fantom89 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam, narazie wstawiam same błędy ale logi też zrobię. Martwi mnie ten immobiliser. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Controller: Bit teA dre ssv Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Controller: 8LO 862 257 D Component: ZV-Pumpe, Funk D03 Coding: 12864 Shop #: WSC 65535 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Logi statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14502.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14503.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14501.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14500.html Podczas wykonywania mrugała ikona od świeć żarowych, to normalne? W jakim czasie zrobić grupy normalne (000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023)? Mam nadzieję, że te wyżej dobrze wyszyły
przemik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 000,001,003,004,007 i 013 - 20 sekund wystarczy...
fantom89 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 000,001,003,004,007 i 013 - 20 sekund wystarczy... A co do tego co wstawiłem wypowiesz się :>
przemik Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 auto nie bylo dogrzane podczas logowania zaplon minimalnie za pozny EGR - lekko zasyfiony Czekam na dynamiczne wraz ze statycznymi.
fantom89 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 auto nie bylo dogrzane podczas logowania zaplon minimalnie za pozny EGR - lekko zasyfiony Czekam na dynamiczne wraz ze statycznymi. Według wskazań na zegarach było 90C. Gdzie sprawdzić można temp. przez VAG'a? (Silnik -> Bloki pomiarowe -> 007? Dobrze mówię?) A te błędy od Immobilazera i Centralnego Zamka oraz Radia :> Jeszcze raz zapytam dla pewności czy dobrze, że podczas wykonywania BS mrugała świeca żarowa?
Lishoo Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Tak, podczas wykonywania logów BS powinna mrugać kontrolka świec żarowych w niektórych sterownikach jest też tak że po samym podpięciu kabla zapala się kontrolka świec i świeci dopóki się silnika nie zgasi. Co do immo to wygląda na to że nie mogło się z nim połączyć może trzeba zmienić transfer na kablu, a może jakas inna przyczyna? Problem wyskoczył jakiś z centralnym zamkiem natomiast, piszę ze być może nieszczelność w obwodzie pompki centralnego, a niżej że otwarto auto z powodu załamanego sygnału (?) masz / miałeś problemy z centralnym zamkiem? Z radiem o ile masz oryginalne to problem z kablami do przednich dużych głośników i z pamięcią wewnętrzną. Najlepiej to skasuj błędy wszędzie i dopiero sprawdź czy są błędy bo może już tam parę lat siedzą?
fantom89 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 Co do immo to wygląda na to że nie mogło się z nim połączyć może trzeba zmienić transfer na kablu, a może jakas inna przyczyna? Jak zmienić transfer na kablu? Problem wyskoczył jakiś z centralnym zamkiem natomiast, piszę ze być może nieszczelność w obwodzie pompki centralnego, a niżej że otwarto auto z powodu załamanego sygnału (?) masz / miałeś problemy z centralnym zamkiem? Ostatnio mam tak, że nie świecą się lampy przy zamykaniu. Znaczy czasem zamigają, a czasem nie Z radiem o ile masz oryginalne to problem z kablami do przednich dużych głośników i z pamięcią wewnętrzną. Tak radio mam oryginalne i niestety uszkodzony jest procesor od regulacji głośności (musiałbym go wymienić bo podgrzewanie nie przyniosło efektu). To może być przyczyną błędu?
Lishoo Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Jak zmienić transfer na kablu? Gdzieś było na forum, ale tak ogólnie to trzeba wejść w menadżer urządzeń, później znaleźć port COM na którym widzi kabel, tam wejść we właściwości, no i powinna tam być możliwość zmiany przesyłu danych i trzeba pokombinować, albo użyć szukajki, jak dobrze pamiętam było to opisane w temacie "Jak połączyć się z klimatronikiem" Ostatnio mam tak, że nie świecą się lampy przy zamykaniu. Znaczy czasem zamigają, a czasem nie :mysli Być może dzieje się tak ze względu właśnie na ten błąd? skasuj błędy i zobacz czy zamigają czy nie. Chyba że powodem tego i błędów będzie gdzieś zwarcie elektryczne, może przez wodę? Tak radio mam oryginalne i niestety uszkodzony jest procesor od regulacji głośności (musiałbym go wymienić bo podgrzewanie nie przyniosło efektu). To może być przyczyną błędu? Przypuszczam że tak, przez uszkodzony procesor komputer odbiera po prostu taki sygnał i stąd ten błąd.
fantom89 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Co do tego radia no to by rozwiązał się jeden błąd. Ale pisałeś, że z głośnikami coś nie tak, a grają dobrze. No może w jednym membrana jest już trochę skopana no ale wątpię, że by pokazało przez to błąd.
fantom89 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 próba statyczna: normalnie: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14820.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14823.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14824.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14819.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14827.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14825.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14821.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14822.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14826.html Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14829.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14830.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14828.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14831.html próba dynamiczna: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14833.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14834.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14836.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14832.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14837.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14835.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_14838.html Błędy: Address 25: Immobilizer Controller: Bit teA dre ssw Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 56: Radio Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent
wiktorsam Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Auto jest po chipie ? Przepływomierz chyba źle mierzy ? EGR zasyfiony albo zaślepiony ?
vauxhall95 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 uuu,ale ta dawke to chyba na oko w tartaku ktos ustawial?? Egr nie jest zaslepiony,tylko trzeba wyczyscic,przeplywka jeszcze OK w AHU/1Z 847.9 to najwyzsza wartosc.No dlubniety jest,delikatnie kuleje na poczatku wyznaczenie dynamiczne kata wtrysku,dziwi mnie jeszcze log 011BS
fantom89 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Auto jest po chipie ? Przepływomierz chyba źle mierzy ? EGR zasyfiony albo zaślepiony ? Tak po chipie na 120KM (podobno, co prawda był robiony w jakimś warsztacie co się tym zajmują no ale na hamowni nie był :/) Edit: Nikt więcej się nie wypowie?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2010, 21:47_________________________________________________Odświeżam!
przemik Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Logi ok. Ten czips taki troche.... limitery tak podniesione troche "na pałe". Hamowałes ten samochod ?
fantom89 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Logi ok. Ten czips taki troche.... limitery tak podniesione troche "na pałe". Hamowałes ten samochod ? Nie byłem na hamowni. Da się jakoś za pomocą VAG'a sprawdzić moc? Bo ostatnio na A2 to 190km/h leciałem i nie za bardzo zapowiadało się na więcej... (chyba, że to v-max ) Czyli rozumiem, że tylko EGR lekko zaślepiony? Czy z tą dawką też coś nie tak? P.S Swoja drogą sprawdzałem prędkość jaką wskazuję licznik, a odczytem z VAGiem i różnica jest 10km/h. Da się to jakoś może wyregulować?
spanky Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Tak po chipie na 120KM (podobno, co prawda był robiony w jakimś warsztacie co się tym zajmują no ale na hamowni nie był :/) ten program to jakaś kupa ...
fantom89 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ktoś mi odpowie na pytanie powyżej
przemik Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ktoś mi odpowie na pytanie powyżej Powyzej są 3 pytania....
fantom89 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ktoś mi odpowie na pytanie powyżej Powyzej są 3 pytania.... Oj mały błąd W sumie to są 4 pytania 1. Czy da się za pomocą VAG'a sprawdzić moc? 2. Czy EGR jest lekko zaślepiony? 3. Co z tą dawką, jest ok? 4. Jak wyregulować jeśli się oczywiście da, licznik? Bo przekłamuję o ~10km/h. No i w sumie jak mam rozumieć, że ten chip tu kupa Jechać do tego co robił, żeby coś poprawił?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się