Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam . Zegar kupiłem w AVT - https://sklep.avt.pl/avt3132.html . USB to przejsciówka do zapalniczki tylko gniazda i panel z przelotki , resztę rezałem w pokrywie zapalniczki , szybka z plexi frezowałem ręcznie no i nad zegarkiem są dwie dziurki praktycznie niewidoczne do ustawiania zegara na micro wyłącznikach potem to poflokowałem 

Edytowane przez Krzysiek Krzysztof
Opublikowano

fajna sprawa, tylko ja myślałem dać zegarek na zewnątrz a usb bo otworzeniu popielniczki :thumbup1:

Opublikowano

fajna sprawa ,ale pytanie jeszcze w jakim autko tak robić. Bo chyba zdecydowanie w starszych wersjach jak b6 i b5 ?

Opublikowano
21 godzin temu, A4b620 napisał:

fajna sprawa ,ale pytanie jeszcze w jakim autko tak robić. Bo chyba zdecydowanie w starszych wersjach jak b6 i b5 ?

Myślę że w każdym tylko miejsce trzeba znalezć odpowiednie 

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie jak podłaczyć przeciwmgielne to juz wiem przez przekażnik 397 ładny schemat znalazłem .. ale mam jeszcze wolny przycisk ESP i chciałbym go wykorzystać do Amberów. tzn swiecacych kierunkowzkazów zebym mogl je wlaczyc i wyłaczyc jakiego przekażnika uzyc i jak to podłaczyc ? i jak zmienic sterowanie climatronica zeby wlaczal kompresor klimatyzacji .. bo w polifcie jest chyba odwrotnie niz w przedlifcie ?

Edytowane przez Fela
Opublikowano

mogę się mylić , ale raczej nie potrzeba przekaźnika do kierunkowskazów, ponieważ tam jest pobór tylko 5w, powinno hulać bez tego moim zdaniem :thumbup1:

Opublikowano
10 minut temu, Hiper napisał:

mogę się mylić , ale raczej nie potrzeba przekaźnika do kierunkowskazów, ponieważ tam jest pobór tylko 5w, powinno hulać bez tego moim zdaniem :thumbup1:

a przycisk ESP nie działa tak samo jak przeciwmgielne czyli czasowo ?

Opublikowano

Nie przerabiałem tematu, więc nie jestem pewny, gdybym miał taki przełącznik to bym sprawdził , może ktoś inny się wypowie :wink:

Opublikowano
1 minutę temu, Hiper napisał:

Nie przerabiałem tematu, więc nie jestem pewny, gdybym miał taki przełącznik to bym sprawdził , może ktoś inny się wypowie :wink:

ja własnie sprawdziłem podłaczylem zasilacz 12v bo cala kompletna konsole mam na biórku i podłaczemy ledy i niestety ledy swieca tylko wtedy gdzy przytrzymam przycisk

Opublikowano

bo to jest przycisk chwilowy. Żeby po jego kliknięciu działał potrzebujesz przekaźnika bistabilnego. Tu masz wybór: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?k7,przekazniki-bistabilne-12v

W przedlifcie przycisk od włączania grzania tylnej szyby działa jak przekaźnik bistabilny. Trochę zabawy i tanim kosztem masz przekaźnik gotowy.

Opublikowano

Panowie napisze ktoś jak te przeciwmgielne dokladnie podłączyć? Gdzie co i jak ma być?

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie, brak podświetlenia klimatronika oraz zegarów po zmiane tunelu. Jeśli chodzi o podświetlanie to wszystko było wykonywane tak, jak w opisie. Co może być przyczyną? Dodatkowo nie zawsze działa sterowanie nawiewami (góra, środek, dół)

Auto: A4 B5 1.9 TDI 1996r

 

EDIT:

Już wszystko działa :) Zastanawia mnie jeszcze tylko dlaczego u mnie wyświetlacz klimatronika jest cały czas na jednym poziomie, nie rozjaśnia się, ani nie przygasa.

