Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Eibach pro kit -30 a amortyzatory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie czy do sprężyn Eibach pro kit -30/-30 potrzebne są amortyzatory o obniżonym skoku ? Chciałem Kayaby Ultra SR ale aktualnie nie mogę ich nigdzie zdobyć :confused4: proszę o spradzone opinie i porady :)

Opublikowano

zamontuj sobie sachs adventage w cenie do 260zł za sztukę i będzie lepiej niz malina

Opublikowano

zamontuj sobie sachs adventage w cenie do 260zł za sztukę i będzie lepiej niz malina

Malina to mało powiedziane, będzie miodzio :>

P.S. Ale kolega ma rację :good:

Opublikowano

obecnie też wałkuje ten temat to, że sprężyny eibacha to dobry i łatwy wybór każdy wie :wink4:

ale z amorami jest już gorzej, tyle opinii ile znawców

ogólnie wszystko kręci się wokół bilstein B6, sachs adventage, Kayaby Ultra SR i co tu wybrać? :wallbash:

chyba trzeba zacząć testować na własnej skórze, właściwie to furze :gwizdanie:

Opublikowano

obecnie też wałkuje ten temat to, że sprężyny eibacha to dobry i łatwy wybór każdy wie :wink4:

ale z amorami jest już gorzej, tyle opinii ile znawców

ogólnie wszystko kręci się wokół bilstein B6, sachs adventage, Kayaby Ultra SR i co tu wybrać? :wallbash:

chyba trzeba zacząć testować na własnej skórze, właściwie to furze :gwizdanie:

No tak ale jak tu przetestować samemu pare modeli a tak jak mówisz, tfu.. piszesz tak byłoby najlepiej

Opublikowano

b6 odpuść sobie jak już to tylko wyłącznie b8 do eibacha -30mm

ja te szlaki już przetarłem

Opublikowano

a jeśli chodzi o sachs advantage to które by pasowały bo widzę że są różne ? Najlepiej jakby ktoś numery producenta podał, samochód to : Audi A4 Avant 1997 2,4 165PS ALF, napęd na przednią oś, skrzynia biegów manualna nr VIN WAUZZZ8DZWA094880 , no chyba że ktoś może załatwić kayaby ultra sr to by było idealnie.

Opublikowano

ja jezdze od ponad roku na springach Eibach, a do tego z przodu mam amorki Monroe, a z tylu Sachs i jak narazie wszystko gra. ale gdybym mial teraz wybierac wybral bym amorki ze skroconym skokiem :wink4:

Opublikowano

A amorki od MTS-a zgrały by się z tymi springami?? To pytanie czysto teoretyczne... Co o tym myślicie?

MTS-y nie są złe i mają gwarancję na dwa lata bez limitu kilometrów.

Ja jestem bardzo zadowolony a mam obniżenie 40/60mm.

Opublikowano

Ja mam amortyzatory kayaba Excel-g i jest dosyć komfortowo, jak dla mnie za komfortowo no ale nie mogłem zdobyć ultra sr, choć samochód trzyma się drogi bardzo dobrze a jeżdżę półsportowo :) mam porównanie ze sportowo zestrojoną hondą Civic ( ufo) i tam jest w porównaniu z tym co ja mam beton !

Opublikowano

Odświeżę trochę kotleta gdyż nie mogłem wyciągnąć jednoznacznych wniosków.

U mnie jest obecnie 1BA ze sprawnością amorków z przodu 67/68 i tył 77/78(tutaj też nowe odboje). Koza niesamowita a jak zawieje mocniej na 15-tkach w zimie robi się nieciekawie.

Doradźcie czy:

1) Uzbierać całą sumę i władować komplet 4 nowe amorki + komplet sprężyn

2) Dać tylko na przód nowe amorki, tył jest w miarę nowy z odbojami i osłonami i tak go zostawić

3) Zostawić obecne amorki i zakładać sprężyny

Opublikowano

Powiem Ci co doświadczyłem na moim przykładzie: Też miałem 1BA i sprawność mniej więcej się zgadza :naughty:. Pozostaje tylko kwestia Twoich amorków. Tył masz już wymieniane niedawno? Jeśli tak to jakie tam masz i ile km przejechałeś? Przód ori amorki? Ja miałem całość ori i przy przebiegu 210tk zdecydowałem się na wymianę. Udało mi się okazyjnie kupić najpierw 4 springi eibacha pro kit za 350zł prawie nówki. Potem kupiłem na allegro 2 amorki przednie bilsteina za 200zł bo gość sprzedał auto a to mu zalegało, oczywiście nówki w kartonie. Następnie dokupiłem tylne bilsteiny bo tył zaczął mi uciekać w zakrętach. Powiem tak teraz jestem zadowolony z takiego zestawu ale jak będę miał następnym razem wymieniać amorki to może jednak pójdę trochę bardziej w prowadzenie. Jak na dzień dzisiejszy wolę aby zostały resztki komfortu.

Możesz to zrobić na raty, możesz też zainwestować w gwint :naughty:

Wszystko zależy od tego czego oczekujesz i co chcesz uzyskać. Pamiętaj że masz q i żwawy silniczek więc tył całkiem inny do Ciebie :decayed: Acha i skoro masz takie autko (S4) to powiedz mi jak to możliwe że masz 1BA i fele 15" :mysli: chyba że opis nieprawdziwy :gwizdanie:

Opublikowano

Opis tyczy się drugiego, tdi na 15-tkach w wersji 1BA.

Opublikowano

Opis tyczy się drugiego, tdi na 15-tkach w wersji 1BA.

To wiele wyjaśnia :decayed: Ja napisałem Ci jak to było ze mną a Ty zrobisz jak uważasz. Poczekaj to może jeszcze ktoś Ci coś zasugeruje :good:

Opublikowano

Zastanawiam się nad tymi sprężynami (Eibach Pro Kit), ale na razie na ori amory, z czasem może wymienię amory. Na wstępie zaznaczę, że zależy mi na wyglądzie i komforcie. Czy auto rzeczywiście się obniży o te 30 mm na ori amorach? Komfort jazdy spadnie, czy wzrośnie i o ile?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...