adaxus Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 No faktycznie kolego wczoraj co sprawdzałem to miałem prawie pół stanu na bagnecie ( ale odczekałem 1-2h ), a dzisiaj przed wyjazdem miałem ponad FULL... Ale chyba nie na tyle zeby odsysać bo wlazło mi na tą kulke troche od FULL. Zreszta jutro będe jeździł to zobaczymy... Ogólnie wymieniałem sam filtr, olej wymieniany 2 miechy temu był tylko z kijowym filtronem W nastepnym tygodniu sprawdze jeszcze z mechanikiem tą odme, czwórnik od niej i egr. P.S. Co z tym czujnikiem poziomu oleju ? Jaką on ma zasade dzialania ? Ciśnieniowo mierzy czy jak ? Skoro brakowało wczoraj z 1L w silniku to czemu nie darł ryja ze OIL MIN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszal1 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Dokładnie popieram ..... Wiem, że takich jest kilku user`ów , którzy uporali się wstępnie z większymi awariami w ALT... ale zapewne cały czas nerwowo kontrolują bagnet ... Osobiście zwykle jeżdżę max 150-160km/h ... i trzymając poziom oleju na max olej wyraźnie na trasie wolniej ucieka (jazda w okolicach 120km/h)... Wiec koledzy testujmy dalej i nie zapominajmy o reszcie .... [br]Dopisany: 02 Listopad 2010, 09:54_________________________________________________mi brał 1l na 1000km.po remoncie spokój.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 [br]Dopisany: 02 Listopad 2010, 09:54_________________________________________________mi brał 1l na 1000km.po remoncie spokój.... Kolego to konkretnie co tam wyremontowałeś, że ucichło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkropka Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 witam wszystkich potrzebuje kupic uszkodzona kierownice powietrza audi a4 2.0 alt ramie ciagnace moze byc zlamane ale ta druga czesc na lozysku z kulka ktura wchodzi w ramie ciagnace zeby byla dobra z gury dziekuje tu jest muj nr telefonu 509647283 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Ja naprawilem uklad podcisnienia i zmienilem olej na Motul jak narazie 300km i ten sam stan oleju;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 a co tam ci się działo w tym układzie podcisnienia i co tam naprawiałeś kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Pęknięta odma, zapchany czwórnik, nowe zaciski na węzach,uszczelnienie pokrywy zaworów i uszczelnienie przepustnicy na koniec wyczyszczenie świec z oleju który dostawał sie przez pokrywę no i zmiana oleju na Motul x-8100. A wiec masa pracy ale jak narazie chyba sie oplacila, zobaczymy jak bedzie dalej:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 miałeś nieszczelności z pod pokrywy zaworów? jak uszczelniłeś wymiana uszczelki? bo u mnie po wyczyszczeniu zaczęło się pocic po ok 10 dniach na uszczelce nie jest to wyciek ani nic poprostu uszczelka zaczela się lekko swiecic niewiem czy to wymaga uwagi. A z przepustnicą poradziłes sobie sam? może jakieś szczegóły please! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nie wymienialem uszczelki kupilem specjalny silinkon do misek olejowych itp. ktory ma wytrzymalosc do 250 stopni, silikon dalem pod i nad uszczelke odczekalem 40minut i skrecilem, dalem temu wyschnac silikonowi 24h i gitara. z przepustnica zrobilem to samo. co do czyszczenia jej masz to opisane dokladnie na forum:D wpisz w szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Dopisany: 02 Listopad 2010, 09:54[/size]_________________________________________________mi brał 1l na 1000km.po remoncie spokój.... I ja zapytam cóżeś uczynił i ile już po remoncie nakręciłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nie wymienialem uszczelki kupilem specjalny silinkon do misek olejowych itp. ktory ma wytrzymalosc do 250 stopni, silikon dalem pod i nad uszczelke odczekalem 40minut i skrecilem, dalem temu wyschnac silikonowi 24h i gitara. z przepustnica zrobilem to samo. co do czyszczenia jej masz to opisane dokladnie na forum:D wpisz w szukaj. Podoba mi sie ten patent z silikonem - sprobuje u siebie uszczelnic laczenia czwornika na odmie - mam tam teraz z dwoch stron dodatkowe opaski uciskowe a mimo to i tak jest wilgotno od oleju. a wogole to, czy ktos kiedys probowal odlaczyc odme i zaslepic jej dojscie od strony dolotu - tak zeby zadne powietrze z silnika nie dostawalo sie do dolotu. Wtedy odme moznaby puscic na zewnatrz. Moze troche nieekologicznie ale warto sprobowac i potwierdzic ze to rzeczywiscie przez odme ucieka olej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Robiąc takie cos to lepiej zainwestować w catch oil Tank i po problemie, ja na szczęście niemam tego problemu i nie musze nic robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszal1 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 1200 km[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 21:29_________________________________________________1200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja na 0,7 robię około 7 tyś km teraz. Przy czym noga bardzo delikatna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lejek a4 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 jestem po wymianie silnika...(dołu) głowica została...dalej bierze olej n a półsyntetyku...ehhh chyba do ludzi...a jeździ się za***iście...pozdrawiam walczących z wiatrakami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 A ja mam jeszcze jedno pytanie: Od ponad 1000km nie zaświeciło sie oil min, aż zapomniałem o nim... Jak przypomniałem, zajżałem na bagnet - i konsternacja :| NIC NIE UBYŁO :| Rozumiałbym gdyby to przez zime olej jest gęstszy i nie schodzi ale przeciez termostat mam dobry, temperatura 90st. to przeciez chyba sie olej tez rozrzedzi ? P.S. I jeszcze jedna wazna sprawa - po raz pierwszy raz jak sam zajrzałem na bagnet ( a nie z przymusu dolania ) - odkręcam zawsze najpierw korek od oleju i tym razem odkręcił się normalnie jedną ręką :| A nie jak zawsze dwoma ledwo daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Ja ostatnio zauważyłem zasysanie korka od wlewu Gdy go odkręciłem to tak jakbym wpuścił powietrze do silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 View image: schemat panowie mam problem z elementami 11,12,13 co to takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 11-czwórnik/separator, olej/powietrze 12-uszczelka, która ma za zadanie wyeliminować ujście czegokolwiek z pokrywy zaworów na zewnątrz 13-zawleczka, czwórnika/separatora, aby element ten nie wyleciał/wyskoczył z pokrywy zaworów P.S. Czujnik poziomu oleju w naszych samochodach jest sprawny. Ja się przekonałem na własnej skórze. Kpiłem nowy oryginalny z ASO. Wydałem na niego kupę kasy. Działa tak samo jak działał stary czujnik. Dziś zmieniłem olej na 5W/40 Valvoline (do tej pory miałem 10W/40 i kontrolkę oil min równo co 100km, ale od dopiero połowy marca - w zimie miałem spokój). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fronek22 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam Panowie mam problem z tąodmąwymieniłem praktycznie wszystko tj. odma trójnik i rurę od przepływomierza i mam problem bo miałem wsawiony kawałek gumy tak jakby czegoś brakowało pomiędzy tą rurką (harmonijka) a tym trójnikiem i pytanie do was czego tam brakuje bo jak widać po moim zdjęciu wycieka tamtędy olej i układ jest nieszczelny. Z rysunku zapożyczonego od użytkownika "aramir" wnioskuje że niczego tam nie brak więc pytanie dlaczego ta rurka mi nie dostaje do tego trójnika i musiała być tam założona ta prowizoryczna rurka gumowa z opaską uciskową?? http://szambur.ovh.org/A4-forum/trojnik.PNG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się