SoMeS Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte pierwsze słyszę jeżeli nie działa Ci tempomat to opcji za wiele nie ma... albo nie podpiąłeś czujnika prędkości ale to wówczas nie działałby Ci prędkościomierz.. albo przyczyna leży w czujniku pod pedałem hamulca.. w nic innego ingerencji przy swapie być nie powinno chyba że coś namieszałeś
Młodzik Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Nikt nie wspomniał o przekodowaniu sterownika z automatu na manual a to ważna sprawa,(teraz to już jeździ) mam rówież pytanie po zmianie skrzyni nie działa mi tempomat, jak to rozwiązać aby wsio latało? sory że dokuczam ale w aucie muszę mieć wszystko dopięte pierwsze słyszę jeżeli nie działa Ci tempomat to opcji za wiele nie ma... albo nie podpiąłeś czujnika prędkości ale to wówczas nie działałby Ci prędkościomierz.. albo przyczyna leży w czujniku pod pedałem hamulca.. w nic innego ingerencji przy swapie być nie powinno chyba że coś namieszałeś w ecu można przestawić skrzynie automatyczną na manualną (różnią sie przedewszystkim dawką startową) ale jeśli ktoś tego nie zrobi to nic sie nie stanie
markus85 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Stać się nie stanie, jasna sprawa ale auto znacznie lepiej jeździ po zmianie, ciągnie od dołu.
SoMeS Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Stać się nie stanie, jasna sprawa ale auto znacznie lepiej jeździ po zmianie, ciągnie od dołu. przy mojej suszarce to nawet jak podłączę kompresor pod pompe wtryskową to szybciej nie zacznie ciągnąć inna sprawa że co mają dawki startowe do poprawy krzywej momentu obrotowego?
Młodzik Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Stać się nie stanie, jasna sprawa ale auto znacznie lepiej jeździ po zmianie, ciągnie od dołu. przy mojej suszarce to nawet jak podłączę kompresor pod pompe wtryskową to szybciej nie zacznie ciągnąć inna sprawa że co mają dawki startowe do poprawy krzywej momentu obrotowego? no i znów sie z Tobą zgadzam somes krzywej momentu nie zmienisz, a z dawką startową o to chodzi że w manualnej skrzyni masz sprzęgło dwumasowe i żeby go nie zrywać masz słabszą dawkę startową żeby wpierw rozrusznik rozpędził koło zamachowe a tym samym dwumasa. a w automacie jest odwrotnie
markus85 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nie zgodzę się, ewidentie jest poprawa, nie ma magicznego 2500tys. i odpychania turbiny tylko równo wstaje od dołu, dobra nie ważne, moja sugestia kto chce niech i tak jeździ,
gregjag Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam. A jak przeprogramować ECU z automatu na manual. U kolegi przełożyli skrzynie w A4 2.5TDI AFB i coś nie hallo powyżej 2,5 tysiąca nie chce ciągnąć. ECU na pewno nie jest przeprogramowany.
daffi0808 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 a orientujecie się jak ta przekładka wygląda w audi a4 b6? Jak ją odpalić? jak podpiąć licznik
Młodzik Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 a orientujecie się jak ta przekładka wygląda w audi a4 b6? Jak ją odpalić? jak podpiąć licznik robiłem taką samą przekładkę w a6 2.5 tdi więc w b6 też bym sie podjął takiej przekładki chociaż nigdy tego nie robiłem, jedyne problemy to elektryka ale w Elsie na pewno są ładnie opisane wszystkie różnice miedzy automatem a manualem.
michas28 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 chce wstawić manuala do AFN i mam pytanie odnosnie sanek trzeba je zmieniac czy mogą zostać te same i tylko łapy wystarczy wstawić od manuala
Młodzik Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 chce wstawić manuala do AFN i mam pytanie odnosnie sanek trzeba je zmieniac czy mogą zostać te same i tylko łapy wystarczy wstawić od manuala z lewej strony (z tego co dobrze pamiętam) do łapy trzeba dospawać kawałem kontownika. a co do poduszek to są te same
michas28 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 sanki od manuala mam kupione wiec wymienie zostaje mi tylko dokupić kasete ( wybierak)zmiany biegów i przewód od pompki sprzęgła do wysprzęglika i brać sie za robotę
Młodzik Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 sanki od manuala mam kupione wiec wymienie zostaje mi tylko dokupić kasete ( wybierak)zmiany biegów i przewód od pompki sprzęgła do wysprzęglika i brać sie za robotę szkada że nie kupiłeś wszystkiego od jednego auta byś miał mniej zabawy no jeśli chodzi o wężyk do wysprzęglika to będziesz mieć problem, aha a od anglika nie pasuje (ale na siłe założysz)
markus85 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać. PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra.
Młodzik Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać. PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra. czyli łapa od 2.5tdi załatwia sprawę z kontownikiem? nie wiedziałem o tym niepotrzebnie się męczyłem
Kabar Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Chętnie zobaczyłbym temat o przekładce ale w drugą stronę. Z manuala na automat
Młodzik Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 w tą strone jest duży problem bo trzeba położyć na nowo elektryke.
markus85 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać. PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra. czyli łapa od 2.5tdi załatwia sprawę z kontownikiem? nie wiedziałem o tym niepotrzebnie się męczyłem Załatwi, idealnie pasuje bez jakich kolwiek przeróbek.
Młodzik Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Nie baw się w kątownik, łapę od V6 wyrwiesz za 60-80zł a masz wszystko zgrane i nic nie widać że coś tworzone.Zwróć uwagę jakie masz końcówki na przewodzie do pompki wysprzęglika, ja nie zwróciłem i później musiałem przerabiać. PS. co do mojego pytania o tempomat, trzeba jeszcze czujnik sprzęgła aby zaczął działać. Wsio gra. czyli łapa od 2.5tdi załatwia sprawę z kontownikiem? nie wiedziałem o tym niepotrzebnie się męczyłem Załatwi, idealnie pasuje bez jakich kolwiek przeróbek. kurde szkoda że wcześniej o tym niewiedziałem
michas28 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 nikt jeszcze nie wspomniał o łożysku igiełkowym, które siedzi w wale. następna rzecz pedały od anglika są inne w
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się