audia4a4 Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Witam W moim Avancie 2.0 gdy odpale silnik to silnik dostaje drgań, jest to odczuwalne w całym aucie ,nawet jak silnik jest rozgrzany i przejedzie wiele km to te drgania nadal występują.Te drgania nie są aż tak mocne ze mi całą budą trzepie ale drgania są odczuwalne i sądzę że być tak nie powinno ,mechanikiem nie jestem wiec niech się fachowcy wypowiedzą co może być przyczyną
turdzi Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Witam W moim Avancie 2.0 gdy odpale silnik to silnik dostaje drgań, jest to odczuwalne w całym aucie ,nawet jak silnik jest rozgrzany i przejedzie wiele km to te drgania nadal występują.Te drgania nie są aż tak mocne ze mi całą budą trzepie ale drgania są odczuwalne i sądzę że być tak nie powinno ,mechanikiem nie jestem wiec niech się fachowcy wypowiedzą co może być przyczyną wpisz sobie w szukajke , drgania lub wibracje , wyskoczy ci pewnie z 30 stron wiec milego czytania , bo przyczyn to moze byc co naj mniej kilka i zadna nie jest jednoznaczna.
audia4a4 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 chciałbym też sie dowiedzieć czy posiadacze tego autka z tym motorem też maja takie problemy czy to moze standart ze on tak lekko wpada w drgania,a oże wam chodzi równo i nie wpada w drgania prosze wypowiedzcie się.
akjam Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 j.w. Miłej lektury kolego po info na temat drgań itp. w BLB jest mnóstwo...
audia4a4 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 dziekiii za porady naprawde mi dużo pomogły
turdzi Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 no radzimy ci wpisz to co ci powidzialem i milej nocki ( bo zejdzie na czytaniu ) Tak na szybko - pompowtryskiwacze , wiazka , dwumas , plecionka , poduszki , zle ustawione walki wyrownwazajace jak ktos przy nich grzebal , to tak na szybko na 5000zl jak chesz moge dalej .........a sa tacy co wymienili wszystko i dalej drga a sa tacy comaja 200 tys. i nic m nie drga i nie drgalo , ot taki sympatyczny silniczek.Wpisz sobie jeszcze zabierak pompy oleju lub brak cisnienia oleju ,tylko usiadz bo jak przeczytasz co masz to sie przerazisz albo jutro sprzedaz to auto
akjam Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 no radzimy ci wpisz to co ci powidzialem i milej nocki ( bo zejdzie na czytaniu ) Tak na szybko - pompowtryskiwacze , wiazka , dwumas , plecionka , poduszki , zle ustawione walki wyrownwazajace jak ktos przy nich grzebal , to tak na szybko na 5000zl jak chesz moge dalej .........a sa tacy co wymienili wszystko i dalej drga a sa tacy comaja 200 tys. i nic m nie drga i nie drgalo , ot taki sympatyczny silniczek.Wpisz sobie jeszcze zabierak pompy oleju lub brak cisnienia oleju ,tylko usiadz bo jak przeczytasz co masz to sie przerazisz albo jutro sprzedaz to auto Już go tak nie strasz Paweł! P.S. Dla uspokojenia mnie też trochę drga.
ALBINEK Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Jak nie jest to tak bardzo uciążliwe to się przyzwyczaj i nie zwracaj uwagi na to :gwizdanie: bo w innym przypadku wydasz dużo kasy a rezultat może być różny . Ja się przyzwyczaiłem
Martin_Speed Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Trzbeba bycnaprawde bogatym zeby tym silnikiem zrobic 500 tysiecy km :D::D Zobacznie sobie na to http://vwszrot.pl/
turdzi Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Trzbeba bycnaprawde bogatym zeby tym silnikiem zrobic 500 tysiecy km :D::D Zobacznie sobie na to http://vwszrot.pl/ nic sie nie martw , nie dojedzie
audia4a4 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2010 dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli..
