Agrzesiek4 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, jest taki problem, dzisiaj ojciec jechał swoją zafirą , zrobił runde po mieście i wracając do domu czyli po jakichś 30 km w trakcie jazdy zgasł mu silnik. Chciał go odpalić ponownie, ale rozrusznik kręci a silnik nie zapala. Co się mogło stać? Co sprawdzić gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki.
mentryb Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Pompa......... Częsta usterka w oplach DTi
PIXI Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Sprawdź przewody przelewowe ( cienkie wężyki ) też częsta usterka w oplu .
Narvik Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Jeździłem vectrą 2,0 DTI, moim zdaniem to pompa. W moim przypadku problem się powtarzał i sam znikał i tak pare razy. Najgorsze, że u mechanika wszystko było OK, ciężko było zdjagmozować, mówili coś o zapowietrzaniu pompy , układu itp.
Agrzesiek4 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 no mechanik doszedl do tego. Padła pompa wtryskowa, regeneracja+robota wszystko 1300 zł
chudy13101980 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 miałem to samo w bmw e-39 520d te badziewiaste vp44 ból.
Banan Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 mentryb częściej 2.0DTI :> nie spotkałem wśród znajomych problemów z 2.2DTI
mentryb Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Przeciez to jeden ciort tylko gora sie roznią. Poza tym znam osoby co w 2.2 padla. ja mialem 2.2 i u mnie bylo ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się