Krzysiek Krzysztof Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 (edytowane) Witam . Zegar kupiłem w AVT - https://sklep.avt.pl/avt3132.html . USB to przejsciówka do zapalniczki tylko gniazda i panel z przelotki , resztę rezałem w pokrywie zapalniczki , szybka z plexi frezowałem ręcznie no i nad zegarkiem są dwie dziurki praktycznie niewidoczne do ustawiania zegara na micro wyłącznikach potem to poflokowałem Edytowane 24 Listopada 2017 przez Krzysiek Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 fajna sprawa, tylko ja myślałem dać zegarek na zewnątrz a usb bo otworzeniu popielniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4b620 Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 fajna sprawa ,ale pytanie jeszcze w jakim autko tak robić. Bo chyba zdecydowanie w starszych wersjach jak b6 i b5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Krzysztof Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 21 godzin temu, A4b620 napisał: fajna sprawa ,ale pytanie jeszcze w jakim autko tak robić. Bo chyba zdecydowanie w starszych wersjach jak b6 i b5 ? Myślę że w każdym tylko miejsce trzeba znalezć odpowiednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fela Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie jak podłaczyć przeciwmgielne to juz wiem przez przekażnik 397 ładny schemat znalazłem .. ale mam jeszcze wolny przycisk ESP i chciałbym go wykorzystać do Amberów. tzn swiecacych kierunkowzkazów zebym mogl je wlaczyc i wyłaczyc jakiego przekażnika uzyc i jak to podłaczyc ? i jak zmienic sterowanie climatronica zeby wlaczal kompresor klimatyzacji .. bo w polifcie jest chyba odwrotnie niz w przedlifcie ? Edytowane 20 Grudnia 2017 przez Fela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 mogę się mylić , ale raczej nie potrzeba przekaźnika do kierunkowskazów, ponieważ tam jest pobór tylko 5w, powinno hulać bez tego moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fela Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 10 minut temu, Hiper napisał: mogę się mylić , ale raczej nie potrzeba przekaźnika do kierunkowskazów, ponieważ tam jest pobór tylko 5w, powinno hulać bez tego moim zdaniem a przycisk ESP nie działa tak samo jak przeciwmgielne czyli czasowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiper Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Nie przerabiałem tematu, więc nie jestem pewny, gdybym miał taki przełącznik to bym sprawdził , może ktoś inny się wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fela Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 1 minutę temu, Hiper napisał: Nie przerabiałem tematu, więc nie jestem pewny, gdybym miał taki przełącznik to bym sprawdził , może ktoś inny się wypowie ja własnie sprawdziłem podłaczylem zasilacz 12v bo cala kompletna konsole mam na biórku i podłaczemy ledy i niestety ledy swieca tylko wtedy gdzy przytrzymam przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 bo to jest przycisk chwilowy. Żeby po jego kliknięciu działał potrzebujesz przekaźnika bistabilnego. Tu masz wybór: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?k7,przekazniki-bistabilne-12v W przedlifcie przycisk od włączania grzania tylnej szyby działa jak przekaźnik bistabilny. Trochę zabawy i tanim kosztem masz przekaźnik gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Zeler Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Panowie napisze ktoś jak te przeciwmgielne dokladnie podłączyć? Gdzie co i jak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Panowie, brak podświetlenia klimatronika oraz zegarów po zmiane tunelu. Jeśli chodzi o podświetlanie to wszystko było wykonywane tak, jak w opisie. Co może być przyczyną? Dodatkowo nie zawsze działa sterowanie nawiewami (góra, środek, dół) Auto: A4 B5 1.9 TDI 1996r EDIT: Już wszystko działa Zastanawia mnie jeszcze tylko dlaczego u mnie wyświetlacz klimatronika jest cały czas na jednym poziomie, nie rozjaśnia się, ani nie przygasa. Edytowane 10 Czerwca 2018 przez dawowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 (edytowane) Cześć. Jakby ktoś był zainteresowany to po zmianie konsoli na polift zrobiłem też żeby działał obieg wewnętrzny. Auto mam z 97r (obieg sterowany podcisnieniem) klimatronik 99r. Edytowane 3 Sierpnia 2018 przez osa_84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafkit Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 W dniu 25.07.2018 o 23:26, osa_84 napisał: Cześć. Jakby ktoś był zainteresowany to po zmianie konsoli na polift zrobiłem też żeby działał obieg wewnętrzny. Auto mam z 97r (obieg sterowany podcisnieniem) klimatronik 99r. Podziel się proszę kolego poza tym wszystko działa u Ciebie jak podłączyłeś sam kompresor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_84 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Jutro postaram się zamieścić opis. Działa to bez problemu. Koszt 5zł. Gruszke podciśnieniateż udało mi się naprawić. Od wiosny jeżdżę i jak ma razie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor4185 Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 W dniu 14.06.2010 o 14:57, jedrusa4 napisał: Witam, zmieniłem u siebie konsole z przedliftu na II lifta. Do całej operacji zakupiłem cały komplet, czyli konsola środkowa razem z przełącznikami, klimatronik, popielniczka i co najważniejsze kosz 2din. Na początku wyglądało to tak: Przed przystąpieniem do rozbierania było trochę