Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno siwą kostkę pomiń, bo okazało się, że ta masa sterowników była wspólna dla kilku elementów ;)

Co do czujnika powiązany z zasysaniem - w poliftowym klimatroniku nie obchodzi Cie on, nic nie musisz dodatkowo podłączać.

Opublikowano

Ja podłączyłem ten plus przy samym czujniku. i wszystko gra. Tylko że teraz dowiedziałem się że muszę silniczki klap powymieniać na te poliftowe.

Opublikowano
Ja podłączyłem ten plus przy samym czujniku. i wszystko gra. Tylko że teraz dowiedziałem się że muszę silniczki klap powymieniać na te poliftowe.

Najpierw się dowiedz od kogoś, czy pasują w miejsce starych, choć do końca ich nie będziesz mógł wymienić na starej obudowie parownika, bo po prostu nie będziesz miał gdzie przykręcić silniczka od obiegu zamkniętego...

Opublikowano

To lepiej pociągnąć ten przewód od sprężarki przy ABS-ie czy lepiej od czujnika przy chłodnicy?

Opublikowano

Witam, mam następujący problem, u mnie trochę inaczej wyglądała kość od ogrzewania tylnej szyby i nie mogę dojść jak to podłączyć. Dołączam zdjęcie starej kości:

gb5e.jpg

Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)

Opublikowano

Byłem dzisiaj w samochodzie i zauważyłem że jak klima jest wyłączona to z nawiewu powietrze szybko się wydostaje. Dopiero jak włączę klimatyzację to gdzieś to powietrze zwalnia. Ale za to jak bezpośrednio podłącze podciśnienie żeby zamknąć obieg to i jest chłodno i wieje. Tylko ciekawe czy dało by się to jakoś podłączyć żeby można było z przycisku klimy włączać zawór od podciśnienia ??

Opublikowano
Witam, mam następujący problem, u mnie trochę inaczej wyglądała kość od ogrzewania tylnej szyby i nie mogę dojść jak to podłączyć. Dołączam zdjęcie starej kości:

http://img42.imageshack.us/img42/4248/gb5e.jpg

Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)

Ponawiam pytanie.

Opublikowano

Beny, przeciez do ogrzewania wykorzystuje sie tylko te dwa grube przewody. Szary z niebieskim to podswietlenie przyciskow i mozesz go wykorzystac do popielniczki czy podswietlanego kubka, tak jak i brazowy (masa)

Opublikowano
Beny, przeciez do ogrzewania wykorzystuje sie tylko te dwa grube przewody. Szary z niebieskim to podswietlenie przyciskow i mozesz go wykorzystac do popielniczki czy podswietlanego kubka, tak jak i brazowy (masa)

Dzięki wielkie za odpowiedź. Jak tylko przestanie padać deszcz, sprawdzę to :)

Opublikowano

pany mam 2 pytania ogarnalem 2 din i wsio gra ale niemam podswietlania przyciskow w symptomy?i niewiem dlaczego wczesniej na alpince wszystko gralo ale radio bylo standard male i tylko przelozylem kable zasilanie/glosniki,drugie ze do podswietlania klimatronica przelozylem tylko 1 kabelek tak jak powinno byc w moim roczniku i jak przekrece zaplon on juz swieci ale slabo jak wlacze swiatla to zaczyna swiecic juz normalnie...wiadomo o co chodzi?

Opublikowano

W symphony podświetlenie, logika zapłonu i coś tam jeszcze działa na CANie - sygnał idzie dwoma przewodami z licznika (poliftowy z białym podświetleniem).

Co do drugiego to chyba normalne (jeśli świecie a nie miga), u mnie też tak było.

Opublikowano

Jaki bezpiecznik dać do sprężarki. Chodzi o ten przewód który przeciągamy od czujnika. Chcę go poprzedzić bezpiecznikiem.

Aha i jeszcze jedna kwestia. Byłem dzisiaj nabić klime i wziąłem ze sobą stary panel klimatyzacji i problem jest w tym, że na starym nie chciał załączyć sprężarki, sądziłem że jak zamienię na poliftowy to wszystko zadziała, a tu błąd - nie działa. Podpiąłem na sztywno z zielonej kostki która idzie przed pompą abs - to ta kość która steruje sprężarką - wtedy zaczeło chodzić. Co mam zrobić w tym momencie?

---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ----------

No i podpiąłem + po zapłonie do tego czujnika po przewodzie brązowo białym i chwile pochodziło a później nic. Wentylator ciągle chodzi a klima się nie załącza. Czego to może być przyczyna?