Edytowane przez dawowo
Opublikowano (edytowane)

Cześć. Jakby ktoś był zainteresowany to po zmianie konsoli na polift zrobiłem też żeby działał obieg wewnętrzny. Auto mam z 97r (obieg sterowany podcisnieniem) klimatronik 99r. 

Edytowane przez osa_84
Opublikowano
W dniu 25.07.2018 o 23:26, osa_84 napisał:

Cześć. Jakby ktoś był zainteresowany to po zmianie konsoli na polift zrobiłem też żeby działał obieg wewnętrzny. Auto mam z 97r (obieg sterowany podcisnieniem) klimatronik 99r. 

Podziel się proszę kolego :) poza tym wszystko działa u Ciebie jak podłączyłeś sam kompresor? 

Opublikowano

Jutro postaram się zamieścić opis. Działa to bez problemu. Koszt 5zł. Gruszke podciśnieniateż udało mi się naprawić. Od wiosny jeżdżę i jak ma razie ok.

Opublikowano
W dniu 14.06.2010 o 14:57, jedrusa4 napisał:

Witam, zmieniłem u siebie konsole z przedliftu na II lifta.
Do całej operacji zakupiłem cały komplet, czyli konsola środkowa razem z przełącznikami, klimatronik, popielniczka i co najważniejsze kosz 2din.
Na początku wyglądało to tak:


diAUA.jpg

K7eMJ.jpg

Przed przystąpieniem do rozbierania było trochę przygotowań, ze względu na to że konsola była pod radio 1din, a przerobiłem ją na 2din, w tym przypadku poodcinałem uchwyty do których mocuje się kosz i odcięcie tylnej części konsoli. Uchwyty przełożyłem tak żeby można było przykręcić konsole do kosza, trochę lutowania i pełen sukces :naughty:

djbjJ.jpg

xoYI9.jpg

No i przygotowanie kosza, ponieważ kupiłem go po małej stłuczce więc trochę musiałem się namęczyć żeby go dopasować :wallbash:, trochę klejenia i lutowania i udało się :decayed:

loqPS.jpg

Do ściągnięcia starego tunelu w moim przypadku z podłokietnikiem, odkręciłem trzy nakrętki mocujące podłokietnik, i dwie śrubki z przodu przy konsoli, wtedy tunel nam schodzi. Do ściągnięcia konsoli trzeba najpierw odkręcić dwie śrubki tam gdzie mamy ramkę pod niestandartowe radio, po jednej śrubce z każdej strony, wtedy mamy możliwość odkręcenia następnych dwóch śrub, które trzymają ramkę ozdobną. Po tej operacji mamy dostęp do klimatronika, który trzyma się też na dwóch śrubach imbusowych, odkręcamy je i panel klimatronika wyciągamy. Wtedy możemy się zabrać do odkręcania konsoli, która jest zamocowana na sześć śrub, cztery z przodu i dwie po bokach w miejscu gdzie mamy nogi. po wyjęci wszystkiego i wyciągnięci kosz wygląda to tak:


xrFjS.jpg

Później zacząłem składać to wszystko w odwrotnej kolejności.:

KaEi0.jpg

No i oczywiście jeszcze przeróbka instalacji, ze względu na to że są inne kostki w nowych przełącznikach (awaryjne i przeciwmgielne), podłączenie podgrzewania tylnej szyby i lusterek, z tym nie ma problemu podłączamy to do nowego klimatronika i hula aż miło :decayed:, do klimatronika wszystkie kostki pasują, ale niestety trzeba powalczyć z podświetlaniem panela i jak u mnie z przypadkiem załączania się sprężarki(u mnie było sterowanie masą, a teraz jest plusem), do tego dochodzi jeszcze regulacja świateł ja przeniosłem u siebie tak jak to jest w poliftach po lewej stronie kierownicy, trzeba przedłużyć przewody.

dpNSA.jpg

Kiedy już ogarnąłem się z elektryką zacząłem składać dalej.

