kenijczyk30 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 witam mam taki problem: dostała mi się woda od strony kierowcy i pasażera za nim i został zalany moduł komfortu zanim wymieniłem moduł padły też przednie wycieraczki - bardzo zwolniły aż się zatrzymały teraz gdy je uruchamiam startują ale zaraz stają; moduł komfortu wymieniłem i zgodnie z waszymi postami uznałem , że to problem zatartych wycieraczek - mechanik rozebrał cały mechanizm i okazało się, że jest sprawny, a problem jest w tym, że nie dochodzi jakieś napięcie sterujące czy w moim audi a4 2004r jest pod kierownicą jakiś przekaźnik, który też mógł zostać zalany???
rusektdi Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Odpowie ktos na ten watek bo mam taki sam problem...
wrclaguna Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Prosssze bardzo http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=42514.0
Michal_777 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Wycieraczkami steruje moduł mce, znajduje się pod deską po lewej stronie i całkiem śmiało mogło go zalać. Sprawdź może na początek wszystkie bezpieczniki może tylko jest spalony... Tu masz dokładną lokalizację tego modułu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 1
wlp2002 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Witam . Podpinam się pod ten wątek bo nie znalazłem odpowiedzi na problem z moimi wycieraczkami. Samochód Audi A4 B6 AVJ. 1. Wycieraczki chodziły, ale po jakimś czasie zatrzymały się na środku, z tym że po chwili znowu ruszyły same i tak kilka razy lecz do czasu kiedy zatrzymały się na AMEN i ani w jedna ani w drugą. 2.Oczywiście pierwsze co zatarte trzpienie...po wykręceniu okazuję się, że idealnie pracują. 3.Silniczek wyjęty, otworzony - w środku idealnie bez widocznych uszkodzeń-podłączony do zasilania zewnętrznego działa na każdym biegu. 4.Manetka przy kierownicy sprawdzona Vagiem moduł komfortu widzi każdy sygnał na wyjściu. 5.Na cztero-pionwej kostce jest tylko jedno stałe napięcie na drugim pinie od półokrągłej części kostki pierwszy to masa wg.mnie.Na pozostałych nie pojawia się żadne napięcie przy zmianie pozycji manetki. 6.Vag pokazuje bład czasowego wyłącznika wycieraczek nie pamietam numeru i nie idzie go skasować. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 953 549 F Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308 Software Coding: 00012 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 37-00 - Faulty Moduł komfortu 8E0959433AG Pytania: 1.Czy sygnały wychodzące z modułu idzie przez jakiś przekaźnik, jak tak gdzie on jest w tym modelu. 2.Czy możliwe jest że padnięty jest moduł komfortu skoro Vag widzi sygnały. 3.Ewentualnie gdzie jest umiejscowiony ten wyłącznik czasowy wycieraczki. Koledzy pomóżcie bo na ten moment zrobiłem sobie osobny obwód z wyłącznikiem na drugim biegu żeby móc przetrzeć szyby:shock3: ale takie druciarstwo na audi nie PRZYSTOI.
admin20 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 kolego wycieraczki Ci się zatarły. wyjmuj mechanizm bo spalisz silniczek. przerabiałem to w b6, aluminiowe tuleje w które wchodzi sworzeń od wycieraczek się utleniają i po pewnym czasie wycieraczki spowalniają a po tym w ogóle się zatrzymują. jak znajdę mój stary mechanizm to dodam instrukcję jak je naprawić, chyba że już jest na forum.
wladi Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Wycieraczkami steruje moduł mce, znajduje się pod deską po lewej stronie i całkiem śmiało mogło go zalać. Sprawdź może na początek wszystkie bezpieczniki może tylko jest spalony...Tu masz dokładną lokalizację tego modułu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 Tak jak kolega napisał możliwe że moduł MCE, ostatnio koleżance też zalało wnętrze auto bo były źle założone gumy pod maską. Była u mechanika lecz oni powiedzieli jej tylko że moduł nawet nie wiedzieli jaki tylko z kompa z czytali numer, więc kazałem jej kupić na alledrogo założyłem i wszystko śmiga jak powinno. VCDS prawdę powie:wink:
wlp2002 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Skłaniam się coraz bardziej ku modułowi centralnej elektryki. Jutro będą sprawdzone wyjścia - otrzymałem schematy elektryki więc jutro diagnoza tego modułu. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. O postępach lub ich brakach powiadomię. A więc: Sprawdziłem moduł centralnej elektryki o numerze 8E0907279C- zasilanie silników wycieraczek z niego wychodzi (zgadza się gdyż tył działa), natomiast na kablach które sterują pierwszym i drugim biegiem nie pojawia się nic. Oznaczałoby to ze moduł jest gdzieś uszkodzony. Czy jeśli zastapię wersję C wersją z literką B czyli HIGH bedzie to działać czy będę musiał coś adaptować Vagiem.Gdyż przymierzam sie do zakupu. pozdrawiam ---------- Post dopisany 26-09-2012 at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 16:55 ---------- Sukces:) Rozwiązaniem problemu była wymiana modułu centralnej elektryki mimo że zakupiony był z literką "B" działa wszystko jak trzeba Ten nowy ma ustawione światła pozycyjne wraz z zapłonem i jakby leciutko przyspieszone kierunkowskazy ale grunt ze wszystko działa. Uważam temat za zamknięty jeśli chodzi o moje wycieraczki. pozdrawiam
Nesinho Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Witam, Podzielę się z wami moim problem z wycieraczkami w moim audi b6 a przede wszystkim jak rozwiązałem problem. Zaczęło się od zapieczonych trzpieni. Rozbiórka , przesmarowanie działały. Po okresie ok.pół roku co zbiegło się z wymianą przednich żarówek d1s na bosmy z allegro 6000k. Wycieraczki w okresie dużych ulew na ruch manetką nie odpowiadały. W inne dni pomagało chwycenie za pióro i pociągnięcie ich gwałtownie do siebie.Na różnych forach były też przypadki , ze możliwie te żarówki d1s<chiny>źle wpływają na silnik wycieraczek. Cóż postanowiłem nabyć używany silnik wycieraczek i go podmienić. W trakcie rozbierania wycieraczek okazało się że kupiłem wersje angielską,która kompletnie nie pasuje do wersji europejskiej. Żyłem nadzieją że ewentualnie z 2 zrobię jeden:D. Mając dwa silniki po otwarciu kopułki plastikowej zacząłem je porównywać. Dodam że ten angielski w ogóle nie działał, jedynie ruszył raz na max.biegu wycieraczek. Pozostał mi mój. W trakcie porównywania eureka jedna ze szczotek w silniku są trzy była na tyle odgięta że nie stykała się z silnikiem. Delikatnie odgiąłem ją do pierwotnego miejsca złożyłem podpiąłem kostkę i działa do dziś. U mnie nie wiem jaki cudem ale odgięła się jedna ze szczotek to powodowało że wycieraczki raz chwytały raz nie. Problem chińskich żarówek bosma obalony. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się