Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 montaz wirnikow od K03S dolot roztacza sie o 2.5mm i to wszystko ??? ile taka usługa ??? wymienia sie wirnik (8 lopatek) od strony zimnej i roztacza dolot nie mam pojecia jaki jest koszt samej uslugi zawsze jest to zwiazane z regeneracja calej turbiny[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 11:24_________________________________________________ Gracjan, wyslij te turbiny do ream poland... zrobia Ci na pewno taniej na pewno zrobia to jak trzeba
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Gracjan, wyslij te turbiny do ream poland... zrobia Ci na pewno taniej popieram
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 montaz wirnikow od K03S dolot roztacza sie o 2.5mm i to wszystko ??? ile taka usługa ??? filozofii nie ma za bardzo, w ream poland powiedzieli mi ok 1400
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 owszem ale najlepiej jak sie trafi czesc goraca od K03S, poniewaz lopatki z tej strony maja wieksza srednice od K03 o jakies 2 mm, jak bede w domu to wrzuce foty K03S z roztoczona zimna czescia z K03
moskal Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 filozofii nie ma za bardzo, w ream poland powiedzieli mi ok 1400 do tego wtryski z RS-a , fmic lub smice z RS-a . ciekawe ile by wypluło :gwizdanie:
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 prosze, fotki czesc zimna jest roztoczona i od zwykłej K03-029, cała reszta K03-073
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 filozofii nie ma za bardzo, w ream poland powiedzieli mi ok 1400 do tego wtryski z RS-a , fmic lub smice z RS-a . ciekawe ile by wypluło :gwizdanie: ok 400
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 filozofii nie ma za bardzo, w ream poland powiedzieli mi ok 1400 do tego wtryski z RS-a , fmic lub smice z RS-a . ciekawe ile by wypluło :gwizdanie: ok 400 w marzeniach na takim setupie + k04 rs4 wychodzi 400PS. mysle, ze na takich hybrydach z wydechem i coolerem to max 360PS (bolo ma hybrydy k03, wiec mozna jego zapytac, mi kiedys mowil cos wlasnie o 360PS).
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 a jaka jest różnica pomiędzy K03S a K04? Przecież to prawie takie same dmuchawy, jeśli nawet nie takie same (tutaj spekuluje oczywiście). jak dla mnie to powinno się udać podejść pod 400KM
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ale po co mi inne turbiny jak nie chce więcej niż te 320 ps powiedzmy
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 :polew: :polew: :polew: ale zawsze lepiej miec turbo które jest bardziej wydajne a co za tym idzie mniej obciążona i trwalsze
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ty nie ale my tak No to macie pole do popisu Czekam na pierwsze efekty [br]Dopisany: 30-12-2011, 16:57:13_________________________________________________A tak to wygląda na ta chwilę: Z racji tak dużych pęknięć w gorącej stronie mało kto chce się podjąć regeneracji... Jedna firma mi zaoferowała że da mi zregenerowane a te moje zabierze, co mi się najbardziej na tą chwile podoba. Turbo tec za regeneracje powiedział 2000zł netto za sztukę...
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 turbotec za AWX 3 lata temu wołał od 1800zł za regnerowaną :gwizdanie: wiec jak widać dalej sa drodzy
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 a nie zastanawiałeś się nad: http://allegro.pl/audi-rs4-s6-2-7-bi-turbo-380-km-nowe-komplet-i2015262710.html w takiej sytuacji rozważyłbym taką opcję [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 18:10_________________________________________________BTW 1 ile zajęło ci wyjecie silnika? BTW 2 niezła dziupla
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ja silnika nie wyciągałem tylko znajomy ale z tego co wiem to walczył dwa wieczory od mniej więcej 17.00 do 23.00 ( 2.7 wyciąga chyba 5 raz )... Ja dzisiaj walczyłem z odkręceniem samych turbin od kolektorów to zeszło mi na spokojnie po godzinie na jedno turbo, jak ktoś wie jakie klucze, co odkręcać to pójdzie mu zapewne szybciej A dziupla bardzo przyjemna [br]Dopisany: 30-12-2011, 18:22:06_________________________________________________Coolery poszły do ciśnieniowego sprawdzenia szczelności, ewentualnego spawania i oczywiście do mycia.... olej jest wszędzie...
LCQ Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 oświece Was wyjdzie ok 370-380 KM (pompa RS4/wtryski RS4/cały wydech/coolery RS4(lepiej FMIC), mowa o kompletnej przeróbce na K03S P.S. ładnie masz pęknięte turbiny w wydechowej części... jest norma w S/RS4 , ale nie wiem czy te są nie za duże.. P.S2 masz może foty wirników dolotowych?? masz duże luzy wirników?
Buba Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 mowiłem że około a nie że tyle będzie, wróżką nie jestem jak co niektórzy
Gość Damian A4 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Gracjan strzeż się jak ognia regeneracji w Borowie koło Wrocławia :thumbdown
Gracjan Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 oświece Was wyjdzie ok 370-380 KM (pompa RS4/wtryski RS4/cały wydech/coolery RS4(lepiej FMIC), mowa o kompletnej przeróbce na K03S P.S. ładnie masz pęknięte turbiny w wydechowej części... jest norma w S/RS4 , ale nie wiem czy te są nie za duże.. P.S2 masz może foty wirników dolotowych?? masz duże luzy wirników? Pęknięcia normalne na ten przebieg i ten wiek. Tak jak mówisz jest to norma w tych autach, turbiny wszystkim pękają dokładnie w tym samym miejscu. Foty wirników dolotowych nie ma ale mogę zrobić jutro to nie problem. Wiem tylko że już wirnik obijał się trochę o muszlę i zewnętrzne części łopatek trochę dogięte i wypolerowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się