dq6PJ.jpg

Oczywiście popielniczka niestety musi być też pod radio 2din bo jest węższa od modelu pod radio 1din. U mnie akurat założyłem navi plus, ale można po takiej operacji wrzucić dowolne radio 2din, efekt niesamowity.

drbaA.jpg

Oczywiście osłonę na lewarek zmiany biegów też miałem z konsoli 1din, niewielkie cięcie i dopasowana super.
No i tunel z zapalniczką

Kefh0.jpg

No i oczywiście końcowy efekt mojego dzieła, który naprawdę cieszy oko

lxg3J.jpg


Jak podłączyć zasilanie podwietlenia pnelu

 

Opublikowano (edytowane)

Panowie a jak zrobić aby się załączał kompresor od klimy bo mam tylko z tym problem po wsadzeniu klimatronika poliftowego

Edytowane przez W33r
Opublikowano
W dniu 21.08.2010 o 22:22, jedrusa4 napisał:

W sobote wieczorem wszystko opisze co i jak :>[br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 18:49_________________________________________________Co do podłączenia przełącznika awaryjnych to tak jak na zdjęciu, mniej więcej tak to wygląda:

3iQaA.jpg

3iV9S.jpg

Został dołożony jeden przewód do podświetlania przycisku to ten cienki czerwony.

Niestety kostki ori nie miałem, więc kupiłem małe wsuwki, które pasują idealnie.

Kolory powinny być takie same w rocznikach 95-98.

Co do podłączenia ogrzewania tylnej szyby wraz z ogrzewaniem lusterek fotki poniżej:

gCYEA.jpg

gD08J.jpg

Przewód biały z żółtym paskiem to jest +12V, on idzie jako jeden do wsuwki, reszta co zostaje czyli gruby biały i dwa cienki białe przewody łączymy razem i dajemy na drugą wsuwkę.

Ja przedłużyłem te przewody bo inaczej nie starczyło by ich na dociągnięcie do klimatronika.

Na drugim zdjęciu jest pokazane gdzie je podłączyć. Z tyłu jest tam podwójne wejście na szerokie wsuwki, które po załączeniu w klimatroniku ogrzewania tylnej szyby zamyka obwód.

Co do świateł przeciwmgielnych to trzeba zakupić Isostat elektroniczny najlepiej na 12V zdjęcie przykładowe:

vvXEr.jpg

Tu na tej stronce można zobaczyć jak to wygląda i jakie koszta:

http://www.cyfronika.com.pl/t/product_info.php?products_id=8858

Podłączenie jest bardzo proste:

W przełączniku mamy 5 przewodów, 2 z nich to przełącznik, jeden od podświetlania przycisku, masa i dioda która sygnalizuje nam załączenie przełącznika. Do tego zdjęcia na którym jest isostat zamiast mikro przełącznika podłączamy nasz przełącznik od przeciwmgielnych, do wyjścia w isostacie tam gdzie jest przekaźnik podłączamy naszą instalacje od przeciwmgielnych i jeden przewód od sygnalizacji włączenia tych świateł (dioda w przycisku).

[br]Dopisany: 21 Sierpień 2010, 22:19_________________________________________________A co do podłączenia klimatronika postaram się opisać jutro, mam nadzieje że się przyda i oczywiście porobie więcej fotek. ?

Witam. Ktos wie gdzie podlaczyc kabel od podswietlania awaryjnych?  Pod jaki kabel sie wpiac? 

Opublikowano (edytowane)

witam,

ja również zabrałem sie za modyfikacje :)

ale mam problem i tu potrzebuję pomocy....

1. z podświetleniem radia symphony II... radia działa prawdopodobnie potrzebny będzie emulator z allegro

2. Brak podświetlenia climatronica ( dzaiła dmucha grzeje a klima do ogarnięcia jeszcze), schowka, kubka, zapalniczki i zegarów....  

auto z rocznika 95 

pomocy

Edytowane przez Piotr193

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...