims cudem koncern wyprodukkowal jeden egzemplarz takiej skrzyni specjalnie do tego auta... :gwizdanie: Otoz to Ogladales auto od dolu? Przy skrecaniu i parkowaniu [niska predkosc] nie czujesz takiego terkotania/przeskakiwania kol? niestety jak był na kanale to akurat załatwiałem jakieś podpisy i nie zobaczyłem go od dołu - widział go tylo mechanik od Zasady a co do terkotania to jest, takie lekkie terkotanie przy pełnym skręcie kół ale jak sami widzicie po vinie jest to fwd a nie awd to samo powiedział carfax (pod spodem)
Flyer Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Nie wiem, czy w FWD tez jest "terkotanie", bo kazde Q je ma Auto zagadka krotko mowiac
HiRide Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Nie wiem, czy w FWD tez jest "terkotanie", bo kazde Q je ma Auto zagadka krotko mowiac no wiec ja mam multi naped przod diesel i mam cos takiego jak opisujesz wyzej
MatteoAlessandro Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 I WSZYTKO ODKRYTE: E0A = Akcja specjalna-brak 5RW = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex) 2T1 = Radio z nawigacjĄ wycięcie w tablicy przyrzĄdów lub w Środkowej 8GR = Alternator 8JD = Reflektor ........ halog. z ....... gazowa 2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp. MW9 = Silnik benzynowy 4-cyl. 1,8 l litera kodowa 2K2 = Zderzak wzmocniony SD2 = Deviation permit w/ cover 1j0 201 488 e,has been w/o cover 1j0 201 488 c 1KD = Hamulce tarczowe tył 7AN = Alarm, sygnał back-up 0G7 = aut. skrzynia biegów tiptronic 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego QV8 = Cyfrowy odbiór radiowy 'sirius' 0GN = Instalacja oczyszczania gazow spal. ulev1 J0R = Akumulator 0YM = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 11 U1B = Obudowa prędkoŚciomierza z licznikiem przebiegu obrotomierz 6E3 = Podłokietniki Środkowe CA5 = Obręcz koła ze stopów lekkich 7,5jx17 3LS = Tapicerki drzwi i boków poczta, Q1A = Siedzenia normalne 4UB = Airbag oraz ochrona kolan 1LE = Hamulce tarczowe 288x25mm 7X0 = Bez ultradŹwiękowej sygn.przy parkowaniu 0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435 FM0 = Model podstawowy wers.kombi l VR0 = Without impact protection measures 4A3 = Lewo/prawo 9W0 = Bez instalacji do telefonu samochodowego 6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie, 7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd 8K7 = PrzełĄczanie Świateł do jazdy w dzień z autom. T0L = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,8 l litera kodowa 1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. 9Q2 = Komputer samochodowy 7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach 7S1 = GródŹ przeciwwir.z pojemnikiem 5SG = Lusterko zewnetrzne wypukle str. lewa 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung 9AK = Klimatyzacja elektronicznie regulowana 7P1 = Lendenwirbelstuetze, elektrisch einstellbar fuer lewo i prawo 8Z6 = Chlodnica wody wzmocn. 4K8 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, przód i tył 4GP = Szyba czolowa (klejona, tlumiaca) z ciemnym paskien 5MG = Kierownica drewn. do poduszki bezp. drewno N1F = Tapicerka oparcia i siedzenia skora Silnik 170 KM (125 KW) Reasumując jednak FWD i Tiptronic - to Ci ewenement :-)
OLO_GDA Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Akurat ten kod jest zle tlumaczony i oznacza tylko mozliwosc recznej zmiany biegow i w multi jest taki sam. Wíec ponad kodami masz symbole ,trzy znaki, w jednej lini we wklejcie. Po lewej sílník, po prawej skrzynia. To dopiero rozjasni sprawe... Albo daj foto wklejki.
