pionar Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam Mam na oku dwa modele felg: 1. 8,0 x 18" AUDI RS4 do wyboru ET 35 lub ET 45 http://allegro.onet.pl/item1074833585_18_audi_rs4_5x112_vw_poler_mega_wypas.html 2. 8,5 x 18" Tomason TN1 do wyboru ET 30 lub ET 45 http://allegro.onet.pl/item1051393878_felgi_18_5x112_tomason_tuv_biale_blota.html Opony chciałbym 225/40 I teraz mam pewien dylemat ponieważ przy tym pierwszym raczej zdecydowany był bym na ET 35 i pewnie było by OK tak już przy tych Tomasonach szerokość 8,5 i ET 30 chyba będzie problem na przodzie? a może Tomason ET 45 i dystanse? Jeśli tak to jakie? Proszę was o opinie o felgach jak i rade odnośnie ET Pozdrawiam
soolek Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Bierz 2 - 1 to już strasznie oklepane. Najlepsze jest ET35. ET 30 też wejdzie, ale przy 8,5 cala może coś gdzieś kiedyś przytrzeć - zależy od wysokości zawiasu i sprawności amorków. ET45 - dokupisz dystanse i wsio gra, ale wiadomo to dodatkowy koszt.
adamooo Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 i jedne i drugie kicha..szukaj s-line.. i tylko oryginalne..
lomaz1 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 et 30 bedzie na rowno z blotnikem ale ja za ta cene szukal bym ori uzywek z oponkami mozna cos wyrwac fajnego od jakiegos RS et30 do porownania et20 (tył)
Grisza79 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Tak jak napisał edmondo... Najlepszym wyjściem byłoby et35 i w tym przypadku felga 8 cala. Wtedy najładniej to wygląda. "jest to moja opinia"
frugodh Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 A jak wyglądałoby w b6 avancie felga 18/8 i et 32? Nie będzie nic przycierać?
KOval81 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Nie będzie nic przycierać, jeśli nie założysz zbyt szerokiej opony - przy 225/40 powinno być ok
frugodh Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Dzięki że ktoś odpowiedział Opony planuje dosyć wąskie żeby nie zamulić auta, nie chce żeby straciło na przyśpieszeniu. Obecnie mam kola 16/7 i opony 205 profil 55 a planuje do tych 18stek 8 cali szerokich wrzucić opony 215 szerokie a profil jeszce sam nie wiem ale chyba 40 więc będzie naciąg hehe
KOval81 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Dzięki że ktoś odpowiedział Opony planuje dosyć wąskie żeby nie zamulić auta, nie chce żeby straciło na przyśpieszeniu. Obecnie mam kola 16/7 i opony 205 profil 55 a planuje do tych 18stek 8 cali szerokich wrzucić opony 215 szerokie a profil jeszce sam nie wiem ale chyba 40 więc będzie naciąg hehe takiego profilu nie dawaj, bo na 225/40 jest cholernie twardo po polskich drogach, a na 215/40 to już sobie nie wyobrażam 215/45 owszem, tyle tylko, że zwiększy się średnica koła sporo kosztem poprawy komfortu
Bopss Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 Najładniej wyglądają ET35 i felga 8 calowa,wizualnie świetnie się prezentuje.
frugodh Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 a powiedzcie mi jak z glebą? Teraz mam fabryczne zawieszenie, natomiast chciałbym gwint i obniżyć z 4 cm bo na tych kołach duża przerwa się zrobiła miedzy kolem a nadkolem i przydałaby sie gleba. Do jakiej granicy będzie bezpiecznie obniżyć auto żeby nie ocierały koła?
KOval81 Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Ja mam u siebie -35mm H&R na twardych amortyzatorach KONI Sport i nic nie obciera - jedynie jak się szybciej podjedzie pod próg zwalniający, to dupnę spodem auta (zdarzy się czasem). jest twardo, mało komfortu, ale miodnie wygląda i się prowadzi na równych drogach. Przy feldze 8" ET 43 i 225/40 szerokiej oponie NIGDY nie zdarzyło mi się przytrzeć kołem o ranty. Z felgą ET35 tez nie powinno być problemu
frugodh Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 A powiedzcie mi jeszcze czy po zmianie kół z 18 na 16stki powinienem robić kąty czy tam zbieżność? Bo mam wrażenie że teraz ściąga trochę na jedną strone;/ a wcześniej było dobrze, chyba ze już sobie zmyśliłem i szukam dziury w całym
soolek Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Przy zmianie kól nie musisz. Ale być może coś trafiłeś i trzeba zrobić zbieżność. Zbieżność zrób na 16 najlepiej, bo przy 18 jest ciężej się dostać i mechanik może stękać
frugodh Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Ale na 16 napewno jest dobrze bo idzie prosto przy 100km/h bez tryzmania kierownicy wiec tylko przy 18stkach mama wrazenie ze lekko na prawo sciaga.
soolek Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Skoro na 16 jeździ dobrze, to winy szukaj w oponach. Zamień stronami na początek i sprawdź na idealnie prostej drodze. Przy szer. 225 i większej każda fałda, koleina jest bardziej odczuwalna, więc i samochód jest bardziej "nerwowy" - sam sobie ustala, gdzie jedzie
frugodh Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 no właśnie te opony są takie nie bardzo;/ i wypadało by je zmienić ale ten sezon chciałem jeszcze przelatać. Ogólnie chyba ktoś na dużym negatywie z tyłu jeździł bo tylne kapcie są wydarte najbardziej od wewnętrznej strony eh, może i to dlatego coś się tak nieswojo jeździ. Dzięki za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się