adam123456 Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 witam klubowiczów mam pytanko nogą jak rusza kołem to daje się wyczuć lekki luz koła myslałem że to luz na łożysku ale byłem na kanale i zobaczyłem że dolny wachacz ten który trzyma amortyzator ma luz na jabku inne sprawdzałem są w miare ok tylko górne dwa też mają minimalne luzy i nie wiem co zrobić czy wymieniać wszystkie czy wymienić tylko ten jeden i zobaczyć co będzie----------- napiszcie jak to jest z wachaczami
Gość zdeniu Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 jak górne mówisz że też już mają minimalne luzy to tylko chwial jak będa większe więc rób całą strone
spanky Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 generalnie zaiwecha A4 ma to do tego ze jak jeden wahacz sie wysral to zaraz poleci reszta ... wiec proponuje sie szybko zajac tematem ....
adadur Opublikowano 14 Lipca 2006 Opublikowano 14 Lipca 2006 Nie zgodzę się ze zaraz trzeba wszystko robić jak jeden padnie. Polecam wymiany ćwiartkami tzn. dwa gorne wahacze lub oba dolne +stabilizator. Przy górnych koniecznie wymieniaj śrubę w jarzmie.
MARTiiii Opublikowano 14 Lipca 2006 Opublikowano 14 Lipca 2006 Skoro wahacz umiera to dlaczego reszta też ma być od razu do wymainy. Jak się wahacz szybko zrobi i niegdzie więcej nie ma luzów to po cholere wszystko wymieniać?
spanky Opublikowano 14 Lipca 2006 Opublikowano 14 Lipca 2006 panowie .. ale tu nikt nie napisal zeby odrazu robic cala strone .... tylko zeby szybko zajac sie tematem (czyt.wysrany wahacz) zanim cala strona sie wysra .... :twisted:
pawelbig4 Opublikowano 15 Lipca 2006 Opublikowano 15 Lipca 2006 Wiec powiem ci fachowo . Zeby dokładnie stwierdzic jak jest stan wachaczy najlepiej jest zdemontowac i sprawdzic pokleji (wtedy bedziesz wiedział na 1000% co i jak ) . Zreszta jesli bedziesz chciał wymienic dolny to tak musisz odkrecic górne! Nie musisz kupowac nowych moze uda ci sie zregenerowac (jest to tansza metoda i zarówno skuteczna ) Jeden wachach górny nowy kosztuje chyba ok 200zł , ja naprzykład swój zregenerowałem i jest oki . POzdrawiam
Gość zdeniu Opublikowano 16 Lipca 2006 Opublikowano 16 Lipca 2006 Jeden wachach górny nowy kosztuje chyba ok 200zł dwa górne to koszt : tani zamiennik 160zł za dwa (górny przedni i tylny) coś lepszego FEBI 250zł za dwa (górny przedni i tylny) tak więc nie biore pod uwage wogole żadnych regeneracji
spanky Opublikowano 16 Lipca 2006 Opublikowano 16 Lipca 2006 Wiec powiem ci fachowo . Zeby dokładnie stwierdzic jak jest stan wachaczy najlepiej jest zdemontowac i sprawdzic pokleji (wtedy bedziesz wiedział na 1000% co i jak ) . Zreszta jesli bedziesz chciał wymienic dolny to tak musisz odkrecic górne!Nie musisz kupowac nowych moze uda ci sie zregenerowac (jest to tansza metoda i zarówno skuteczna ) Jeden wachach górny nowy kosztuje chyba ok 200zł , ja naprzykład swój zregenerowałem i jest oki . POzdrawiam ale chyba regeneracja wahacza nie jest podejsciem fachowym ;-) ..... przy dzisiajszych cenach regeneracja jest nieoplacalna :!: BTW osobiscie nie odwazylbym sie zlozyc zawieszenia z regenerowanych czesci :!:
Gość zdeniu Opublikowano 16 Lipca 2006 Opublikowano 16 Lipca 2006 nie odwazylbym sie zlozyc zawieszenia z regenerowanych czesci aż miło posłuchać modręgo słowa
adadur Opublikowano 17 Lipca 2006 Opublikowano 17 Lipca 2006 Też odradzam regenerowane bo się to nie specjalnie opłaca, chyba że ktoś ma to po znajomości i od pewnego gościa w tym temacie.
adam Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 tylko i wyłącznie całość bo reszta się posypie :!:
bratpit Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Zreszta jesli bedziesz chciał wymienic dolny to tak musisz odkrecic górne! Czy naprawde przy wymianie dolnego wachacze jest potrzeba demontażu górnych?? Może ktoś wymieniał i może opisać co i jak
Gość zdeniu Opublikowano 15 Września 2006 Opublikowano 15 Września 2006 Zreszta jesli bedziesz chciał wymienic dolny to tak musisz odkrecic górne! Czy naprawde przy wymianie dolnego wachacze jest potrzeba demontażu górnych?? Może ktoś wymieniał i może opisać co i jak wystarczy odłączyć górne od zwrotnicy (czyli odkręcasz jedną nakrętke ze śrubą) wtedy bez problemu idzie reszta
Petroniusz Opublikowano 30 Września 2006 Opublikowano 30 Września 2006 Czy naprawde przy wymianie dolnego wachacze jest potrzeba demontażu górnych?? Może ktoś wymieniał i może opisać co i jak 1. Nie trzeba wykreca gornych wachaczy, zbedna czynnosc i zbedna praca. 2. Nie trzeba wymieniać calego zawieszenia jak nie ma luzow na pozostalych wachaczach, zbedna praca i koszty 3. wymieniamy tylko te elementy ktore sie zużyły. 4. Koszt wachaczy nie jest taki duzy, to wszystko juz potaniało, ale na mim przykladzie warto podzwonic po kilku sklepach i zrobic cenowy wywiad ( pisze to juz chyba enty raz Oryginał Bisteina dolny wachacz do ktorego jest zamontowany amorek kosztuje 177zł, Łacznik stabilizatora 80zł niemiecki jak pamietam to chyba TWR, czy tam TRW, newazne, a w jednym sklepie za tzw rzemiosła polskie, czyli ktos gdzies to klepie w przyslowiowym garazu trzeba zaplacic , opisywany wachacz 230zł łącznik prawie 100zł. 5. Co do regenerowanych wachaczy, opre sie artykułem z Auto Świata, jeśli zrobi to profesjonalny warsztat ktory sie zajmuje tego typu zadaniami to czemu nie, udzieli nam gwarancji i w ogole, ale jesli ma to zrobić "pan Zdzisiu " niedzielny mechanik, ktory gdzies cos podpatrzyl, to bedziecie mieli przypadek podobny do ojego kolegi ktoremu wypadł sworzen z mocowania, mial fart ze dojezdzal do skrzyzowania z niewielka predkoscia, urwalo sie kolo i rozpierdzielilo bok samochodu, nadomiar zlego auto bylo malowane w kolorze tzw flip flop czyli kameleon i byl pozniej problem z pomalowaniem auta, zaden lakiernik nie dobierze lakieru tego typu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się