MatteoAlessandro Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Zgodnie z kodami mój silnik to AMB (170 KM) wyszukiwarka na audiklub mówi że to jest silnik produkowany od 2001 do 2002 r. - kolejne zaskoczenie Jak rozszyfrować skrzynię nie wiem. Szukałem po forum 2 godziny i nie znalazłem nic na temat jak to zrobić. Rozumiem, że kod to HYF.
Bieniek Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Description: Transmission Assembly A.T., CVT/SHIFTLESS, 1.8L (CODE HYF) Czylu multi
OLO_GDA Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Description: Transmission Assembly A.T., CVT/SHIFTLESS, 1.8L (CODE HYF) Czylu multi live is brutal, masz Multitronic. tamten kod co tlumaczyles jest chyba tak wpisany jeszcze z z czasow jak nie bylo multi. niestety nie da sie oszukac tego ze Audi po prostu nie produkowalo aut z FWD w TIPie bo takie skrzynie zakonczyly zywot w b5. w sumie to nic zlego z tego nie wynika dla Ciebie bo wiele osob uzytkuje je bezprobrlemowo, zwlaszcza w benzynie , ale zalecam teraz przesledzenie kilku watkow na ten temat, opisy mozliwych usterek, adatacji itp. a szczegolnie zadbac o olej (i to odpowiedni ) generalnie otworz dzial Napęd i czytaj .. guru od srzyn multi to Bart-S i jego w razie co pytaj jak masz watpliwosci. mam nadzieje ze nalezysz do tych ludzi ktorzy wola wiedziec czym jezdza
MatteoAlessandro Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 super - ponownie bardzo Wam dziękuję za pomoc oczywiście że należę do tych co chcą wiedzieć wszystko w szczegółach a ponadto dbać o to co posiadam muszę w takim razie umówić się na wymianę oleju w skrzyni i wymianę rozrządu - za jednym razem załatwię dwa najważniejsze tematy spadam do czytania działu napęd :-) jeszcze raz wielkie dzięki :-) :good:
Pawlo 2004 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Furka super a watek lepszy niż jakakolwiek telenowela
MatteoAlessandro Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 to jeszcze dorzucę do telenoweli fragment książki obsługi w którym jest opisane jak składać po rozłożeniu pałąki przeciwkapotażowe w sytuacji w której czujka je uruchomiła a nie doszło do żadnego dachowania - czyli samo wysunięcie pałąków jeszcze o niczym nie świadczy fragmenty książki obsługi ad. pałąków przeciwkapotażowych:
OLO_GDA Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 czyli juz wiesz ze pałąki po prostu ktos schowal na miejsce. ale tez nie oznacza to nic strasznego. bardzo mozliwe ze sa uruchamiane przy wystrzale poduszki nawet tak na wszelki wypadek , skoro sa wielorazowego uzytku.. co do silnika to widac na audi klub maja zle dane. silnik ten byl montowany do 2004 roku w sedanach, avantach i cabrio. a w2005 i 06 juz tylko w cabrio. tak mowi ELSA i silnik jest jak najbardziej na swoim miejscu az do konca produkcji B6 cabrio. co do skrzyni to z tym silnikiem wogle nie byl zestawiany naped Quattro ani skrzynia TIPtronic (co z siebie wynika), co jeszcze ciekawsze wyglada na to ze wystepowal on wyłacznie z multitronikiem, nie bylo nawet manuala (mowimy o CAbrio- bo wczesniejsze sedany i kombiaki mialy wybor). gorzej ze tych multi jest 7 odmian w jednym roczniku i nie bardzo wiem czym sie moga roznic. do tego Twoja skrzynia wystepuje tylko i wylacznie w zestawieniu z tym silnikiem. nie wiem na ile wymienne sa poszczegolne multitroniki, ale w razie powaznej awarii to zly znak bo takie zestawienie wyglada na dosyc rzadko spotykane. z pozytwnych rzeczy moze byc to ze ten silnik zostal zestawiony finalnie z multi to znaczy ze jego specyfika odpowiada skrzyni i dobrze znosi uzytkowanie...? nie wiem , knuje ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się