Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


markmark

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Na początku proszę o wyrozumiałość ze względu na to, że są to pierwsze logi w życiu.

Miałem problemy z dokonaniem logów dynamicznych na niektórych kanałach dlatego też wkleję to co udało mi się wykonać. Logi zostały wykonane na dwóch wersjach vag-coma. Częśc udało się na jednej część na drugiej nie wiem dlaczego. Niektórych nie ma wogóle ale na jeszcze innej wersji udało mi się podglądnąć jedynie te bloki więc jak coś togę screeny wrzucić.

Objawy jakie stały się przyczyną logowania to brak mocy, a właściwie auto jedzie do 120 km/h (troszkę gorzej się zbiera niż wcześniej) następnie coś przytyka, puszcza i dalej przytyka i dojechałem do 160 i skończyła się droga.

Pojawiły się takie błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Przy autoscanie wyszło coś takiego:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 CE

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 820 043 B

Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D72

Coding: 04143

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00140

Shop #: WSC 03390

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0TN006191 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00050

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 D

Component: ZV-Pumpe,Funk

Coding: 08768

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Początkowo 00575 zniknął i pojawiał si,e tylko 00519 i auto w miarę dobrze szło bez przytykania lecz później przytykanie wróciło.

Odnośnie centralnego jakoś nie zauważyłem problemów, no może go troszkę bardziej słychać w trakcie zamykania/otwierania. Jest jakiś sposób?

W sumie to najbardziej zależy mi na odzyskaniu właściwej mocy tego samochodu jaką miało gdy go kupiłem.

Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po za zepsutym termostat i fatalnie ustawionym kacie wtrysku nic nie widac zlego.zrob dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zepsuty termostat? ale dobrze pokazuje mi temp, a tym bardziej dobrze grzało w zimie.ale ok sprawdzę. co do dynamicznych to jakies ta sa bo robilem tylko jak pisałem nie dało rady na wszystkich kanałach bo wyskakiwał jakiś error i nic nie można było zlogować. jakieś ine opinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na PORZADNIE zamieszczony KOMPLET logów z podzialem na statyczne , dynamiczne i Basic Settings... jesli nie - wątek leci do smietnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok postaram się zrobić to w piątek i zamieszczę, tylko jak pisałem miałem problemy z logowaniem niektórych kanałów[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 23:04_________________________________________________OK. Logi zrobione na nowo więc wrzucam linki do uzyskanych wyników z prośbą o analizę:

Błędy przed rozpoczęciem próby:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 028 906 021 CE

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs

28-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Statyczne:

Cholera widzę, że zjadłem grupę 000. jutro wieczorem dorzucę, musiałem przypadkiem usunąć.

Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14902.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14901.html

Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14898.html

Grupa 007 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14899.html

Grupa 013 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14895.html

Grupa 014 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14900.html

Grupa 018 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14896.html

Grupa 023 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14897.html

Statyczne basic settings:

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14904.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14903.html

Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14905.html

W przypadku grupy 011 otrzymałem komunikat o braku możliwości dokonania pomiaru:

logstatycznybasicsettin.jpg

Dynamiczne:

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14907.html

Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14911.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14906.html

Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14910.html

Grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14909.html

Grupa 010 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14912.html

Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14908.html

Dodam tylko, że po przeprowadzonych próbach żaden z błędów się nie wyświetlił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sporo przeładowuje, ecu stara się zbić ciśnienie przez co później jest niedoładowanie i pewnie dlatego słabiej idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatny syf w turbosprezarce stad falowanie doladowania ...

p.s wyglada ze auto po jakims "ciptuningu" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłbym od podprostowania tego co dzieje sie z cisnieniem doladowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze tak,dawkei kat wtrysku ustawic poprawnie?

Pojezdzij z noga w podlodze,bo przeplywka tez najprawdopodobniej bedzie do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Dorzucam jeszcze log statyczny grupy 000

Grupa 000 statycznie http://vaglog.rtnet.pl/markkmark_14940.html

Proszę dokładniej napisać co w jakiej kolejności.

Dodam, że przed testowaniem po odłączeniu przepływomierza auto zamuliło jeszcze bardziej.

