Chowix Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam, mam problem z moją B5. Autko mi paliło przeważnie 9-12 L gazu na 100 KM. Tydz temu zatankowałem autko 14L gazu i przejechałem niecałe 75 KM. Co daje nam 18L gazu. Jeździłem wręcz jak niedzielny kierowca :/ Jak mogę wyregulować ten beznadziejny gaz.. ? Instalacja bodajże 2 generacji. nie posiadam kabli. Wydaje mi się że to na parowniku się reguluje.. Proszę o pomoc
RedWolf Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 na parowniku powinny być sróby regulujace , albo nie ryzykuj i jedz do jakiegoś serwisu LPG . Może też być ze dziadowski gaz zatankowales...
Chowix Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 tz ja mam jedną śrubę taką duża, którą się niby reguluje ilość gazu.. ale co do innych to nie wiem.. Taa ostatnio regulował mi gaz i skosił 50zł i dalej chodził jak burza paląc przy tym pół stacji LPG
Łukasz 23 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zmień gazownika ,za regulacje to 30zł przeważnie biorą a ten się ceni i marnie robi
panmaly Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Kolego jeżali auto paliło mniej a teraz pali więcej to znaczy że zanim oddasz auto do regulacji gazownik powinien sprawdzić dlaczego taka zmiana w spalaniu (filterki, reduktor). Jeżeli to gaz "na śrubę" to sam się nie rozregulował...
Chowix Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 No witam, byłem u gazownika w Chrzanowie którego polecił mi kolega z a4-klub. Na instalację powiedział mi całkiem dobrze ale sterownik powiedział najgorszy z możliwych . Wylot spalin coś tam co2 ([?]Chyba) ma być około 0.2 a ja mialem 5.0 :gwizdanie: Mówi że S4 ma podobne spalanie Podobno robi co chce. Polcił mi stag300 ale cena tez dość wysoka bo 220zł. Muszę zakupić kabel do tego sterownika i ściągnąć sterowniki i sam wgrywać co jakiś czas.
shellah Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 a pb pali ci normalnie czy też więcej
Chowix Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Nie mialem okazji zobaczyc bo bardzo często jeżdżę na LPG..
honzik07 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 kolego ale jesli zaproponowano ci staga 300 to znaczy ze masz sekwencje ?
Ciepły Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Przy takim spalaniu to proponuję Ci sprawdzić auto na benzynie na jedno wyjdzie a bedziesz wiedział czy tylko gaz daje w du...
wojci Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 a jaką w ogóle masz inastalację?? bo trochę tu nieścisłości, co ma STAG 300 do śruby w parowniku?? jak stag to znaczy że sekwencja, ja miałem ten silnik w Seacie Toledo i palił mi w granicach 9-11l/100km właśnie na STAG'u
Chowix Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Sory chodziło mi o stag-100 lub stag-50 różnią się one 1 funkcją jakąś (coś z zaworem czy coś takiego) ja mam D.T. system Gaz II generacji czyli parownik silniczek, krokowy i tona kabli. Powiedział że najlepiej wymienić na staga i będzie wszystko ok
tymonA4 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 ja by, nie wymieniał lpg 2-gen to nic innego niż tylko przekaźnik co steruje obrotami i temp. sprawdź autko vagiem czyli czy po stronie beny jest ok potem weź się za filtry apotem za regulacje mieszanki lpg
honzik07 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 kolego jesli masz juz zmieniac to ja bym zmienił na bingo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się