Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Pali mi ~ 18L gazu ! :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z moją B5. Autko mi paliło przeważnie 9-12 L gazu na 100 KM. Tydz temu zatankowałem autko 14L gazu i przejechałem niecałe 75 KM. Co daje nam 18L gazu. Jeździłem wręcz jak niedzielny kierowca :/ Jak mogę wyregulować ten beznadziejny gaz.. ? Instalacja bodajże 2 generacji. nie posiadam kabli. Wydaje mi się że to na parowniku się reguluje.. Proszę o pomoc

Opublikowano

na parowniku powinny być sróby regulujace , albo nie ryzykuj i jedz do jakiegoś serwisu LPG . Może też być ze dziadowski gaz zatankowales...

Opublikowano

tz ja mam jedną śrubę taką duża, którą się niby reguluje ilość gazu.. ale co do innych to nie wiem.. Taa ostatnio regulował mi gaz i skosił 50zł i dalej chodził jak burza paląc przy tym pół stacji LPG

Opublikowano

Zmień gazownika ,za regulacje to 30zł przeważnie biorą a ten się ceni i marnie robi

Opublikowano

Kolego jeżali auto paliło mniej a teraz pali więcej to znaczy że zanim oddasz auto do regulacji gazownik powinien sprawdzić dlaczego taka zmiana w spalaniu (filterki, reduktor). Jeżeli to gaz "na śrubę" to sam się nie rozregulował...

Opublikowano

No witam,

byłem u gazownika w Chrzanowie którego polecił mi kolega z a4-klub. Na instalację powiedział mi całkiem dobrze ale sterownik powiedział najgorszy z możliwych :kox:.

Wylot spalin coś tam co2 ([?]Chyba) ma być około 0.2 a ja mialem 5.0 :gwizdanie:

Mówi że S4 ma podobne spalanie :embarrassed:

Podobno robi co chce. Polcił mi stag300 ale cena tez dość wysoka bo 220zł.

Muszę zakupić kabel do tego sterownika i ściągnąć sterowniki i sam wgrywać co jakiś czas.

Opublikowano

Nie mialem okazji zobaczyc bo bardzo często jeżdżę na LPG.. :no:

Opublikowano

Przy takim spalaniu to proponuję Ci sprawdzić auto na benzynie na jedno wyjdzie a bedziesz wiedział czy tylko gaz daje w du...

Opublikowano

a jaką w ogóle masz inastalację?? bo trochę tu nieścisłości, co ma STAG 300 do śruby w parowniku?? jak stag to znaczy że sekwencja, ja miałem ten silnik w Seacie Toledo i palił mi w granicach 9-11l/100km właśnie na STAG'u

Opublikowano

Sory chodziło mi o stag-100 lub stag-50 różnią się one 1 funkcją jakąś (coś z zaworem czy coś takiego) ja mam D.T. system Gaz II generacji czyli parownik silniczek, krokowy i tona kabli.

Powiedział że najlepiej wymienić na staga i będzie wszystko ok

Opublikowano

ja by, nie wymieniał lpg 2-gen to nic innego niż tylko przekaźnik co steruje obrotami i temp.

sprawdź autko vagiem czyli czy po stronie beny jest ok potem weź się za filtry apotem za regulacje mieszanki lpg :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...