Opublikowano
Jaki bezpiecznik dać do sprężarki. Chodzi o ten przewód który przeciągamy od czujnika. Chcę go poprzedzić bezpiecznikiem.

Aha i jeszcze jedna kwestia. Byłem dzisiaj nabić klime i wziąłem ze sobą stary panel klimatyzacji i problem jest w tym, że na starym nie chciał załączyć sprężarki, sądziłem że jak zamienię na poliftowy to wszystko zadziała, a tu błąd - nie działa. Podpiąłem na sztywno z zielonej kostki która idzie przed pompą abs - to ta kość która steruje sprężarką - wtedy zaczeło chodzić. Co mam zrobić w tym momencie?

---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:51 ----------

No i podpiąłem + po zapłonie do tego czujnika po przewodzie brązowo białym i chwile pochodziło a później nic. Wentylator ciągle chodzi a klima się nie załącza. Czego to może być przyczyna?

Hmm, ja również dałem + po stacyjce i bezpiecznik 30A i wszystko hula jak należy (jak na razie :decayed: ) jedynie klima się nie załącza gdy mam tylko zapłon, dopiero po odpaleniu silnika sprężarka zaczyna pracować.

---------- Post dopisany 08-07-2013 at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2013 at 23:06 ----------

Panowie macie jakieś rozwiązanie na to słabe dmuchanie klimy? brakuje trochę mocy porównując do starego panelu

Opublikowano

Witam

Sory że się wtrącam, ale czy ktoś kiedyś przerabiał konsolę środkową na 2 din bez klimatronika??

Kiedyś widziałem na forum zdjęcia z takiej przeróbki, ale szukam szukam i nie mogę znaleźć... Jeśli ktoś robił to może podrzuci jakieś podpowiedzi?

Opublikowano

Temat ucichł.. Wiecie koledzy co zrobić z tym słabym dmuchaniem klimy? Robi się co raz cieplej i staję się to uciążliwe :) Pozdrawiam

---------- Post dopisany 19-07-2013 at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2013 at 15:46 ----------

up

Opublikowano

Nikt nie wie najwyrazniej. Porownaj sobie schemat elektryczny z przedlifta i polifta, moze czyms sie rozni i dlatego to sie dzieje. Cos pamietam ze w przedlifcie byl jakis czujnik przy podszybiu (w po brak) i ktory chyba wplywal na wentylator, jednak musisz to sprawdzic.

Opublikowano

Chodzi o to że klapa od recylkulacji się nie zamyka. W przed lifcie masz sterowane podcisnieniem a polifcie silniczkiem. Żeby zawór od podciśnienia się otworzył trzeba dać mu napięcie ja podłączyłem go pod przekaźnik od klimy i jak klima się włącza to odrazu zamyka sie obieg zamknięty i wieje aż miło. Problem polega na tym że klima działa na zasadzie on/off włącza się i wyłącza co jakiś czas i jak chodzi to klapa się zamyka a jak się wyłącza to klapa sie otweira i przestaje wiać. Mi to rozwiązanie narazie pasuje i jest ok . Tylko myśle na tym zeby wpiąc sie gdzieś gdzie jest cały czas napięcie przy włączonej klimie a nie wtedy gdy chodzi sprężarka

Opublikowano
Chodzi o to że klapa od recylkulacji się nie zamyka. W przed lifcie masz sterowane podcisnieniem a polifcie silniczkiem. Żeby zawór od podciśnienia się otworzył trzeba dać mu napięcie ja podłączyłem go pod przekaźnik od klimy i jak klima się włącza to odrazu zamyka sie obieg zamknięty i wieje aż miło. Problem polega na tym że klima działa na zasadzie on/off włącza się i wyłącza co jakiś czas i jak chodzi to klapa się zamyka a jak się wyłącza to klapa sie otweira i przestaje wiać. Mi to rozwiązanie narazie pasuje i jest ok . Tylko myśle na tym zeby wpiąc sie gdzieś gdzie jest cały czas napięcie przy włączonej klimie a nie wtedy gdy chodzi sprężarka

Możesz ten temat trochę rozjaśnić? Gdzie ten zawór? który to kabel? i pod który pin w przekaźniku się wpiąć ?

Opublikowano

siemanko mam małe pytanko jak to w 2din jest z przeciwmgłowymi jak ogarnąć ten temacik niedługo trzeba jechać na zasłużony urlop wiec się przyda :)

:decayed:

Opublikowano

W 2din jest tak samo jak w 1din, czyli jeslt juz opisane co i jak ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...