carlsten Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Witam! A więc objawy są takie: silnik bierze olej, ma niesamowitego muła pow. 120km/h lub 3.5tys. obrotów(nie pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie), śmierdzi sadzą czy olejem, jak się przygazuje 4-5tys. rpm to na asfalcie robi się czarny mazisty osad(olej), w układzie dolorowym(węże) jest olej, intercooler jest czarny z przodu. Nie mam vag'a Przebieg około 220-240tys. Podejżewam a nawet jestem w 90% pewny, że puszcza turbina. Da się wymienić jakoś uszczelki w niej czy coś(samemu) czy tylko wymiana/regeneracja?
dzygit Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 witam czas na turbo wymienic i sprawdz przeplywomiesz
carlsten Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Przepływomierz czysty...[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 10:51_________________________________________________Czyli turbo wymienić na nowe czy regenerowane? Jak to w kosztach się przedstawia? A nie da rady samemu jakoś tego ogarnąć? Kupić części, powymieniać i do tego uszczelki?
sołtys85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Dostęp do czesci dobrej jakości mega trudny prawie niemożliwy. Z tego co ludzie pisali na forum to najrozsądniejsza firma polecana to turbojulita z wrocławia. Jeszcze jest jakaś firma z białegostoku ale nie pamiętam dokłądnie to miałbyś bliżej ale czy lepiej to nie wiem. Dobrze jest oddać do regeneracji tam gdzie zrobią kompleksowo bo w razie gwarancji nie mają powodu zrzucic winy na zły montaz. Z tego co pamiętam to w białymstoku mieli dużo reklamacji ale nie robią z nimi problemu od ręki poprawiają to co spaprzą. Cany takich operacji 1-1,5tyś PLN
Gość DiM Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 NIE!!! NIE TURBOJULITA... Mi padło turbo w akn i złożyli mi turbo z nowym walkiem, i co? Muł...powiedzieli mi że przepływómierz(przed wymiana było ok) pojechałem kupić nowy przepływómierz, i nic, pojechałem do nich drugi raz(110km) i nadal nic nie pomogli, po 2 tygodniach jeżdżęnią od mechanika do mechanika pojechałem 3 raz.. Opierdolilem ich i przełożyli jeszcze raz turbo i auto odżyło...jak zobaczyłem to niby nowe turbo które wyciągli wyglądało jak po przejechaniu miliona kilometrów, Kojego polecam firmę turbosprężarki - Borowa koło Wrocławia...szybko i na temat.. A to że Ci bierze olej to napewno turbo
sowa73 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 ciekawi mnie dlaczego intercooler jest ;z przodu czarny' czyżby od oleju [bynajmniej ja tak to odczytałem]- bo wtedy wyszło by na to że masz nieszczelny intercooler tzn dziurawy i dlatego też nie ma auto mocy,u mnie jak padła turbina to za mną jak jechałem było pełno dymu i na 500km musiałem dolać litr oleju,ale nie odczułem jakiegoś spadku mocy i autem normalnie mogłem wyprzedzać i z osiągnięciem prędkości 150-170 nie miałem problemu
carlsten Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Prędkość 140 to max i to z bólem... To jednak muszę regenerować
dejf Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Sprawdz najpierw czy wirnik turbiny nie ma luzów wzdłużnych
dzygit Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 :hi:witam no i po prawdzie mam audi 1,9 tdi afn przebiek 215tys zaczela slabnac osiagi do 130 i koniec , walila olejem , wiedz wymontowalem turbo i do regeneracji kolo szczecinka jest miejscowosc Jelenino firma TURBO-EXSPRES 3 godziny czekalem i po zamontowaniu nieten motor idzie jak brzytwa jesli chcecie telefon lub mail piszcie podam :hi:
Sztomel Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 carlsten, jeśli masz możliwość to zamieść tutaj logi dynamiczne, zobaczymy czy i jak turbo pompuje bo wymiana to prosta sprawa ale kosztowna lecz przyczyna może być zgoła inna. Wcale bym się nie zdziwił gdy wymienisz turbo a spożycie oleju nie ulegnie zmianie.
carlsten Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 No niestety nie mam vag'a więc nie mam jak sprawdzić. Olej bierze jak dziki. Wiem, że jest temat dot. interface vag i jest tam wszystko pięknie wyjaśnione ale jeśli byłby ktoś tak miły i podesłał mi link z allegro do jakiegoś jednego z tańszych a nawet i najtańszych kabli, którymi będzie można sprawdzić najważniejsze rzeczy byłbym wdzięczny
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 NIE!!! NIE TURBOJULITA... Mi padło turbo w akn i złożyli mi turbo z nowym walkiem, i co? Muł...powiedzieli mi że przepływómierz(przed wymiana było ok) pojechałem kupić nowy przepływómierz, i nic, pojechałem do nich drugi raz(110km) i nadal nic nie pomogli, po 2 tygodniach jeżdżęnią od mechanika do mechanika pojechałem 3 raz.. Opierdolilem ich i przełożyli jeszcze raz turbo i auto odżyło...jak zobaczyłem to niby nowe turbo które wyciągli wyglądało jak po przejechaniu miliona kilometrów, Kojego polecam firmę turbosprężarki - Borowa koło Wrocławia...szybko i na temat.. A to że Ci bierze olej to napewno turbo Nie wazne jest jak i za ile. Wazne jest na czym robią. Widze ze nikt nie ma zielonego pojęcia na czym smiga. A większość pewnie ma po regeneracji chinole co moze rok dadzą rade. Niestety. Częsci ori do turbin nie romi nikt na swiecie. Po 2 turbin VNT sie nie regeneruje. Czyli ze zmienną geometrią. Ale jest 1 firma na Swiecie co ma akredytacje od Garatta i robi częsci na ich taśmach. Nazywa się Melett. I jak będziesz szukał firmy co robi regeneracje i zapytaj na jakich częsciach robią. Jak powiedząze na ori to ich wysmiej i powiec ze takich nie ma. Jak powiedzą ze na melecie to mozesz z nimi gadać. A i melett zazwyczaj daje na części 2 lata. Tak ze na turbinie po regeneracji na ich częsciach powinieneś mieć2 lata gwarancji. Firma pochodzi z UK ale mają przedstawicieli w Polsce i też mają polskąstronke w necie. Możesz sobie taki zestaw u nich zamówić by mieć pewność. Tyko pózniej musisz gdzieś wirnik wyważyc. Pozdro ZC
carlsten Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 Panowie, a co jeśli by rozejrzeć się za używaną turbiną? Jest sens się pchać w niepewne?
Sztomel Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 tutaj zdania są podzielone, wolałbym szukać używki w dobrym stanie niż regenerowaną na chińskich podzespołach.
jnx Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 to samo słyszałem od kolegi który pracuje przy regeneracji turbin. Dobry anglik i przelata o wiele więcej niż zregenerowana na kiepskich podzespołach. A na dobrych podzespołach się nie opłaca bo kosztuje zbyt dużo chyba że masz turbo jakieś które ciężko znaleźć w dobrym stanie.
_Solar_ Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 z AWX zakładaj turbo na przyszłośc moze sie przydac
carlsten Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 Tylko i wyłącznie z AFN. Nie będzie, żadnych modów
audi.wielun Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 z AWX zakładaj turbo na przyszłośc moze sie przydac Przy wyplutym turbo założył bym od AWX.
jnx Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 to jeśli chcesz AFN to ja mam do sprzedania swoją... oryginalny przebieg 214tys km, turbo w bdb stanie. jak coś to pisz na PW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się