MAJKI Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli.. Zalezy gdzie bedziesz to robił? W ASO Audi jeden pompowtrysk do BLB z koncówką GX to teraz jakies 2049zł Co do dwumasa to nie znam cen z ASO a jak sie pyatłem w normalnym sklepie to kompletne sprzegło cos za 1600zł z Luka a Sachs 100zł drożej + do tego robocizna. Ja mam u siebie nowe 4 pompowtryski i co jakis czas delikatnie zabuja wiec mysle ze to droga impreza zeby sobie tak eksperymentowac
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ja mam u siebie nowe 4 pompowtryski i co jakis czas delikatnie zabuja wiec mysle ze to droga impreza zeby sobie tak eksperymentowac po BLB tez stwierdzilem ze to nie ma sensu , wydalem 5K a mimo nowego dwumasu i PD drgania jak byly taka byly.W obecnym jest nawet ok. ale mimo ze PD tez sa nowe to kulura pracy to jakies lata swietlne do tego czego bym sie po audi w tym temacie spodziewal. Przyjalem to ze TTTM ( czyli ten typ tak ma ) aczkolwiek nie powiem bo inzynierom od przewagi dzieki technice naleza sie brawa bo tak skutecznie mnie zniechecili do swoich silnikow diesla ze jest to moj drugi i ostatni w zyciu jaki kiedykolwiek kupilem ( nie tylko audi ale ogolnie )
Pepin Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 dawniej to robiony motory co mogły przejechać po 4 mlm km, dla niektórych to co pisze może być bajką lub nienormalne ale prawda taka jest, kiedys robiło sie auta i motory po to aby słuzyły na lata np. stare mercedesy auta nie do zajechania.Dziś produkcja auta i wykonanie podzespołów silnikowych to jeden wielki bissnes, złej jakości materiały itp itd, a jak wiadomo motoryzacja z biegiem lat sie rozwija ,w tym przypadku cofa co wynika z tego jakich materiałów używają inzinierowie do pr,podzespołów..Dziś nie liczy sie tak jak kiedyś klijent, dziś obraca się wszystko wokół bissnesu..[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2010, 13:45_________________________________________________byłem dziś na wstępnych ogledzinach silnika aby rozwiązać te drgania i wstępnie mi powiedziano ze albo pompowtryskiwacze lub dwumas bedzie przyczyną problemu ale wszystko dokładnie okaze sie w poniedziałek..Zapomniałem sie spytać ile by to kosztowało naprawa tego co napisałem ,orientujecie jakie mogą być tego koszty takiej naprawy jeśli przyczyną byłoby to co powiedzieli na wstepnej kontroli.. Co do dwumasa to nie znam cen z ASO a jak sie pyatłem w normalnym sklepie to kompletne sprzegło cos za 1600zł z Luka a Sachs 100zł drożej + do tego robocizna. Kiedyś w ASO (2 lata temu) można było kupić regenerowany zestaw .. było taniej niż fabrycznie nowy, ale warunek, trzeba było oddać swoje stare sprzęgło ... Proponuje sprawdzić cenę z ASO ... niecałe 2 lata temu z komplet do 3.0TDi wołali 1400PLN .. ale ceny pewnie wzrosły ... Sugestia, że to dwumas albo wtryski - moim zdaniem sprawdź to 2x i u różnych mechaników ... tak jak już MAJKI pisał .. to droga zabawa, a robota dla mechanika konkretna i powiedzmy szybka Jeśli zaufany mechanik, to może czasem warto sprawdzić u innego .. bo może się mylić BTW Ww ceny to za sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) .. dolicz jeszcze dwymasa - cena pewnie wyższa od sprzęgła i roboty
audia4a4 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 troche to wszystko jest w ładnej cenie i mam takie pytanie czy jesli przyczyną bedą na 100% te pompo wtryski lub dwumas czy to trzeba naprawiać czy moge z tym jeździć i przyzwyczaić sie do tych drgań?? Mechanik nigdy prawdy nie powie bo chce zarobić na robocie dlatego pytam was czy trzeba to odrazu naprawiać czy moge z tym bez obaw jeździć, bo mam w planach jeszcze rozrzad wymienić a to juz jest koszt 1600zł plus robocizna.Czekam na opinie
turdzi Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 troche to wszystko jest w ładnej cenie i mam takie pytanie czy jesli przyczyną bedą na 100% te pompo wtryski lub dwumas czy to trzeba naprawiać czy moge z tym jeździć i przyzwyczaić sie do tych drgań?? Mechanik nigdy prawdy nie powie bo chce zarobić na robocie dlatego pytam was czy trzeba to odrazu naprawiać czy moge z tym bez obaw jeździć, bo mam w planach jeszcze rozrzad wymienić a to juz jest koszt 1600zł plus robocizna.Czekam na opinie nigdy nie masz pewnosci 100 % ze to jest akurat to.Z padajacymi PD nie specjalnie sie powinno jezdzic , a dwumas jak sie skonczy to sie sam rozleci , jak ci wpadnie do srodka przez podloge to zanczy sie wlasnie skonczyl na amen
H4mm3R Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Podepnij VAGa i sprawdź jak Ci PD leją, czy są w normach. Późnej zalej STP i pojeździj trochę. Mi ostatnio padła cewka w PD, kupiłem używany PD 250zł + nowe uszczelniacze 20zł, wymieniłem i jak ręką odjął niema co się przejmować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się