Musashi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 ściągnij wężyk przy pompie co idzie od filtra paliwa i po prostu zaciągnij ustami,powinno bez problemu iść paliwo-wtedy jedno będziesz mógł wykluczyć,mianowicie niedrożne przewody ,filtr paliwa-powodzenia olej napedowy jest rakotworczy, co to za pomysly ja bym rozpoczal od odpowietrzenia instalacji paliwowej. fachowo, potrzebna jest pompa podcisnieniowa ktora podlacza sie do powrotu pompy wtryskowej. doraznie mozna poluzowac kolejno rurki dochodzace do wtryskow i krecic rozrusznikiem az do pojawienia sie wytryskujacych dawek paliwa. jednak to rozwiazanie do zastosowania w sytuacjach awaryjnych. [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2010, 22:46_________________________________________________obecnosc spietrzajacej pompy paliwa w zbiorniku paliwa mozna zweryfikowac obecnoscia bezpiecznika w skrzynce bezpiecznikow w kabinie w pozycji S28 ( lewy rzad trzeci od dolu)
sowa73 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 nikt nie mówi żeby pić olej napędowy tylko sprawdzić drożność.Pompki paliwa w zbiorniku nie ma, jeżeli przewody i filtr jest drożny to należy wziąć się za odpowietrzenie pompy wtryskowej i wtryskiwaczy,ja u siebie robiłem to z kolegą on kręcił rozrusznikiem ,a ja odkręcałem przewody ciśnieniowe przy wtryskach i pomału pomału zaczął zaskakiwać ,aż w końcu zapalił
mrogal Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 nikt nie mówi żeby pić olej napędowy tylko sprawdzić drożność.Pompki paliwa w zbiorniku nie ma, jeżeli przewody i filtr jest drożny to należy wziąć się za odpowietrzenie pompy wtryskowej i wtryskiwaczy,ja u siebie robiłem to z kolegą on kręcił rozrusznikiem ,a ja odkręcałem przewody ciśnieniowe przy wtryskach i pomału pomału zaczął zaskakiwać ,aż w końcu zapalił układ paliwowy w jak najlepszej kondycji i zaczyna brakować juz pomysłów, a jak sprawdzic czy rozrzad przeskoczyl? EDIT a jak sprawdzić czy pompa przeskoczyła? bo kreska na zębatce przetrwała ale na obudowie się gdzieś zgubiła[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:42_________________________________________________ nikt nie mówi żeby pić olej napędowy tylko sprawdzić drożność.Pompki paliwa w zbiorniku nie ma, jeżeli przewody i filtr jest drożny to należy wziąć się za odpowietrzenie pompy wtryskowej i wtryskiwaczy,ja u siebie robiłem to z kolegą on kręcił rozrusznikiem ,a ja odkręcałem przewody ciśnieniowe przy wtryskach i pomału pomału zaczął zaskakiwać ,aż w końcu zapalił układ paliwowy w jak najlepszej kondycji i zaczyna brakować juz pomysłów, a jak sprawdzic czy rozrzad przeskoczyl? EDIT a jak sprawdzić czy pompa przeskoczyła? bo kreska na zębatce przetrwała ale na obudowie się gdzieś zgubiła no tak jak mowilem na poczatku jak tylko uslyszalem ze zgasl i nie pali ze to rozrzad przeskoczyl (skromny) juz naprawione, pompa sie spozniala wzgledem reszty o 2-3 zabki
_Solar_ Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc pisze, że sprawdzony.. :gwizdanie: Odrazu pisałem ze trzeba rozrząd dobrze sprawdzić
SotoM Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 niech kolega sprawdzi klin na wale korbowym.- czy sruba centralana dobrze jest dociagnieta. mi w tamytm tygodniu tez rozrzad przeskoczył na pompie o 2 zeby - silnik pracował ale nie miał mocy a zeby go odpalic to musiałem go kręcić chwile az zaskoczył. potem znów przeskoczył na rozrzadzie z tym ze na dole na wale korbowym o 2 zęby - okazało sie ze pusiciła sruba centraslana i wyłupało z kółka kawałek klina. wymieniłem koła wszystkie, srube centralną i rozrząd pasek rolkę prowadzacą i napinacz - i juz mam z bani.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się