ibiks Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Witam Ojciec walczył z tym problem w aucie już z 2 lata. Teraz ja muszę się tym zająć. 2 lata temu była zmienia uszczelka pod głowicą plus głowica była docierana. Do tego pierścienie były wymieniane. Po kilku miesiącach pękł jakiś wężyk w układzie i silnik się troszkę przegrzał więc problem od nowa powrócił. Jakieś 2 miesiące temu wymieniliśmy jeszcze raz pierścienie i nic to nie pomogło.Mechanik powiedział, że z olejem to teraz na pewno problem leży gdzieś indziej. Ostatnio stwierdził, że odma jest cała w oleju i że tak nie powinno być. Ktoś ma jakieś pomysły za co się można teraz zabrać, co mogłoby pomóc? Dodam, że bierze go z litre na 1000km Obecnie mam zalany Castrol Magnatec. Nie ma żadnych wycieków oraz nie zauważyłem, żeby dymił. BTW zna może ktoś jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Rzeszowa, któremu można by było powierzyć audi? Z góry dzięki za jakiekolwiek sugestie
maniek598 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 kup drugi silnik . koledzy z forum sprzedawali po 600 zł
Dev Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 nie ma cudów gdzies ten olej musi spier....ć :confused4: usczelnienia na zaworach rozumiem że były wymieniane :mysli:
blazal Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Też pomyślałem o uszczelniaczach na zaworach. Wtedy chyba nawet specjalnie nie musi dymić na niebiesko. A dymi po przegazowaniu naciepłym silniku ?
M_ILES Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Heheh, odwieczny problem Audi... Uszczelniacz walu korbowego, najcichszy wrog silnikow Bosch Motronic, Audi... Zrobiony ze zbyt slabego i malo odpornego na zuzycie materialu. Szczegolnie tylny, nie widac wyciekow, a olej wyciskany jest tylko przy jezdzie powyzej 3tys obrotow. Olej ten skapuje powolutku na skrzynie oraz elementy zawieszenia. Wymiana to koszmar - trzeba zwalic skrzynie, sprzeglo, itd., uff kazdy w takim przypadku sprzedaje auto...zamiast sie z tym uzerac Jedna z glownych przyczyn jest wlasnie zapchana odma, oraz uzupelnianie ponad MAX poziom oleju, cisnienie wzrasta i buch... Co myslicie?
ibiks Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Opublikowano 19 Maja 2010 Dzisiaj byłem u innego mechanika. Przy mnie ściągnął tą "rure" od odmy do przepływki i co się okazało to od strony odmy lekko wilgotna a przy przepływce sucha. Nic więcej przy tym nie robiliśmy. Dodatkowo zauważyłem że zaczął mi dość mocno dymic:/ Ale raczej na biało Uszczelniacze też były wymieniane
syczylyjczyk Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Mój też bierze podobnie ,wezmę się to dopiero w sierpniu ale wycieków z okolic skrzyni nie ma,jest sucho.Na pewno uszczelniacze i odpowietrzenie do wymiany,ciśnienie sprężania po 14at. Jak na ok200tys uważam za przyzwoite.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się