Następnie wpiąłem ponownie i troszkę lepiej szło.

Zanim zrobiłem loga dzisiaj z 000 przegoniłem auto i nie wyskoczył żaden błąd i nie odczułem żadnego przytkania.

Ale jeszcze troszkę brakuje do stanu pierwotnego, ale już niewiele.

Prosę o przyglądnięcie się tej grupie 000 z dnia dzisiejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ jak wcześniej napisałem zniknął mi log tej grupy i jej nie zamieściłem. a dziś to zrobiłem i dorzuciłem.[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 21:25_________________________________________________

Moze tak,dawkei kat wtrysku ustawic poprawnie?

Proszę o podpowiedź jak to zrobić[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 07:09_________________________________________________ponawiam prośbę o wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ jak wcześniej napisałem zniknął mi log tej grupy i jej nie zamieściłem. a dziś to zrobiłem i dorzuciłem.[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 21:25_________________________________________________

Moze tak,dawkei kat wtrysku ustawic poprawnie?

Proszę o podpowiedź jak to zrobić[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2010, 07:09_________________________________________________ponawiam prośbę o wskazówki

Tutaj masz jak ustawić kąt wtrysku: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85t+wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli powinienem ustawić, aż w basic settings będę miał wartość poz. 2 na poziomie 57 tak?

a co z tą dawką?

49-54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syf w turbo.... tydzien dynamicznej jazdy ... i znow przyjdz z logami dynamicznymi 011,010,008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 12:51_________________________________________________Witam ponownie. Tydzień jeszcze nie minął więc nie mam jeszcze nowych logów, ale zapomniałem wrzucić screeny z vaga 2.5, a chciałem też zamieścić, więć dorzucam je poniżej. Chodzi mi m.in. czy te różnice pomiędzy cylindrami to tak ma być, czy coś z nimi nie tak.

Chciałbym aby ktoś się też na ich temat wypowiedział.

53427753.jpg

57730689.jpg

92373807.jpg

54500980.jpg

92173637.jpg

34612533.jpg

31040764.jpg

18943419.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te screeny raczej nie są potrzebne, widać na nich że napięcie alternatora jest za niskie, wypadało by sprawdzić szczotki przy regulatorze napięcia w alternatorze, lub regulator do wymiany, chyba że 13,68V jest normalne w audi.., ja mam podobne napięcie i wymiana szczotek nic nie pomogła, szykuje się na zakup regulatora, bo z tego co wyczytałem napięcie ma się mieścić w zakresie 13,9-14,5V. Jak jest poniżej to akumulator jest wiecznie nie doładowany.

Dynamiczny kąt początku wtrysku masz zmieniony, zczipkowany :gwizdanie: nie wiem czy to z winy mapy ECU czy z powodu usterki mechanicznej, wypadało by sprawdzić rozrząd itp.

Przepływki nie ruszaj, na moje oko jest spoko.

Do korekty statyczny kąt wtrysku no i dawka na biegu jałowym, bez stuknięcia nastawnika chyba się nie obędzie.

Termostat do wymiany.. sprawdź na klimatroniku kanał 49, jak też jest poniżej 87C wymieniaj, najlepiej kup ori w aso.

Ja obstawiam nieszczelność w dolocie lub w układzie sterowania podciśnieniowym turbiny. Przepatrz łączenia rur z obejmami czy nie ma nigdzie zaolejenia.

Dobrze że dorzuciłeś loga 000dyn, ja z niego zawsze najwięcej widzę kwiatków, ciśnienie w kolektorze ssącym skacze strasznie, za to pomiar przepływki jest lux, mi to daje do zrozumienia że jest nie szczelność w dolocie..

co do syfu w turbo, w większości przypadków to się sprawdza, ale nie zawsze, często turbo jest niczego winne tylko sterowanie... ile jesteś w stanie popchnąć do góry sztangę jednym palcem popychając bolec łączący ze sztangą? odkręć dwie śrubki pod gruszka i poruszaj sztangą z gruszką, jak czuć ewidentne opory i tarcie, turbo do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...