przygotowań, ze względu na to że konsola była pod radio 1din, a przerobiłem ją na 2din, w tym przypadku poodcinałem uchwyty do których mocuje się kosz i odcięcie tylnej części konsoli. Uchwyty przełożyłem tak żeby można było przykręcić konsole do kosza, trochę lutowania i pełen sukces No i przygotowanie kosza, ponieważ kupiłem go po małej stłuczce więc trochę musiałem się namęczyć żeby go dopasować , trochę klejenia i lutowania i udało się Do ściągnięcia starego tunelu w moim przypadku z podłokietnikiem, odkręciłem trzy nakrętki mocujące podłokietnik, i dwie śrubki z przodu przy konsoli, wtedy tunel nam schodzi. Do ściągnięcia konsoli trzeba najpierw odkręcić dwie śrubki tam gdzie mamy ramkę pod niestandartowe radio, po jednej śrubce z każdej strony, wtedy mamy możliwość odkręcenia następnych dwóch śrub, które trzymają ramkę ozdobną. Po tej operacji mamy dostęp do klimatronika, który trzyma się też na dwóch śrubach imbusowych, odkręcamy je i panel klimatronika wyciągamy. Wtedy możemy się zabrać do odkręcania konsoli, która jest zamocowana na sześć śrub, cztery z przodu i dwie po bokach w miejscu gdzie mamy nogi. po wyjęci wszystkiego i wyciągnięci kosz wygląda to tak: Później zacząłem składać to wszystko w odwrotnej kolejności.: No i oczywiście jeszcze przeróbka instalacji, ze względu na to że są inne kostki w nowych przełącznikach (awaryjne i przeciwmgielne), podłączenie podgrzewania tylnej szyby i lusterek, z tym nie ma problemu podłączamy to do nowego klimatronika i hula aż miło , do klimatronika wszystkie kostki pasują, ale niestety trzeba powalczyć z podświetlaniem panela i jak u mnie z przypadkiem załączania się sprężarki(u mnie było sterowanie masą, a teraz jest plusem), do tego dochodzi jeszcze regulacja świateł ja przeniosłem u siebie tak jak to jest w poliftach po lewej stronie kierownicy, trzeba przedłużyć przewody. Kiedy już ogarnąłem się z elektryką zacząłem składać dalej. Oczywiście popielniczka niestety musi być też pod radio 2din bo jest węższa od modelu pod radio 1din. U mnie akurat założyłem navi plus, ale można po takiej operacji wrzucić dowolne radio 2din, efekt niesamowity. Oczywiście osłonę na lewarek zmiany biegów też miałem z konsoli 1din, niewielkie cięcie i dopasowana super. No i tunel z zapalniczką No i oczywiście końcowy efekt mojego dzieła, który naprawdę cieszy oko Jak podłączyć zasilanie podwietlenia pnelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W33r Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Panowie a jak zrobić aby się załączał kompresor od klimy bo mam tylko z tym problem po wsadzeniu klimatronika poliftowego Edytowane 13 Września 2018 przez W33r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmechanik Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 W dniu 21.08.2010 o 22:22, jedrusa4 napisał: W sobote wieczorem wszystko opisze co i jak :>[br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 18:49_________________________________________________Co do podłączenia przełącznika awaryjnych to tak jak na zdjęciu, mniej więcej tak to wygląda: Został dołożony jeden przewód do podświetlania przycisku to ten cienki czerwony. Niestety kostki ori nie miałem, więc kupiłem małe wsuwki, które pasują idealnie. Kolory powinny być takie same w rocznikach 95-98. Co do podłączenia ogrzewania tylnej szyby wraz z ogrzewaniem lusterek fotki poniżej: Przewód biały z żółtym paskiem to jest +12V, on idzie jako jeden do wsuwki, reszta co zostaje czyli gruby biały i dwa cienki białe przewody łączymy razem i dajemy na drugą wsuwkę. Ja przedłużyłem te przewody bo inaczej nie starczyło by ich na dociągnięcie do klimatronika. Na drugim zdjęciu jest pokazane gdzie je podłączyć. Z tyłu jest tam podwójne wejście na szerokie wsuwki, które po załączeniu w klimatroniku ogrzewania tylnej szyby zamyka obwód. Co do świateł przeciwmgielnych to trzeba zakupić Isostat elektroniczny najlepiej na 12V zdjęcie przykładowe: Tu na tej stronce można zobaczyć jak to wygląda i jakie koszta: http://www.cyfronika.com.pl/t/product_info.php?products_id=8858 Podłączenie jest bardzo proste: W przełączniku mamy 5 przewodów, 2 z nich to przełącznik, jeden od podświetlania przycisku, masa i dioda która sygnalizuje nam załączenie przełącznika. Do tego zdjęcia na którym jest isostat zamiast mikro przełącznika podłączamy nasz przełącznik od przeciwmgielnych, do wyjścia w isostacie tam gdzie jest przekaźnik podłączamy naszą instalacje od przeciwmgielnych i jeden przewód od sygnalizacji włączenia tych świateł (dioda w przycisku). [br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 22:19_________________________________________________A co do podłączenia klimatronika postaram się opisać jutro, mam nadzieje że się przyda i oczywiście porobie więcej fotek. ? Witam. Ktos wie gdzie podlaczyc kabel od podswietlania awaryjnych? Pod jaki kabel sie wpiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr193 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) witam, ja również zabrałem sie za modyfikacje ale mam problem i tu potrzebuję pomocy.... 1. z podświetleniem radia symphony II... radia działa prawdopodobnie potrzebny będzie emulator z allegro 2. Brak podświetlenia climatronica ( dzaiła dmucha grzeje a klima do ogarnięcia jeszcze), schowka, kubka, zapalniczki i zegarów.... auto z rocznika 95 pomocy Edytowane 19 Stycznia 2019 przez Piotr193 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się