Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Słabe odpalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów

Mam następujący problem. Zauważyłem że ostatnio słabo odpala zarówno na zimnym i ciepłym silniku.Dawniej odpalał od pierwszego kopa a teraz musi przekręcic kilka razy. Kąt wtrysku był ustawiony świece wymienione.Może to być złe paliwo.Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Może pasek przeskoczył o ząbek,

a kąt wtrysku sprawdzałeś na VAGu?

To że kąt ustawiony, nie znaczy że dobrze.

Filtr paliwa od razu wymień.

Pozdro

Opublikowano

Zauważyłem że ostatnio słabo odpala zarówno na zimnym i ciepłym silniku.

pisałeś, że kąt wtrysku został ustawiony prawidłowo a czy sam go ustawiałeś czy robił to mechanik i tak Ci powiedział, po drugie - czy przed wymianą paska rozrządu też kijowo odpalał na ciepłym silniku ?

Opublikowano

Może to być złe paliwo.Proszę o pomoc.

To stwierdzenie czy pytanie? Lałeś jakieś niepewne paliwo? Jeśli tak to jak kolega wyżej napisał możesz wymienić od razu filtr paliwa.

Opublikowano

miałem przez ok rok problem podobny(po wymianie rozrządu-przed też) szedłem rano do garażu po auto i w myślach obstawiałem odpali od kopa dziś czy może po 5sekundach a może przy drugim kręceniu... palił tak różnie że nie byłem w stanie przewidzieć tego!!!i nic nie pomagało -grzanie świeczek t2-3 razy też nie, dodatki do paliwa też nie, nowe świeczki, filtr paliwa, powietrza i nic -nieprzewidywalny-, ale na ciepłym strzał i chodzi! pojechałem do mechanika zapiął VAGa przejechaliśmy się diagnoza jedna- mechanik przy robieniu rozrządu nie uztawił dobrze kąta wtrysku!!! 100zł mnie to kosztowało ale teraz niektórzy się dziwią jak 14letni diesel morze palić nie obracając wałem 360 stopni :gwizdanie:

[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 21:42_________________________________________________do tego zapomniałem napisać że jak opowiedziałem że jeźdzłem tak rok to stwierdził że miałem więcej szczęścia niż rozumu(nie sprawdzając tego wcześniej) że mi dziur w tłokach nie wypaliło!!!

Opublikowano

z tego co mi wiadomo ustawia się po wymianie rozrządu także dawkę paliwa na pompie :mysli:

Opublikowano

z tego co mi wiadomo ustawia się po wymianie rozrządu także dawkę paliwa na pompie :mysli:

W jakim celu? Przeciez w czasie wymiany ruszasz tylko samo koło pompy a nie nastawnik.

Opublikowano

z tego co mi wiadomo ustawia się po wymianie rozrządu także dawkę paliwa na pompie :mysli:

W jakim celu? Przeciez w czasie wymiany ruszasz tylko samo koło pompy a nie nastawnik.

właśnie sam byłem w szoku jak mi chłopaki z Dynosoftu tak powiedzieli :wink4:
Opublikowano

Może chodzi o silniki PD ale tam się ustawia kąt synchronizacji a nie dawkę.

Opublikowano

Może chodzi o silniki PD ale tam się ustawia kąt synchronizacji a nie dawkę.

nie nie chodziło o PD tylko o silniki na pompie wtryskowej bo to w moim akurat było :)
Opublikowano

To nie wiem po co. Chyba ze z VAGa wynikało ze miałeś wczesniej żle ustawioną.

Opublikowano

To nie wiem po co. Chyba ze z VAGa wynikało ze miałeś wczesniej żle ustawioną.

oczywiście z zapiętym VAGiem i faktycznie miałem źle ustawioną... ale gdy zapytałem dlaczego to dostałem tylko pytaniem czy nie wymieniałem niedawno rozrządu :mysli:
Opublikowano

To chyba jakis artysta musialby to robic zeby w czasie wymiana grzebac z dawka

Opublikowano

To chyba jakis artysta musialby to robic zeby w czasie wymiana grzebac z dawka

może jeszcze ktoś przede mną bo ostatnią wymianę rozrządu przeprowadziłem własnoręcznie a jeszcze poprzednią rękami mechanika :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...