Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Analiza logów


fantom89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

narazie wstawiam same błędy ale logi też zrobię. Martwi mnie ten immobiliser.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: Bit teA dre ssv

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8LO 862 257 D

Component: ZV-Pumpe, Funk D03

Coding: 12864

Shop #: WSC 65535

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Logi statyczne BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14502.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14503.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14501.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14500.html

Podczas wykonywania mrugała ikona od świeć żarowych, to normalne?

W jakim czasie zrobić grupy normalne (000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023)? Mam nadzieję, że te wyżej dobrze wyszyły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

000,001,003,004,007 i 013 - 20 sekund wystarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie bylo dogrzane podczas logowania

zaplon minimalnie za pozny

EGR - lekko zasyfiony

Czekam na dynamiczne wraz ze statycznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto nie bylo dogrzane podczas logowania

zaplon minimalnie za pozny

EGR - lekko zasyfiony

Czekam na dynamiczne wraz ze statycznymi.

Według wskazań na zegarach było 90C. Gdzie sprawdzić można temp. przez VAG'a? (Silnik -> Bloki pomiarowe -> 007? Dobrze mówię?)

A te błędy od Immobilazera i Centralnego Zamka oraz Radia :>

Jeszcze raz zapytam dla pewności czy dobrze, że podczas wykonywania BS mrugała świeca żarowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, podczas wykonywania logów BS powinna mrugać kontrolka świec żarowych :) w niektórych sterownikach jest też tak że po samym podpięciu kabla zapala się kontrolka świec i świeci dopóki się silnika nie zgasi.

Co do immo to wygląda na to że nie mogło się z nim połączyć może trzeba zmienić transfer na kablu, a może jakas inna przyczyna? :)

Problem wyskoczył jakiś z centralnym zamkiem natomiast, piszę ze być może nieszczelność w obwodzie pompki centralnego, a niżej że otwarto auto z powodu załamanego sygnału (?) masz / miałeś problemy z centralnym zamkiem?

Z radiem o ile masz oryginalne to problem z kablami do przednich dużych głośników i z pamięcią wewnętrzną.

Najlepiej to skasuj błędy wszędzie i dopiero sprawdź czy są błędy bo może już tam parę lat siedzą? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do immo to wygląda na to że nie mogło się z nim połączyć może trzeba zmienić transfer na kablu, a może jakas inna przyczyna? :)

Jak zmienić transfer na kablu?

Problem wyskoczył jakiś z centralnym zamkiem natomiast, piszę ze być może nieszczelność w obwodzie pompki centralnego, a niżej że otwarto auto z powodu załamanego sygnału (?) masz / miałeś problemy z centralnym zamkiem?

Ostatnio mam tak, że nie świecą się lampy przy zamykaniu. Znaczy czasem zamigają, a czasem nie :mysli:

Z radiem o ile masz oryginalne to problem z kablami do przednich dużych głośników i z pamięcią wewnętrzną.

Tak radio mam oryginalne i niestety uszkodzony jest procesor od regulacji głośności (musiałbym go wymienić bo podgrzewanie nie przyniosło efektu). To może być przyczyną błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienić transfer na kablu?

Gdzieś było na forum, ale tak ogólnie to trzeba wejść w menadżer urządzeń, później znaleźć port COM na którym widzi kabel, tam wejść we właściwości, no i powinna tam być możliwość zmiany przesyłu danych i trzeba pokombinować, albo użyć szukajki, jak dobrze pamiętam było to opisane w temacie "Jak połączyć się z klimatronikiem"

Ostatnio mam tak, że nie świecą się lampy przy zamykaniu. Znaczy czasem zamigają, a czasem nie :mysli

Być może dzieje się tak ze względu właśnie na ten błąd? skasuj błędy i zobacz czy zamigają czy nie. Chyba że powodem tego i błędów będzie gdzieś zwarcie elektryczne, może przez wodę?

Tak radio mam oryginalne i niestety uszkodzony jest procesor od regulacji głośności (musiałbym go wymienić bo podgrzewanie nie przyniosło efektu). To może być przyczyną błędu?

Przypuszczam że tak, przez uszkodzony procesor komputer odbiera po prostu taki sygnał i stąd ten błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego radia no to by rozwiązał się jeden błąd. Ale pisałeś, że z głośnikami coś nie tak, a grają dobrze. No może w jednym membrana jest już trochę skopana no ale wątpię, że by pokazało przez to błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próba statyczna:

normalnie:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14820.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14823.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14824.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14819.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14827.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14825.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14821.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14822.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14826.html

Basic Settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14829.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14830.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14828.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14831.html

próba dynamiczna:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14833.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14834.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14836.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14832.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14837.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14835.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14838.html

Błędy:

Address 25: Immobilizer

Controller: Bit teA dre ssw

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 56: Radio

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu,ale ta dawke to chyba na oko w tartaku ktos ustawial??

Egr nie jest zaslepiony,tylko trzeba wyczyscic,przeplywka jeszcze OK w AHU/1Z 847.9 to najwyzsza wartosc.No dlubniety jest,delikatnie kuleje na poczatku wyznaczenie dynamiczne kata wtrysku,dziwi mnie jeszcze log 011BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest po chipie ?

Przepływomierz chyba źle mierzy ?

EGR zasyfiony albo zaślepiony ?

:mysli:

Tak po chipie na 120KM (podobno, co prawda był robiony w jakimś warsztacie co się tym zajmują no ale na hamowni nie był :/)

Edit:

Nikt więcej się nie wypowie?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 21:47_________________________________________________Odświeżam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi ok.

Ten czips taki troche.... limitery tak podniesione troche "na pałe".

Hamowałes ten samochod ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi ok.

Ten czips taki troche.... limitery tak podniesione troche "na pałe".

Hamowałes ten samochod ?

Nie byłem na hamowni. Da się jakoś za pomocą VAG'a sprawdzić moc? :chytry: Bo ostatnio na A2 to 190km/h leciałem i nie za bardzo zapowiadało się na więcej... (chyba, że to v-max :przebiegly:)

Czyli rozumiem, że tylko EGR lekko zaślepiony? Czy z tą dawką też coś nie tak? :mysli:

P.S Swoja drogą sprawdzałem prędkość jaką wskazuję licznik, a odczytem z VAGiem i różnica jest 10km/h. Da się to jakoś może wyregulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po chipie na 120KM (podobno, co prawda był robiony w jakimś warsztacie co się tym zajmują no ale na hamowni nie był :/)

ten program to jakaś kupa ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi odpowie na pytanie powyżej :mysli:

Powyzej są 3 pytania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi odpowie na pytanie powyżej :mysli:

Powyzej są 3 pytania....

Oj mały błąd :P W sumie to są 4 pytania :tongue4:

1. Czy da się za pomocą VAG'a sprawdzić moc?

2. Czy EGR jest lekko zaślepiony?

3. Co z tą dawką, jest ok?

4. Jak wyregulować jeśli się oczywiście da, licznik? Bo przekłamuję o ~10km/h.

No i w sumie jak mam rozumieć, że ten chip tu kupa :tongue4: Jechać do tego co robił, żeby coś poprawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...