Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Chcę w najbliższym tygodniu kupić auto, skłaniam się ku A4 Tdi ... chciałbym się od Was dowiedziać czy gdyby okazało się, że np. mam niewielki wybór 130 KM a jest dużo więcej ciekawych 115 KM ... to czy opłaca się brać 130 ??... np. z większym przebiegiem albo bez klimatyzacji ... :?: Z tego co wiem to różnią się tylko turbinami .... czy tak ?? .... i ew. ile kosztowało by przerobienie tego silnika na 130 KM ... chodzi mi tu o turbinę ze 130 i strojenie (oczywiście wiem że można to zrobić chipem .... ale narazie interesuje mnie ta kwestia ... Jedno jest pewne ... napewno chcę mieć w miarę dynamiczne autko Zastanawiam się jeszce nad Bmw E46 2.0d 136 albo 150 KM ... (może coś o nich wiecie?)
Sprinter Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Jeśli będzie ładne 115KM to bierz i się nie zastanawiaj, w gruncie rzeczy bez grzebaniny w silniku możesz mu potem zmienić soft w sterowniku i będzie pięknie jeździł, brał niżej, a i zyska trochę kuniów Nie da się ukryć, że 130PD jest lepszy i podatny na zmiany, ale wierz mi bardziej docenisz porządne wyposażenie i lepszy stan niż parę koni więcej.
Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Kasy mam ok 8500 € .... istnieje możliwość niewielkiej zmiany w górę ...
spanky Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Kasy mam ok 8500 € .... istnieje możliwość niewielkiej zmiany w górę ... z taka sumka zapomnij o 130 PD (AWX) .... :!: szukaj wypasionego 115 konnego albo doluz z 2000 "ojro" i kupuj 130-tke ....
geri74 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Kasy mam ok 8500 € .... istnieje możliwość niewielkiej zmiany w górę ... masz tyle kasy na sam zakup samochodu czy na wszystko czyli transport, opłaty, zarejestrowanie, wymianę rozrządu, hamulców, płynów, itd?????
Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Podobno gościu z którym jadę "na zkupy" ma już jakieś 130 na oku ... w tej cenie / Ten człek to znajomy mojego ojca także byle czego raczej mi nie opcha... Ta suma jest na sam zakup... A właśnie odnośnie 1. spraw które należy sprawdzić przed zakupem .... i 2. które muszą być wymienione po jego dokonaniu ..... to co byście radzili ?? :?:
Gość Murzyn Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 za 8,5k € mozna kupic ladna B6 TDI :?: Jestem w szoku :shock: albo bez klimatyzacji ... :?: to B6 byly bez klimy :?: kolejny szok a co do wyboru, to najpierw patrz na stan auta, pozniej na wypas, a dopiero w 3 kolejnosci na silnik
Hugo Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Podobno gościu z którym jadę "na zkupy" ma już jakieś 130 na oku ... w tej cenie / Ten człek to znajomy mojego ojca także byle czego raczej mi nie opcha... Ta suma jest na sam zakup... A właśnie odnośnie 1. spraw które należy sprawdzić przed zakupem .... i 2. które muszą być wymienione po jego dokonaniu ..... to co byście radzili ?? :?: Za taką kase to będzie rocznik 2001 raczej z dużym przebiegiem
spanky Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Podobno gościu z którym jadę "na zkupy" ma już jakieś 130 na oku ... w tej cenie / Ten człek to znajomy mojego ojca także byle czego raczej mi nie opcha... Ta suma jest na sam zakup... A właśnie odnośnie 1. spraw które należy sprawdzić przed zakupem .... i 2. które muszą być wymienione po jego dokonaniu ..... to co byście radzili ?? :?: Za taką kase to będzie rocznik 2001 raczej z dużym przebiegiem inaczej rzecz ujmujac : zmeczone auto ... :twisted:
Hugo Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 za 8,5k € mozna kupic ladna B6 TDI :?: Jestem w szoku :shock: albo bez klimatyzacji ... :?: to B6 byly bez klimy :?: kolejny szok Raczej będzie cieżko Ostatnio kumpel mówił , że widział B6 bez klimy :shock:
Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Gdzie ja napisałem B6 tzn ... bardzo bym chciał B6 ... ale nie myślałem że w tej cenie można ją wychaczyć ... Więc z tego co mówicie wynikało by, że B5 nie było 130 ?? :?: p.s. Oczywiście ten brak klimy to był tylko przykład (nie bierzcie wszystkiego tak dosłownie) A właśnie moglibyście podać mi oznaczenia silników 130 KM i 115 KM .... żebym nie musiał wierzyć na słowo sprzedawcy ...
spanky Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Gdzie ja napisałem B6 tzn ... bardzo bym chciał B6 ... ale nie myślałem że w tej cenie można ją wychaczyć ...Więc z tego co mówicie wynikało by, że B5 nie było 130 ?? :?: p.s. Oczywiście ten brak klimy to był tylko przykład (nie bierzcie wszystkiego tak dosłownie) A właśnie moglibyście podać mi oznaczenia silników 130 KM i 115 KM .... żebym nie musiał wierzyć na słowo sprzedawcy ... w B5 nie bylo 130 PD AWX :!: a 115 kucy to AJM (tez PD) i byl w B5 od 1999 roku ... legenda : PD - silnik na pompowtryskach .
Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Dla uściślenia B6 to A4 z tymi nowszymi światłami, które podobne są do A6 czy tak ?? i produkcja B6 rozpoczęła się wtedy kiedy passata B6 czyli od 2001 r ?? a z B5 to co najwyżej są silniki TDi 115 i 90 KM ?? Dobra DZIęKI ZA POMOC ... T w takim razie jaką on tą A4 130 wynalazł ... skoro mówił że B6 są dużo droższe ... itd ... i żeby odpóścić ?? P.s. W jakich jeszcze autach VAG były montowane ten silnik (130) i w jakich latach ?? Chodzi mi tu o Golfa, Passata, A3, i A4 ew. Leon i Octavia
Hugo Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 Dla uściślenia B6 to A4 z tymi nowszymi światłami, które podobne są do A6 czy tak ??i produkcja B6 rozpoczęła się wtedy kiedy passata B6 czyli od 2001 r ?? a z B5 to co najwyżej są silniki TDi 115 i 90 KM ?? 1.tak 2.Rozpoczeli produkcje od 2000r 3.75,90,110 i 115KM
Gość Armani01 Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 W takim razie wiem, że muszę na gościa uważać ... bo albo kłamie albo liczy, że ja się nie znam (i chce mi wcisnąć 115 jako 130 = kłamie) albo SIę NIE ZNA !!!!!!!!!!!! :shock: :mad: Ale ojciec za niego ręczy ... mówi, że on jest mu winien przysługę ... i wsio jest OK :???: A silnik 110 jakie ma oznaczenie ?? (inne niż AJM ??)
Hugo Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 A silnik 110 jakie ma oznaczenie ?? (inne niż AJM ??) AFN
Pikuś Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 A silnik 110 jakie ma oznaczenie ?? (inne niż AJM ??) AFN Hugo jeszcze AVG bylo 110
Hugo Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 AFF (75 KM), 1Z, AHU i AHH (90 KM), AFN i AVG (110 KM), AJM i ATJ (115 KM),
pet3r Opublikowano 13 Lipca 2006 Opublikowano 13 Lipca 2006 moze to auto mialo 110 lub 115 KM ale jest po czpisie na 130?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się