Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy sylwestrowej🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto kilka moich logow statycznych

Logi normalne

Log (0 - 011,003,004) - basic settings

Log (1 - 001,001)

Log (2 - 000)

Log (3 - 004,007,013)

Log (4 - 000,001,003)

Log (5 - 000,003,004) - basic settings

Log (6 - 004,007,023)

Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje

Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km)

Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861

Opublikowano

Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje

Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km)

Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861

logów nie przeglądałem (i pewnie inni czytający Twój temat również) gdyż wkleiłeś je na rapida zamiast np. na http://vaglog.rtnet.pl nikt nie ma zamiaru ściągać cokolwiek a już zwłaszcza logów by je przeglądać.

Co do objawów pracy na podwyższonych obrotach na biegu jałowym i dziwnych wskazaniach temperatury to przyczyną jest pewnie czujnik G62 lub okablowanie do niego idące. Wklej te logi na stronę, do której link Ci podałem i wtedy się zobaczy - na tę stronę właśnie wkleja się surowe logi w formacie csv i tam są konwertowane automatycznie.

Opublikowano

Widze ze nikt sie nie zainteresowam logami

Opublikowano

do sprawdzenia czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 ale proponuję zrobić w ten sposób :

wypnij z niego wtyczkę i wklej najlepiej foto tej wtyczki to napiszę Ci pomiędzy, które piny masz wpiąć rezystor stały o oporności około 270 ohmów - w ten sposób sprawdzisz czy sam czujnik jest walnięty czy zmiana oporności następuje na skutek zwarcia na wiązce idącej z pinów 1 i 3 tego czujnika, ciśnienie doładowania wcale się nie zmienia w trybie BS w grupie 011 więc przypuszczam, że tam będziesz miał coś namieszane - szkoda, że nie zrobiłeś logu dynamicznego tej grupy. Kąt wtrysku w BS poza zakresem skali ale zacznij najpierw od wklejenia tu foty Twojej wtyczki od G62 i zakup sobie taki rezystorek - kosztuje około 50 groszy - jak będzie wreszcie ustalona przyczyna takich wskazań temperatury z G62 to wtedy albo wymienisz czujnik albo przejrzysz wiązkę do niego i wtedy zlogujesz pozostałe parametry jeszcze raz bo obecnie również dawkę paliwa masz wysoką ale na to ma właśnie wpływ takich wskazań temperatury.

Opublikowano

Witam ponownie wymienilem czujnik plynu i zrobilem nowe logi:

Grupa normal

Log (0 - 004,007,013)

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 014,018,023,014,018,023)

Grupa BS

Log (0 - 003)

Log (1 - 000)

Log (2 - 011)

Log (3 - 004)

Logi dynamiczne

Log (0 - 004,008,010)

Log (1 - 004,008,011)

Log (2 - 000,001,003)

Dodatkowo podczas odczytu bledow silnika dostalem

17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

21319 Nie znany kod błędu

zbyt duża oporność

8242 Nie znany kod błędu

magistrala CAN brak sygnału

13111 Nie znany kod błędu

4 Nie znany kod błędu

zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył

Podczas wymiany czujnika zobaczylem ze jedna rurka od podcisnienia jest wypieta to ja wpiolem a to byla ta:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67caa0dbf8bc9520.html

a odlaczona rurka od niej o nr 2 na zdjeciu tym polaczona trojnikiem z nr 1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d01cd940d6e7709.html

Co o tym sadzicie dodam ze autko dale nie ma mocy :(

Opublikowano

Doprowadź podciśnienie od N75 do porządku i wtedy turbo powinno ruszyć bo jak na razie totalny brak reakcji ze strony turbiny

Opublikowano

Przewód, który był odłączony daje podciśnienie do N75, który steruje pracą turbiny. Jeśli po podłączeniu tego przewodu dalej jest problem to musisz posprawdzać wszystkie wężyki czy nie są uszkodzone, dobrze siedzą i przede wszystkim czy są prawidłowo podłączone.

Opublikowano

logi dynamiczne zrobione na trybie awaryjnym, z wężykami zrób porządek jak pisze Pretor, kąt wyprzedzenia wtrysku nadal poza zakresem - maksymalnie opóźniony - wartość 000 w grupie 000 BS - do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu lub korekta położenia pompy wtryskowej.

Opublikowano

Czy ten samochód mial zmieniany rozrzad ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...