radek4359 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Od pewnego czasu wyskakują mi jakies dziwne kontrolki przekręce zapłon, wyłącze zapłon i wyskakują, o co w nich chodzi, czasem miga tez kontrolka hamulca Do tego silnik mam po głównym remoncie, a oleju żre litre na 400 km, a nigdzie nie wycieka ;/ :
janSerce Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Mogę się mylić ale jeśli masz zamontowane Hidy to one powodują dardzo duże zakłucenia i przez to ta choinka na desce
radek4359 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 No to odpada bo nie mam ani hidow ani zadnych modyfikacji
antonio Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 moim zdaniem chopy coś źle popodłączali lub w ogóle nie popodłączali
radek4359 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 tyle ze przez 3 msc od remontu wszystko ok było
Łukasz 23 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 u mnie jak mi się akumulator kończył to też różne właśnie takie cuda się działy z kontrolkami
radek4359 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 własnie kolego podsunales mi pomysł popoludniu zdejme kleme na minutke i wepne zobaczymy co się będzie wtedy działo ale na serwis i tak muszę w poniedziałek jechać bo mi pożera litre oleju na 400 km
M_ILES Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Kolego lepiej uwazniej poczytaj na forum o tych silniczkach to sie wiecej dowiesz :> Pozdr
akism Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Czasami te silniki biorą olej ,ale 1l na 400km to zdecydowanie zbyt wiele.Też mam ALT ,olej zmieniałem 4000km temu i na miarce jest bez zmian...Jeżdże spokojnie,nie wskakuję na wysokie obroty(np5000),każdy silnik jak się go gania pożera olej.Przed audi miałem mercedesa c klasę z 2005r 165tys km na liczniku ,auto gdy jechałem 150/h brało olej(zatrzymywałem się na autostradzie i dolewałam).Przebieg 100% oryginalny autko kupione u zasady,nowe.[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 10:05_________________________________________________Co do ALT to ponoć b.trwałe silniki,trzeba w nich pilnować "miękkich cześci" czyli odmy,węży i kierownicy powietrza.
tigy Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 tak jak aksim, niezawodne - dodałbym tylko aby pamiętać o świecach ... wizualnie dobre - ale przejechane (dojechane) mogą palić cewki a cewki później ... itd ..
radek4359 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Heh no i z tą klemą mi pomogło kontrolki znikły A no z tym olejem mam niesamowity problem ja go kręce max do 3500 obr,spokojnie jezdze
tigy Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 a wcześniej nie jadł tyle ? a sprawdzałeś połączenia odmy olejowej, kierownicę itd ... swoją drogą po remoncie może łykać więcej ... ale tak czy inaczej ... dawno temu miałeś ten remont ?
radek4359 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Pod koniec marca odebrałem i zrobilem juz 1100 km
RedWolf Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 A na czym polegał ten remont?? tak z ciekawosci
radek4359 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wymiana pierścieni, szlif płaszczyzny, uszczelki, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, pompy wody, i sprzęgła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się