sono2020 Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Oto kilka moich logow statycznych Logi normalne Log (0 - 011,003,004) - basic settings Log (1 - 001,001) Log (2 - 000) Log (3 - 004,007,013) Log (4 - 000,001,003) Log (5 - 000,003,004) - basic settings Log (6 - 004,007,023) Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km) Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861
Sztomel Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Dziwny jest odczyt temperatury bo na wskaznikach deski pokazuja normalnie wiec nie wiem ktory czujnik szwankuje Po za tym nie ma mocy jak by turbina nie chodzila a regenerowana byla jakis rok temu (10000km) Zaobserwowalem dziwna prace silnika ktora jest na logach gdy rozgrzewalem silnik na postoju to po odpaleniu mial jakies 1100 obr a gdy temp dochodzila do 80C nagle zlecial do 861 logów nie przeglądałem (i pewnie inni czytający Twój temat również) gdyż wkleiłeś je na rapida zamiast np. na http://vaglog.rtnet.pl nikt nie ma zamiaru ściągać cokolwiek a już zwłaszcza logów by je przeglądać. Co do objawów pracy na podwyższonych obrotach na biegu jałowym i dziwnych wskazaniach temperatury to przyczyną jest pewnie czujnik G62 lub okablowanie do niego idące. Wklej te logi na stronę, do której link Ci podałem i wtedy się zobaczy - na tę stronę właśnie wkleja się surowe logi w formacie csv i tam są konwertowane automatycznie.
sono2020 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Widze ze nikt sie nie zainteresowam logami
Sztomel Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 do sprawdzenia czujnik temperatury płynu chłodzącego G62 ale proponuję zrobić w ten sposób : wypnij z niego wtyczkę i wklej najlepiej foto tej wtyczki to napiszę Ci pomiędzy, które piny masz wpiąć rezystor stały o oporności około 270 ohmów - w ten sposób sprawdzisz czy sam czujnik jest walnięty czy zmiana oporności następuje na skutek zwarcia na wiązce idącej z pinów 1 i 3 tego czujnika, ciśnienie doładowania wcale się nie zmienia w trybie BS w grupie 011 więc przypuszczam, że tam będziesz miał coś namieszane - szkoda, że nie zrobiłeś logu dynamicznego tej grupy. Kąt wtrysku w BS poza zakresem skali ale zacznij najpierw od wklejenia tu foty Twojej wtyczki od G62 i zakup sobie taki rezystorek - kosztuje około 50 groszy - jak będzie wreszcie ustalona przyczyna takich wskazań temperatury z G62 to wtedy albo wymienisz czujnik albo przejrzysz wiązkę do niego i wtedy zlogujesz pozostałe parametry jeszcze raz bo obecnie również dawkę paliwa masz wysoką ale na to ma właśnie wpływ takich wskazań temperatury.
sono2020 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Witam ponownie wymienilem czujnik plynu i zrobilem nowe logi: Grupa normal Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023,014,018,023) Grupa BS Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Logi dynamiczne Log (0 - 004,008,010) Log (1 - 004,008,011) Log (2 - 000,001,003) Dodatkowo podczas odczytu bledow silnika dostalem 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 21319 Nie znany kod błędu zbyt duża oporność 8242 Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału 13111 Nie znany kod błędu 4 Nie znany kod błędu zbyt długi czas opadania ciśnienia - tył Podczas wymiany czujnika zobaczylem ze jedna rurka od podcisnienia jest wypieta to ja wpiolem a to byla ta: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67caa0dbf8bc9520.html a odlaczona rurka od niej o nr 2 na zdjeciu tym polaczona trojnikiem z nr 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d01cd940d6e7709.html Co o tym sadzicie dodam ze autko dale nie ma mocy
a4dg Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Doprowadź podciśnienie od N75 do porządku i wtedy turbo powinno ruszyć bo jak na razie totalny brak reakcji ze strony turbiny
Pretor Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Przewód, który był odłączony daje podciśnienie do N75, który steruje pracą turbiny. Jeśli po podłączeniu tego przewodu dalej jest problem to musisz posprawdzać wszystkie wężyki czy nie są uszkodzone, dobrze siedzą i przede wszystkim czy są prawidłowo podłączone.
Sztomel Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 logi dynamiczne zrobione na trybie awaryjnym, z wężykami zrób porządek jak pisze Pretor, kąt wyprzedzenia wtrysku nadal poza zakresem - maksymalnie opóźniony - wartość 000 w grupie 000 BS - do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu lub korekta położenia pompy wtryskowej.
przemik Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Czy ten samochód mial zmieniany rozrzad ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się